Hier 43 jaar helaas geen behandel mogelijkheden meer 😪 Ik heb een schratsching gehad van het BMS.... Btw ik ben spontaan zwanger geraakt op mijn 39ste... In april 2014 MA. Daarna onderzoeken en met IUI gestart in jan 2015 4x geen succes, jun 2015 ivf helaas mk 😓 september icsi helaas mk.. Nu dus hopen dat de schratsing succes zal brengen.. Mijn nod is 26 maart 2016 maar denk we gaan naar de 25 ste maand 😪
Babywish en kyra ik hoop dat een mooie test jullie snel toekomt. Vind het heftig om te lezen. Nu nog meer dan toen ik niet zwanger was
Succes Babywish! Heftig verhaal. Hier niet de ouste hoor Lentekind! Ik word in september 39 En jij natuurlijk ook Kyra!!
Nou Tazzy, denk dat onze dochters elkaar een handje kunnen geven! Ze is echt flesmoe. De 5e fles die ze normaal slapend dronk doen we niet meer. Hysterisch werd ze als we haar uit bed halen! Doen nu ons best voor 4 flessen van 150ml, maar die drinkt ze vaak niet leeg. Fruit doe ik nu een schepje melk door, merkt ze niet en ze vindt fruit heerlijk. Groent, aardappel, vlees gaat steeds beter. Tussendoor geef ik wat stukjes brood met margarine en wat banaan en wat slokjes water uit een bekertje. Anti-lek snapt ze nog niet haha. Ze speelt er wel de hele dag mee! Dus Tazzy, als je nog tips hebt, let me know!
Hahaha nou ik heb geen tips, ik wrijf in mijn handen als ze een fles op een dag naar binnenwerkt. Hier drinkt ze wel goed uit de tuitbeker en doordat ze pap eet en fruit e.d. Krijgt ze wel voldoende vocht binnen. Ik heb me er dus maar bij neergelegd.
He dames, Vandaag cyclus dag 29, 10dpo..negatieve test echt Omo-wit. Ga morgen bloeden denk ik. Merk dat ik er echt last van heb. Weer een maand dat het niet is gelukt. Om mij heen regent het zwangeren drie collega's, vriendinnen... Lastig. Nog een maand voordat we worden doorgestuurd..al vermoed ik dat daar ook wel weer wat wacht weken overheen gaan. Kan iemand hier evt vertellen hoe het medische circus begint? Wat kan ik verwachten. Ik weet dat ik een eisprong heb, die voel ik..en zie ik op de ovutest. Gr Lot
Toen ik het circuit inging was dat omdat ik een erfelijke ziekte heb en wij een traject ingingen voor gezonde enbryo's middels IVF/icsi Wij hebben een intake gehad waarbij ik gelijk een echo had. Er is bij beide bloedonderzoek gedaan. Mijn vriend heeft 2x zaad moeten inleveren wat ze hebben onderzocht. Verder is bij ons niets gedaan.
Ah jammer lentekind! Hier begon het traject met een intakegesprek, inwendige echo, bloedprikken en manlief moest sperma inleveren. Vervolgens is mijn cyclus op gang geholpen omdat ik geen cyclus van mezelf had. Vervolgens gestart met hormoonmedicatie om een eisprong op te wekken. Dit alles ging gepaard met inwendige echo's om te zien of ik daadwerkelijk een eisprong kreeg. Vervolgens nog een hsg onderzoek gehad en uiteindelijk zwanger geraakt door inseminatie. Totaal bijna anderhalf jaar bezig geweest. Maar het zal beginnen met een intakegesprek en bloedprikken en wellicht een inwendige echo denk ik.
Dank jullie wel... Hier nu wachten op de nieuwe cyclus.. Overmorgen de 8e verjaardag van m'n jongste dochter.. Tijd vliegt😁 Fijne dagen allemaal!!
Hoe is het met jullie? Hier gaat het goed. Lola is inmiddels 7 maanden en echt een blij ei.Al heeft ze steeds minder trek in de fles! Hapjes gaan prima, tuitbeker begrijpt ze inmiddels ook, dus ik moet me er maar bij neerleggen. 7:30 Fles. Drinkt ze 100ml van, rest lepel ik als papje. 9:00 Fruithap met schep melk erdoor en water 11:30 Fles. Drinkt ze gemiddeld zo'n 130ml van. 13:00 Boterham en water 15:30 Fles. Ook weer zo'n 130ml gemiddeld 17:00 Groente/vlees/aardappel hap en wat volle kwark als toetje met schepje melk erdoorheen 19:00/19:30 Fles. Pap in fles is ze ook niet dol op, het is echt de fles die ze stom vindt. Ze is blij, energiek, ontwikkeld zich prima, dus ik probeer me er maar geen zorgen om te maken.
Klinkt goed LolaJames. Hier op de wachtbank. Wat krampjes vandaag en vanmiddag licht misselijk zo'n vlaag.. Hel benieuwd eind deze week. Zondag gaan we op vakantie, maandverband ligt klaar maar zw testen ook haha.. We zien het wel. Druk bezig met afvallen, kan allicht schelen. Trusten danes, hoop dat ik me hier snel kan melden met goed nieuws!
Nou helemaal prima schema toch lolajames! En spannend lentekind!! Fenna is alweer bijna negen maanden en sinds een paar dagen zegt ze mama, dus smeltttttt!!!! Verder alles zijn gangetje, ze ontwikkeld prima, doet verwoede pogingen tot kruipen maar dat blijft nog lastig al komt ze wel overal waar ze wezen moet maar dan in zijn achteruit hahaha. Heerlijk meisje is het, ben zo gek op haar!!
Owww smelt Tazzy!!!! Lola praat de oren van mn kop, heb alleen geen idee wat ze zegt, haha. Lola doet ook verwoede pogingen te kruipen. Trekt haar knieen onder haar lijfje maar laat dan haar bovenlijf plat liggen en kronkelt dan als een soort worm naar voren. Geen gezicht, wel heel erg grappig Lentekind, hopelijk heb je alleen de zwangerschapstest nodig!
Fijn dat alles zo goed gaat met de kleine grote meiden, Lola en Fenna! Ik duim voor je Lentekind! Hier ben ik vorige week weer de 5e ronde in gegaan
Balen he Kyra, ik merk wel dat ik de stap naar de gyn nog niet wil maken... Geef het nog deze en volgende maand.. Hier of steeds vage krampjes..PMS of zwanger hoop zo het laatste. Met inmiddels 5 (!) zwangere collega's valt het wachten niet mee..
@Kyra *knuffel* ik duim voor je @Lentekind Voor jou duim ik ook. Fijne vakantie ook! @Tazzy Lief en leuk dat ze mama zegt! @Lolajames Klinkt ook allemaal goed en fijn bij jou! ZL is inmiddels ruim zes maanden (of bijna zeven) en nog een paar maandjes dan is DL al weer drie <zucht> waar gaat de tijd heen? Zo leuk die interactie tussen broer en zus. Wij co-sleepen met de kids. Gisteravond viel DL in slaap met haar handje op ZL zijn hoofdje... smelttttttttttttttt
Ik kom hier even meekletsen! Ik heb gisteren dit forum weer ontdekt. Ik heb al 2 jongens van 9 en 6 jaar. Tijdens hun zwangerschap echt uren op dit forum doorgebracht. Na mijn scheiding 5 jaar geleden nooit gedacht hier weer eens terecht zullen komen maar mijn nieuwe lief en ik hebben 3 maanden geleden besloten er toch voor te gaan. Ik ben inmiddels 38 en voel me soms ook oud maar toen ik 6 dagen geleden een positieve zwangerschapstest in handen had viel dat allemaal van me af. Ik zat op een grote roze wolk!! Helaas sinds vanmorgen weer met beide benen op de grond. Ik ben hevig begonnen te bloeden. Geen twijfel over mogelijk dan dat het mis is gegaan. Ik voel me vreselijk verdrietig en naar. Ik vond het echt heerlijk om zwanger te zijn, al was het maar zo kort. En ja het eerste dat je denkt is, zie je ik bent te oud! Maar ja, onzin natuurlijk. 1 op de 10 zwangerschappen eindigt in een miskraam, en als ik niet had getest had ik waarschijnlijk gewoon gedacht dat ik een heftige menstruatie had. Anyway. WE gaan het over een paar weken weer opnieuw proberen. En klets graag mee met mama's van ongeveer mijn eigen leftijd