Nog meer amazones hier?

Discussion in 'De lounge' started by fleerpje, Jul 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Paint

Paint Actief lid

Feb 27, 2007
    392
    0
    0
    De one rain stop aanleren, ben je daar van af. Hoef je er ook niet meer bang van te zijn dat hij ervan tussen kan gaan.

2. MollyM

MollyM Bekend lid

Had ik aan zitten denken paint, maar het klonk nogal ingewikkeld. Maar misschien moet ik er nog eens naar kijken.

3. Paint

Paint Actief lid

Feb 27, 2007
    392
    0
    0
    Volgens mij staat er een duidelijke uitleg op paard natuurlijk.
    De mijne heeft het gelijk al bij het beleren meegekregen. Ik vind het ideaal. ( heb het nog nog maar 1 keer sindsdien hoefen te gebruiken en hij is nu ruim 2 jaar onder het zadel))
    Het geeft je een "veilig" idee. zo'n noodstop.

4. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik heb er afgelopen maandag voor het eerst opgezeten! Was bijna 7 weken geleden bevallen van mijn dochter..
    Mijn paard was zo vertrouwd, en stapte vrij onzeker met mij in de bak.
    Om mij niet weer van zijn rug af te laten gaan ( zal wel denken, moet braaf zijn, anders stopt ze weer ;) ).
    Heb heerlijk 20 min. gereden, en ik was happy, en mijn paard ook.
    Die ontspande zich na 5 min. weer volledig, en was zelfs nageefelijk te krijgen!

Heb het rijden wel gemist, maar ga het nu langzaam opbouwen, eind oktober weer les nl.

5. Niet meer actief

Hoi hoi, ik had dus een haflingertje van 1,5 jaar...Is afgelopen zondag verkocht naar zeeland...

Daar staat ze veel beter ivm haar maneneczeem. Ze heeft het afscheid nog redelijk makkelijk gemaakt door zich vreselijk te gedragen bij het laden... :(

De nieuwe eigenaren hadden de koop zelfs bijna ongedaan gemaakt, omdat ze de trailer niet op wilde...Maar ja wat wil je, dat beestje was pas 1 keer op de trailer geweest..

Maar dat schimmeltje ken ik wel ja! Zie er ook regelmatig een bruine bij lopen...is dat het jonge diertje? Spierpijn zal je zeker wel hebben na zo'n lange rit ja.. :)

Ach, zal toch wel weer lekker zijn geweest om zo'n stuk te rijden?

6. rheallover

rheallover Actief lid

Jen25, nee dat bruine pknytje is een ouder diertje wat nu lekker mag genieten van haar oude dag, ze is momenteel te ziek om mee te rijden dus heeft ze terecht haar pensioen gehad :D Vanaf nu gaat er een grote vos ruin mee, heel spannend, deze week gaan we kijken hoe hij zich gedraagt in het dorp, tot nu toe gedraagt hij zich beter als mijn schimmel :)

7. rheallover

rheallover Actief lid

8. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Zondag op Texel bij mijn jaarling geweest.
    Die ziet er verdomd goed uit. Ik dacht altijd dat alle jaarlingen naarlingen zouden worden, maar goed, ze heeft nog een aantal maanden om lelijk te worden.
    Tuurlijk zijn er punten waar ik minder blij mee ben, maar over het algemeen doet ze het erg goed en ontwikkelt ze zich super.
    Ik zal een foto van haar in mijn album zetten!

Gisteren voor het eerst weer les gehad op de Jazz merrie.
    Was wel lekker om weer aan het werk gezet te worden en in te baden in het zweet. Tot nu toe nog geen spierpijn gehad sinds ik weer rij, alleen voel ik mijn zitbeenknobbels wel goed zitten.

9. bijltje

bijltje Lid

Oct 2, 2007
    60
    0
    0
    zeeland
    hallo
    ik heb een kwpn paardje.
    ze is 18 jaar ik heb 9 maanden niet gereden en vorige week er weer voor het eerst er op gezeten.
    ik had een bike smile van oor tot oor.

10. fleerpje

fleerpje Actief lid

Jun 26, 2007
    309
    0
    0
    heeeeeee daar sta ik! Waar sta jij dan? mijnes staat nu bij de bunkers!

11. fleerpje

fleerpje Actief lid

Jun 26, 2007
    309
    0
    0
    Ik wilde deze week gaan gebruiken om nog een paar leuke laatste ritjes te gaan maken met mijn ijslander, maar die had een iets ander idee...

We waren op het strand, ff een lekker galopje, toen vond hij dat ie ver genoeg was gegaan kennelijk, en maakte een keurige volte, mja in een pittig galopje is dat niet heel handig en makkelijk uit te zitten.... :(
    Was blij dat ik bleef zitten, maar besefte ook meteen dat dit dus wel het laatste ritje met hem was.
    Hij is gewoon te link om veilig op te blijven rijden, ik werd ook bang terwijl ik dat nooit heb, komt gewoon door het zwanger zijn.
    Zijn verlof is dus eerder ingegaan dan gepland, en ik hoooooooooooop heel erg dat hij ervan opknapt...

Dat hij rustig in zijn kop wordt, ik hoop het heel erg want straks met een kleine weet ik niet of ik nog wel op zo'n paard wil blijven rijden.

Hij is 9 van de 10 keer heel lief en braaf, hij heeft veel temperament, maar er kan opeens een knop omgaan en dan is ie weg, peert ie hem en is niet te stoppen, of met heeeeeeeel erg veel trek en scheurwerk. Dit kan zoals ik heb gehad met hem, vanuit een zeer ontspannen stap aan de losse teugel opeens gebeuren. erg jammer, hij is niet te vertrouwen.

Share This Page