Spannende dag morgen voor je meisje! Ik wens je een hele voorspoedige bevalling!! Veel plezier Eiram Fijne week Tazzy! Bijna soort van vakantieweekje! Geniet ervan!
Welkom nieuwe dames! Meisje: spannende dag morgen, succes en een voorspoedige bevalling gewenst! Tazzy, wat leuk. Veel plezier
Spannend meisje! Ik heb warempel een positieve test. Helemaal verbaasd gezien het gebrek aan symptomen. Bij de vorige zwangerschappen wist ik eigenlijk van te voren al dat ik positief ging testen. Maar heel blij, maar ook heel bang dat het weer mis zal gaan. We wachten maar rustig af...
@ meisje: hopelijk zet je bevalling nu toch echt door!! @ Anne: voorzichtig gefeliciteerd!!! Hopelijk gaat alles goed en hebben we volgend jaar zomer allebei een gezond kindje in onze armen!
@Kyra Dat zou toch geweldig zijn @meisje Ja heel gek hoe dat werkt! Hoop dat dat een positief iets is... Dat het nu wel goed gaat. Hoop dat het al een beetje opschiet bij jou. Heb je een voorgevoel wat het gaat worden?
Anne, gefeliciteerd! Meisje, heel herkenbaar dat het niet opschiet met de ontsluiting. Heel veel succes! Bijijjna de kleine in je armen.
Ik kom op de vroege morgen al eens spieken of er al nieuws is.. Ik hoop voor je Meisje dat de bevalling goed heeft door gezet en dat je nu aan het genieten bent bent je kleine in je armen! Ik kom vandaag nog wel eens kijken...
Meisje maakt het zeker spannend! Net terug van het ziekenhuis ivm DNA en bloedonderzoek wegens de meerdere miskramen. Alles zag er goed uit, dus vooralsnog geen reden om te denken dat deze zwangerschap niet goed zal gaan. Nog maar niet verteld dat ik zwanger ben. Vind het nog te vroeg. Als alles goed blijft gaan tot 6 weken, dan bel ik de vk voor een echo rond 7 weken. Fingers crossed!
Ik hoop het van harte voor je! Lijkt me slopend om miskramen mee te moeten maken! Ik heb vandaag de afspraak met de verloskundige gemaakt. 17 november!