ik zit met een brandende vraag mbt energie leveranciers. 2 maand geleden kwam er z'n ventje aan de deur voor over te stappen naar een andere leverancier (green choise) hij verzekerde ons dat hun goedkoper waren als essent en hij liet ons ook te tarieven zien. wij zijn met hun in zee gegaan tot nu toe verliep alles goed. * * tot vandaag, staat er een uur geleden een man aan de deur die werkte voor (energiebedrijf RWE) hij vroeg bij welke energieleverancier wij waren dus wij vertelden dat we bij green choice waren zegt die man tegen ons dat die alleen maar mooie praatjes hebben. nou heb ik al verschillende dingen op gezoncht en ik ben er dus ook achter gekomen dat RWE een stuk goedkoper is dan essent & green choice. maar toch zit het me niet lekker, ik wil namelijk niet teveel gaan betalen (ook niet bij de jaar afrekening). dus mijn vraag aan jullie is welke energie leverancier hebben jullie? (zie poll) de mensen die zelf RWE als leverancier hebben ---> zijn jullie tevreden? alvast bedankt voor jullie hulp
wij hebben nuon,maar stappen over op essent.. over elke leverancier bestaan goede en slechte verhalen.ik vind goede dienstverlening belangrijker dan de prijs. bij nuon zijn we absoluut niet goed behandeld dus stappen wij over.en essent heeft een gratis nummer.vind dat ook wel belangrijk. je hebt volgens mij ergens een site met resultaten over leveranciers.zou ff gaan googlen als ik jou was
en dat die man zegt dat greenchoice alleen maar mooie praatjes heeft lijkt me logisch,hij wil jullie natuurlijk als klant. maar ik zou niet 2 keer overstappen naar iemand anders,zo verlies je het overzicht naar mijn idee
Wij hebben oxxio maar spijt als haren op ons hoofd. Allemaal grote fouten zoals verkeerd meterstanden opnemen, zomaar 1000 euro van onze rekening halen, nu weer zomaar 207 euro eraf halen.. Zijn nu nog steeds bezig om alles te regelen.
ik vind dienstverlening ook belangrijker dan de prijs. daarom vind ik je pol niet helemaal sluitend. wij zitten op dit moment bij essent, maar na 5,5 jaar drama zijn we zoetjes aan alles ergens anders aan het onderbrengen. telefoon en internet is al omgezet, energie zal ook volgen. helaas zijn we voor de tv nog afhankelijk van @home, dochteronderneming van essent. voor de energiewacht zoeken we nog een passende oplossing.
Wij hebben greenchoice. Nog nooit klachten gehad. En vorig jaar werd ik gebeld door weer zo iemand die mij zijn energie wilde aansmeren, en toen zei ik dat ik greenchoice had. Toen zei hij, oh, dat is samen met ons de goedkoopste, dus dan hoeft u niet over te stappen.
en ik heb het wel over essent maar ik ga me er toch nog maar ff in verdiepen,wat ik heb gelezen nu ff op t net is greenchoice ook geen slechte keuze
ik las net idd ook dat green choice toch niet zo slecht is. pff ik weet het niet meer hoor. of green choice of RWE
Wij zijn gillend teruggevlucht naar Essent na 2 a 3 jaar Greenchoice. Zolang er nix aan de hand is, gaat het prima hoor, maar als je een keer iets moet regelen, gaat alles mis en ze zijn nog gruwelijk onbeschoft ook daar op de "klantenservice" van Greenchoice. Mij zie je daar niet meer ondanks dat ze iets goedkoper zijn. Essent heeft ook zo z'n tekortkomingen, maar daar heb je tenminste nog het gevoel dat ze je probleem willen oplossen. Bij Greenchoice interesseert het ze geen biet! (Zo, dat moest ik even kwijt )
Ik ben bij Essent en ik blijf bij Essent. Ik ga niet overstappen voor een paar euro verschil in de maand, daarvoor hoor ik teveel negatieve verhalen.
Bekijk even goed je contract, volgens mij zit je er namelijk aan vast en kun je niet zomaar overstappen. Wij hebben overigens e'on. fka NRE.