Beetje bij beetje komt dat vertrouwen. Maandag weer een echo en nekplooimeting. Als dan weer alles goed is, dan denk ik dat het goed gaat komen Heb voor mijn eigen gemoedsrust een doppler besteld. Goed dat je even wat afleiding zoekt. Even ertussen uit!
Hoi 15 oktober was ik hier voor het laatst. Had toen last van een blaasontsteking. Later een longontsteking en nu heb ik gisteren positief getest.. Helaas was na een half uur het streepje niet meer zichtbaar.. wordt ik weer onzeker van. Morgen huisarts bellen of nog een test doen?
Hallo meiden, leuke kerstdagen gehad. Wij wel lekker rustig maar heerlijk genieten van ons rijkdom J.ustin had de 23e zijn eerst prikjes gehad waar hij 2 dagen niet lekker van was. Blij dat we gewoon thuis waren. Hier gaat verder alles lekker. Mooie kindjes hoor Sanb misschien is het een indroger geweest. Ik zou nog een keer testen voordat ik naar een huisarts zou gaan. Anne succes vandaag
Dank LolaJames en meisje1977! Alles goed gegaan. Druk aan het bewegen en zwaaien. Nekplooi was goed. Morgen definitieve uitslag als bloeduitslagen er ook zijn. Echoman was positief, dus dat geeft goede hoop! Ik zou nog een test doen Sanb!
Hoi Vandaag weer getest en nu duidelijk positief. En dat blijft hij ook. Jeetje wat spannend zeg. Woensdag naar huisarts.
Vandaag een top uitslag gekregen van de combinatietest. 1:5000 met een nekplooi van 1,9mm. Ik ga in de relaxmodus
Nee, dat zouden we gaan doen als de uitslag van de combinatietest slecht zou zijn. Dan zou het ook vergoed worden door de zorgverzekering. Gaan jullie het doen?
Goedemorgen dames. Ik lees alles mee maar schrijf hier weinig.. Vandaar even een kleine update. Ben nu 33wk zwanger en de laatste echo (gisteren) was ook weer prima.Komende week een afspraak bij de gyn om alvast de keizersnede te bespreken en mijn vk zei me daar dan ook maar meteen te blijven. Kortom..vanaf nu weer naar de gyn! Laatste loodjes
Idd succes met de laatste loodjes. Ik ga 8 januari naar het zkh. Intake gesprek bij vk daar en daarna naar de gynaecoloog. Ik heb een chronische ziekte en ook mijn schildklier werkt niet super. Vandaar een vroege afspraak en bloed prikken. Ik ga denk ik wel alle testen doen indien nodig. Ik slik ook medicatie wat een verhoogde kans op een hartafwijking geeft.. ik vind het erg spannend nog. Ik wil nog niet blij zijn omdat het "mis" kan zijn maar stiekem ben ik wel erg blij
Sanb gefeliciteerd!!!! En Anne fijn dat de uitslag zo goed was. Julia succes met de laatste loodjes. Hier alles goed. Morgen 2015 afsluiten. Mijn mooiste jaar ooit, het jaar waarop wij onze mooie dochter mochten krijgen! Op naar 2016. En voor kyra even speciaal een dikke kusssss en op naar een mooi wondertje in 2016. Uiteraard ook voor de rest die bezig zijn!
Wat lief! Dank je wel!!! Ik lees ook nog wel mee, maar ben ook wat minder actief. Hakt er wel in zón miskraam... @Anne: super, wat fijn!! Gefeliciteerd! @sanb: gefeliciteerd! @Julia: sterkte met de laatste loodjes! @hier: ik geloof dat mijn vruchtbare periode er al weer aan zit te komen: heb veel rekbaar slijm de laatste 2 dagen. Eergisteren was mijn ovulatietest nog negatief, gisteren niet getest, dus vanmiddag maar even doen. Hoop dat de test nog niet positief is... VL is namelijk net ziek geworden... Ik wens jullie ieg allemaal een heel voorspoedig 2016!
@ Sanb, gefeliciteerd, dat is mooi het oude jaar uit en nieuwe jaar in! @ Julia, succes met de laatste loodjes, spannend hoor. @Kyra, wat heftig meid een miskraam, sterkte met het een plekje geven en hoop dat 2016 je wens mag vervullen. @Anne, dat is een hele mooie uitslag, knallend het jaar uit. @Lolajames en Tazzy wat een mooie meiden. Hoe kan ik jullie een foto laten zien zonder dat deze voor iedereen zichtbaar is, vind het leuk ons meisje ook nog even te showen maar jammer dat het voor heel Nederland zichtbaar is anders. Ik wens jullie allemaal hele fijne dag, en een goed 2016 met veel geluk, gezondheid en dat alle wensen uit mogen komen.