Nog meer 35 jaar en ouder op dit forum?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by IkkieIk, Nov 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

LolaJames van harte gefeliciteerd!

2. LolaJames

LolaJames Bekend lid

Nov 5, 2014
    694
    181
    43
    Nou zeg, wat een dag gisteren. In de middag ineens helderrood bloedverlies. Enorme pijn in mn rug en krampen. Vroeg mijn bed in. Dacht dat het dus over en uit was en mijn ongesteldheid door zou zetten. Vanmorgen toch weer een licht positieve test en het bloeden is volledig gestopt. Dat is toch heel vreemd.....?

Toch maar even de huisarts bellen denk ik.

3. Miss Shortie

Aug 9, 2014
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    C
    Wat spannend zeg. Wat zei de huisarts?

4. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Jeetje je wordt wel in spanning gehouden zo zeg!
    Wat zei de huisarts?

5. IkkieIk

IkkieIk Lid

Jan 20, 2014
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ojee, wat zei de huisarts???

6. LolaJames

LolaJames Bekend lid

Nov 5, 2014
    694
    181
    43
    HA gesproken en ik moet het nog een week aankijken. Ze kunnen nog niets zien op de echo, dus dat heeft geen nut. Hoeft niks te betekenen, maar kan ook miskraam zijn. Geduld hebben dus!

Laat ik dat nou NIET hebben. :) Verschrikkelijk....

7. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Vreselijk he die eerste weken. Zeker wanneer je last hebt van bloedverlies.

8. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Pffff, spannenddddd!!

9. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Zeker spannend, ik had bij mijn eerste ook last van telkens bloedverlies. Maar hoe dan ook is hij er toch gekomen (met ziekenhuisopnames enzovoorts).

10. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Hier zijn afgelopen zondag de opa en oma langs geweest en die waren al volledig los gegaan!!

11. LolaJames

LolaJames Bekend lid

Nov 5, 2014
    694
    181
    43
    Haha zo dan!! Die kleine komt nu al niks tekort!!!
    Zijn duidelijk heel erg blij :)

12. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Zegt mijn moeder nog, ja we hebben nog meer maar dachten misschien wordt dat wat overdreven hahahaha.
    Inderdaad een blije opa en oma hier! Nu nog harder duimen dat het allemaal goed mag blijven gaan!

Jij nog opnieuw getest??

13. LolaJames

LolaJames Bekend lid

Nov 5, 2014
    694
    181
    43
    Haha, dan zal ik maar wat ruimte thuis gaan maken voor alle cadeaus! Superlief.

Heb besloten een dagje over te slaan, ga morgen weer testen. Bloeden is gestopt, maar kan vanmiddag wellicht weer komen. Maar ook gisteren veeeeel minder dan zondagavond! Verder extreem MOE en pijnlijke borsten en rug. Zal dat een goed teken zijn....??

Durf er bijna niet op te hopen....

14. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Klinkt allemaal positief!! Ik ben heel benieuwd naar je test morgen. Ik hoop het zo voor je!!

15. LolaJames

LolaJames Bekend lid

Nov 5, 2014
    694
    181
    43
    Ben ook heel benieuwd. Vrees het ergste, maar hoop op een knaller!!!

Ik hou je op de hoogte!

16. IkkieIk

IkkieIk Lid

Jan 20, 2014
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je positief test, geeft dat dan automatisch aan dat je nog zwanger bent en geen miskraam hebt gehad? Ik ga voor je duimen LolaJames!
    Ik heb eigenlijk bijna nergens last van. Jij wel Tazzy? Voel wel steeds iets 'zeuren' in m'n buik en slaap heel slecht. Maar dat laatste kan wel komen omdat ik gewoon helemaal in de wolken ben nog steeds. Verder geen gevoelige borsten en ook niet misselijk. Ik heb pas op 5 januari de eerste echo-afspraak. Tjonge, wat duurt dat lang! Maarja, ik ben nu dan ook pas 4 en 1/2 week zwanger haha.

17. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Nee ik heb ook helemaal nergens last van. Ik heb het alleen erg koud maar ben sowieso een koukleum! Soms een beetje moe maar verder niks, als het zo blijft teken ik ervoor ;)
    Maar jeetje wat moet je nog lang wachten op je eerste echo, ik mag volgende week al.

18. Brigit

Brigit Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    1,879
    13
    38
    Female
    Hi dames ,

Mag ik ook met jullie mee kletsen? Ik ben 38 en we hebben een dochter van ruim 3,5. Wij gaan sinds deze maand voor een 2e kindje. Ik vind het erg spannend, vooral als je die verhalen op internet leest over op latere leeftijd zwanger worden. Pff had ik eigenlijk niet moeten doen :)
    Vorige maand 1x zonder condoom gevreeen precies op vruchtbare dag en dacht echt zwanger te zijn, maar dat was helaas niet zo. Nu dus de 1e echte ronde en we zien het wel. Mijn NOD is de 23e.

O vergeten erbij te vertellen dat ik vorig jaar in de 1e ronde zwanger ben geraakt dus ik kan het nog wel;) helaas is dat verkeerd gegaan en met 13 weken gecurreteerd. Ik was toen zo misselijk dat ik even genezen was en door nog meer omstandigheden gaan we er nu pas weer voor.

19. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Ah leuk, nog een lotgenoot :p
    Vervelend dat het vorige keer fout is gegaan! Nu op naar een positieve test en vervolgens een voorspoedige zwangerschap!

20. LolaJames

LolaJames Bekend lid

Nov 5, 2014
    694
    181
    43
    Weer een positieve test, maar geen knaller! Had ik toch een beetje op gehoopt... En elke dag minder bloedverlies, maar ben er gewoon niet gerust op. Misschien morgen een clearblue test halen? Dat gedoe met die vage streepjes word ik helemaal gek van :)

En weer geduld hebben.... Mocht deze blijven plakken, weet ik nu al dat ik mijn handen er vol aan krijg!! ;)

Share This Page