Nog meer 35 jaar en ouder op dit forum?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door IkkieIk, 6 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Oh wat vervelend dat de kz je zo is tegengevallen Julia, ik vond het echt ideaal en echt weinig last gehad was de ochtend erna op de been en nagenoeg geen pijn gehad. Zonde dat je daardoor niet optimaal van je dochtertje kon genieten. Wel onwijs gefeliciteerd en hopelijk knap je snel op en kun je lekker gaan genieten!!

2. Anne020

Anne020 Actief lid

28 jun 2014
    473
    91
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Gefeliciteerd met jullie dochter Julia!
    Mooie foto :)
    Maar wat een nare bevalling. Hoop dat je dat snel een plekje kunt geven.
    Geniet van jullie meisje!

3. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    @Julia
    Proficiat met je mooie dochter en een dikke knuffel voor jou, omdat het zo rot is gegaan!
    Ik hoop vurig dat je vlot opknapt en een fijne kraamtijd hebt.

Ook sterkte met de "rouwverwerking". Ook al heb je gelukkig vier gezonde kids, daarom mag je best de tijd nemen om verdrietig te zijn, dat de keuze voor een groter gezin, je enigszins ontnomen is.

@Kyra
    Ook een knuffel voor jou. Sterkte met het wachten en het "ermee bezig zijn". Killing.... I know...

Hier rollen we echt van ziekte in zeer en narigheid etc.
    Af en toe ff diep ademhalen.
    Enfin, ooit.... ooit.... gaat 't beter, toch? :)

4. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Gefeliciteerd met je mooie dochter Julia!
    Wat een naar verhaal van je bevalling!
    Sterkte met de verwerking!
    @ hier: ik geloof dat ik toch op het wachtbankje plof. Geen knaller op mijn ovulatietesten gehad, maar wel vruchtbaar slijm en nu niets meer. Dus ik zal maar aannemen dat mijn eisprong is geweest.
    Bedankt nog voor je reactie meisje!!
    Nu nog maar weer even 2 weken wachten...
    pff..

5. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Hallo dames. Sorry, heb niet alles terug kunnen lezen.... Zag we mooie foto's van Fenna Tazzy! Groot alweer he... Even uit de lucht geweest ivm Lola. Uiteindelijk een week in het ziekenhuis gelegen omdat ze de fles niet meer wilde. Regulatieproblemen noemen ze dat en dat icm hypersensitiviteit. Nog steeds gaat het niet van harte, maar daar moeten we mee leren omgaan. Maar het is heftig. Veel druk vooral op mij. Zijn nu langzaam op de opvang aan het wennen zodat ze zich daar ook goed voelt.

Reflux is ook weer terug en daarvoor lopen we nu bij een acupuncturist. Osteopaat zagen we geen verbetering meer.

Gelukkig is ze tussendoor een ontzettend blij, lief en leuk meisje! En knap :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,8 KB
      Weergaven:
      2
  6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Klinkt idd heftig Lolajames. Sterkte
    Idd wat een mooi moppie en die linker foto geweldig

7. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Fijn om weer wat van je te horen!! En ah wat een moppie is het, met prachtige ogen!
    Vervelend dat het een dingetje blijft dat drinken. Op naar snel hapjes en het af kunnen bouwen van flesjes.
    Fenna krijgt ondertussen nog maar 1 fles voeding en een papfles voor het slapen gaan, de rest is allemaal al eten en ze drinkt uit een tuitbeker venkelthee en een babysapje zonder suiker uiteraard. Misschien wil jouw meisje wel uit een tuitbeker drinken? Ik heb hier de Nuby en dat ging eigenlijk heel snel goed, had ze binnen no-time door en kan er nu zelfs al zelfstandig uit drinken. Ook laat ik haar wel slokjes nemen zo uit een bekertje, gaat ook goed. Ik denk gewoon even met je mee hoor.
    Fenna ging haar flesjes ook weigeren, die wilde liever haar hapjes e.d. maar ik heb nog een tijdje als ze hem weigerde van de fles pap gemaakt en zo naar binnen gelepeld.
    Ik hoop dat er een oplossing komt voor jullie.

8. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Hey Tazzy. Zat ik ook aan te denken ja. Misschien gewoon eens proberen. Welke beker is het van Nuby? Ga ik dat gewoon proberen.

Ik probeer alles!

9. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Zou ik mij hier ook aan mogen melden? ben ook 35 jaar en in ronde 9 voor 1e kindje...

10. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Je hebt verschillende maar ik heb hem bij de kruidvat vandaan met een zachte tuit, deze is ook lekvrij en heeft handsvaten zodat ze hem zelf makkelijk vast kan houden. Zie linkje.

Nûby Tuitbeker Met Handgreep 6mnd+ 240ml | Nûby | Baby-Dump

11. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Natuurlijk, welkom!! Ook al een tijdje bezig zo te zien, hopelijk heb je snel een positieve test in handen.
    En het kan, er zijn er hier een paar het levendige bewijs van;)

12. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Thanks Tazzy. Heb inmiddels een beker van Tommee Tippee gehaald. Maar deze ziet er meer uit als een goede overgang van de speen naar beker. Ga ik ook halen.

Gister en vandaag drinkt ze ineens weer goed. Gek kind...

13. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48

Haha ok mooi! Leuk om te horen dat het ook na een aantal maanden toch ineens raak kan zijn. Ik kan het me vanaf deze maand niet eens voorstellen hoe dat moet zijn haha. Denk erg onwerkelijk na een tijdje oefenen ;). Maar ja alles speelt mee he, het is echt een samenloop van positieve omstandigheden wat een mensje kan ontwikkelen. Vind het toch een bizar iets, en echt een wonder ...hoe meer ik erover nadenk.
    Hoop dat het ons allen hier ooit gegund is! :)

Maarre vertel de leuke positieve verhalen! :D hahaha kan ik me daar de komende anderhalve week op richten :p

14. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Wij zijn ook anderhalf jaar bezig geweest en uiteindelijk dmv hormoonmedicatie en inseminatie was het raak. Ondertussen ben ik alweer bijna zeven maanden de trotse mama van het liefste en mooiste meisje van de wereld :D
    Ik ben alle ellende maanden vooraf alweer helemaal vergeten en het was het dubbel en dwars waard!

15. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    wat leuk om te lezen Tazzy...alleen mijn vriend en ik staan daar ietwat anders in. Hij wilt niet zover gaan, en accepteert het ook als het niet zou lukken. Ik denk dat ik er wel moeite mee zou hebben het hierbij te laten en het te accepteren..

16. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Hoi cheerio, welkom! Hopelijk is het nu snel raak bij jullie. In hoeverre proberen jullie het? Doen jullie bijvoorbeeld ovulatietesten enzo? Dat kan ook helpen om wat beter te 'mikken' zeg maar.

17. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Hoi Leo dank je :)...ja deed ik al vanaf de 1e maand haha. Was er al helemaal klaar voor, jaren terug al gestopt met roken ook. Dus ja probeer ook wel de juiste dagen wat te doen. Alleen deze maand was mijn ei best vroeg, en was het "ermee bezig zijn" ook wat beu. Dus naar mijn zin wat te weinig actief geweest zeg maar. Namelijk een week voor mijn eisprong en dan door middel van ovulatietesten op de dag van de positieve test en de dag erna snel nog maar ff ons best gedaan ;). En hoelang zijn jullie al bezig?

18. Fimaro

Fimaro Actief lid

20 jan 2016
    103
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hello allemaal, werk en carnaval kwam effen tussendoor ..... maar mijn eerste ronde was gek genoeg ook de eerste keer dat mijn lijf mij voor de gek heeft gehouden. Zo'n ongesteldheid heb ik nog nooit eerder meegemaakt, maar ach eens moet de eerste keer zijn blijkbaar... Mijn ongesteldheid bleef na de druppel en vegen 2 dagen helemaal weg maar helaas barstte het toen alsnog los.

Deze cyclus was 29 dagen. Dus ik ga langzamerhand richting nieuwe eisprong denk ik. Als ik tel kom ik rond de 13de/14de uit, maar ik heb sinds gisteren al weer wat meer last van de welbekende afscheiding. Kan iemand dan wat zeggen over eisprong ? Ik temperatuur niet... Zou ik inderdaad rond het weekend zitten of is 'ie eerder (na 11/12 dagen in mijn cyclus) ?

19. Fimaro

Fimaro Actief lid

20 jan 2016
    103
    2
    0
    NULL
    NULL
    Cheerio succes !!

En Julia gefeliciteerd en volgens mij zag ik nog een paar hele mooie foto's van iemand voorbij komen de afgelopen pagina's. Ook die persoon gefeliciteerd met een prachtig kindje !

Edit: dat was LolaJames

20. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    wij al sinds mei vorig jaar, toen meteen na de pilstop zwanger maar miskraam. In december weer zwanger maar weer mis. Nu in de tweede ronde na die miskraam. Vind het moeilijk om er niet teveel mee bezig te zijn. Voel ook de druk, ik ben nog een paar jaar ouder dan jij. Wel al een kind :)

Deel Deze Pagina