Goed! Mooi gegroeid. Dag minder ver dan ik dacht, uitgerekende datum nu 1 juli. Wat bizar om dat kleine wezentje te zien bewegen
Anne idd hoe is het gegaan? Fijn dat het goed ging Tazzy. Ik moet nog niet aan werken denken en over 7 weken is het al zover Gisteren naar de lactatiekundige geweest ivm niet lekker lopende bv. Nog verbetertips gekregen. Ook een inbakerdoek o proef. Wat een verschil zeg. J.ustin heeft eindelijk sinds een week of 3 zowel overdag als s nachts goed geslapen. s nachts was geen probleem maar overdag wel
Ik ben ook 4x bij de osteopaat geweest ivm reflux en onrust. Kan het iedereen aanraden! En wat gaat het snel he... Lola vandaag 11 weken! Maandag lekker een weekje weg met zn 3tjes. Ze is zo blij!
Aaahh wat een lachebekkie!! Het gaat zeker snel, Fenna is alweer vier en halve maand!!! Maar ook zo leuk en gezellig!!
Wat een snuitjes! Fijn dat de osteopaat bij jullie ook goed heeft geholpen, LolaJames. Inbakeren hielp hier ook heel goed. ZL sliep toen eindelijk eens een paar uur achterelkaar. Wij gebruikten de Pacco. Vond ik gemakkelijker dan zelf inbakeren met een doek. Wij hebben met 6-7 maanden weer afgebouwd.
Wij hebben nu ook de pacco op proef, en het bevalt super. J.ustin slaapt overdag eindelijk een paar uur achter elkaar en valt ook veel sneller in slaap.
Inbakeren werkte hier juist averechts, Fenna slaapt het lekkerst met haar handjes boven haar hoofd. Maar goed Fenna slaapt sowieso gewoon makkelijk in en lekker door, dat was al heel snel zo gelukkig
Justin ligt ook het liefst met zijn armen boven zijn hoofd, maar hij is zo onrustig met zijn armen dat als hij vertrokken lijkt zichzelf weer wakker maait
Dat had mijn vriendin met haar zoontje net zo. Sliep zo in maar maaide zichzelf weer wakker met zijn armpjes. Zij is toen ook gaan inbakeren, toen sliep hij lekker door.
het is mis vandaag echo gehad en kindje is gestopt met groeien met 7wk 5 dg we zijn erg verdrietig nu de miskraam afwachten
Kyra wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte! Hopelijk komt het snel los... We gaan gewoon voor een mooie zwangerschap in 2016!!!