Nog meer 35 jaar en ouder op dit forum?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door IkkieIk, 6 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Venus welkom. Ik ben op mijn 38e moeder geworden.

Lentekind wat een verdrietig nieuws. Kan mij voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt. Hopelijk kun je snel in het ziekenhuis terecht

Katenhond, de kleine gaat echt rap. Tijd vliegt veel te snel voorbij

Hier onze man ook bijna 7 maanden. Blijft een kleintje bij 6 maanden 64 cm en 6330 gram.
    Verder doet hij het goed. Rolt bijna van rug naar buik maar komt niet over zijn arm. Van buik naar rug gaat goed. Hij wil vol alleen maar staan.
    Hij heeft opeens het ritme van de fles te pakken nadat ik ben gestart om s avonds een papfles te geven
    Ritme bij ons
    7-8 uur 180 / 4
    10 uur fruithapje
    11 uur 180/ 4
    13 uur boterham
    15 uur 180/4
    17.30 warm eten. De ene keer eet hij redelijk goed de andere keer minder
    19/ 19.30 210/7 en 3 eetl Bambix
    Overdag slaap hij nog ca 4 x 1 -2 uur per slaapje

Lola James jammer dat ze nog steeds last van reflex heeft:(:(

2. VenusZ

VenusZ Lid

23 apr 2016
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de welkom!

Lentekind, ik hoop voor je dat er snel duidelijkheid komt over de oorzaak en behandeling.

Ik zit ondertussen op het wachtbankje (O op CD8). Mijn vertrouwen is flinterdun na de ma. Was met goede moed begonnen, maar dan werd ik weer onzeker door de verwarrende cycli.
    Het doet me goed dat velen van jullie toch zwanger zijn geworden en te weten dat het toch goed kan komen op onze leeftijd.

3. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Ladies,
    Ik neem een beetje afstand.
    Ik ben even helemaal klaar met het hele zwanger worden gebeuren.
    Inmiddels 1,5 jaar bezig en behalve een schatje in zijn bedje boven, een lege buik..
    Ik ga mijn uitgerekende datum zonder nieuwe zwangerschap tegemoet en dat vind ik behoorlijk zwaar.
    Veder zijn we druk met het verkopen van ons huidige huis en het kopen van een nieuw huis waar van alles aan moet gebeuren, dus voldoende afleiding!

liefs van Kyra

4. Anne020

Anne020 Actief lid

28 jun 2014
    473
    91
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Heftig Kyra. Ik ken dat gevoel :( Heel veel sterkte, maar geef de moed niet op! Als je het niet verwacht en andere plannen gaat maken, dan opeens ben je zwanger. Gek hoe het leven loopt soms.
    Trust the timing of your life. Zei iemand ooit tegen mij.
    Heb je nu helemaal niks aan, maar wilde het toch even delen :)

5. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Kyra ik weet niet hoe het is om een miskraam te hebben maar het lijkt mij idd erg zwaar.
    Wat Anne zegt. Je ziet het aan mij. Werd geopereerd. Niet met zwanger bezig zijn en ruim 1, maand later een positieve test.
    Ik hoop dat jouw wens snel in vervulling gaat

6. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Kyra, wat verdrietig. Hopelijk ben je snel terug met goed nieuws!

Lentekind, hoe is het?

7. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Hier gaat alles goed! Lola is alweer 9 maanden en tijgert en rolt de hele kamer door. Zwaait naar alles en iedereen en eten gaat goed! Nog maar 3 flessen, hopelijk snel naar 2, want dat blijft ze maar stom vinden. Nog geen tand te bekennen! Hahahha! Wel kwijlen, stopt alles in haar mond en vieze poepluiers, maar tanden ho maar. Zitten is ze ook niet goed in. Staat liever 😉 Hoe is het met iedereen?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,2 KB
      Weergaven:
      4
  8. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    @LolaJames
    Leuke foto weer.
    Even wennen, zo een rondrazende baby? ;)

@Kyra
    Fijn dat er afleiding is.
    Een dikke knuffel voor jou. Ik blijf voor je duimen!

Venus hoe is het met jou?

@Meisje
    Bij jou alles goed?
    Heerlijk als je kindje nog van die lekkere slaapjes pakt.

Hier wordt al driftig aan de hand gestapt.
    Kleine man is bijna 9 mnd, dik 8 kilo en 75 cm.
    Hier wordt zelden geslapen helaas, en dan vooral kleine slaapjes van een kwartiertje, maar spelen... de hele dag door. Gelukkig twee kids die zichzelf heel goed kunnen entertainen, dus dat is fijn.

9. Anne020

Anne020 Actief lid

28 jun 2014
    473
    91
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Goedemorgen!Onze kleine man J.esse is zondagavond laat geboren.
    Alles vlot verlopen. Hij doet het heel goed 😊

10. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Van harte gefeliciteerd. Wat een leuke naam. Fijn dat alles goed is gegaan. Geniet lekker van je kraamtijd

11. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Lolajames wat een mooi meisje!

Hier gaat alles goed vandaag naar cb geweest .Kleine man is 68 cm en 7370 gram.
    Tandjes zijn hier ook nog niet door. Wel zure luiers, kwijlen en alles in de mond stoppen. Een week geleden voor het eerst koorts ruim 39 graden. Hopelijk komen de tandjes snel.

Hier kruipt de man af en toe achteruit. Alleen als hij zin heeft. Zit wel stabiel. Mogen lekker gaan fietsen.

Wauw katenhond die kleine gaat als een speer

12. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Gefeliciteerd!!!!! Fijn dat het goed is gegaan. Lekker genieten van de kleine man!

13. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Gefeliciteerd anne, heel veel geluk en liefde met elkaar en geniet, het gaat zoooooo snel!!

Hier is ze over drie weekjes alweer een jaar. Ze is ook al echt baby af, een echte dreumes is ze al. Ze kletst de oren van je hoofd en kent ook echt al aardig wat woordjes. Verder kruipt ze als een malle en doet verwoede pogingen tot zelf komen staan. Ze heeft ook al acht tandjes. Eet en drinkt hartstikke goed en heeft alleen nog maar een papflesje voor het slapen gaan. Ze zit ook al op 1 slaapje overdag. Gisteren heeft ze weer prikjes gehad en ze woog 9540 gram en is 73 cm. Ze draagt al kledingmaat 86 ondertussen. En jeetje wat is dit eerste jaar gevlogen zeg, niet normaal hoe snel het is gegaan. En wat is ze leuk, ik geniet zo ontzettend van haar, ze is echt mijn alles, mijn wereld!!

Foto van de uitnodiging voor haar eerste verjaardag :

Bijgevoegde bestanden:

14. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Wat een leuke foto's van Fenna!!!! Groot alweer he... En inderdaad, wat gaat het snel. Niet normaal!

15. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Er is nog nooit een jaar zo snel gegaan als het afgelopen jaar!! Ik kan het haast niet bijhouden joh hahaha. Op naar een tweede jaar en alles wat zich qua ontwikkeling weer met zich mee gaat brengen, ik heb er zin in!! Al moet ik ook wel een beetje slikken dat de babytijd afgesloten is hoor, wat was het een bijzonder en mooi jaar!

16. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    Anne van harte gefeliciteerd met J. esse.
    Hoe gaat het met jou en de baby?

@Tazzy
    Alvast gefeliciteerd hoor.

Hier duurt 't gelukkig nog een paar maanden voor onze baby - baby-af is.
    Idd wat gaat het vlug.

17. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Gisteren was de grote dag, Fenna is 1 jaar!!! We hebben een ontzettend leuke dag gehad en Fenna is enorm verwend. Wat is het jaar voorbij gevlogen zeg niet normaal!! Vanaf nu dus geen baby meer maar een kleine dreumes die gewoon lekker verder ontwikkeld en ontdekt. Op naar een fantastisch tweede jaar!!

18. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Van harte gefeliciteerd Tazzy !
    Had je een smashtaart?

19. Anne020

Anne020 Actief lid

28 jun 2014
    473
    91
    28
    Vrouw
    Amsterdam

Gefeliciteerd Tazzy!

Hier gaat alles goed. J.esse is een tevreden baby :)
    We genieten enorm!

20. MamavanNora

MamavanNora Actief lid

5 jul 2016
    469
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik was 34. Gelijk de eerste poging met mijn man gelukt. Zwanger en inmiddels een dochter van 15 maanden. Bevallen vlak na mijn 35e.

Nu 36 en gaan op voor de tweede. Ik had dezelfde angst en het gevoel (dat de maatschappij je geeft) dat je moet haasten omdat "je straks te laat bent"

Mijn arts zei dat NL het enige land in Europa is dat 36+ hanteert als "risico leeftijd". De meeste landen hanteren 40+ en in Scandinavie zelfs pas 42+.

Wij zouden graag 2 of 3 kindjes in ons gezin mogen verwelkomen. Dus voel nog steeds de stress.. Want een tweede met 36/37. Mocht t ons gegund zijn.. Dan een derde met 38/39..

Maarja we zullen zien!

Deel Deze Pagina