Nog meer baby's met een zichtbare vlek op gezicht/lijfje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door oleander1986, 2 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Thanks voor de info! Zo is het ons nooit vertelt.

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    vlgs mij is dat ook een ooievaarsbeet. hebben echt heel veel kleintjes, en trekt meestal van zelf weg.

3. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Mijn zus heeft ook zo'n vlek, nog steeds. Ze heeft er geen last van, maar al haar vriendjes schrikken er altijd van en denken dat zij haar een blauwe plek bezorgd hebben in bed ;).

Mijn nichtje had vroeger een grote moedervlek op haar bovenlip zitten, deze is weggehaald toen er haartjes op gingen groeien. Er was niets kwaadaardigs aan, alleen werd zij er angstig van, omdat mensen spontaan aan haar vertelden dat ze moest oppassen dat het wel kwaadaardig werd (dat zeg je toch niet tegen een kind :x).

4. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    mijn meisje had met de geboorte een ooievaarsbeet op haar ooglid
    nu ze 7 maanden is trekt hij weg maar als ze boos is, wordt hij weer knalrood!
    ikzelf had ook een ooivaarsbeet naast mijn oog en hij is nooit helemaal weg getrokken, ook bij mij als ik boos ben of me druk maak, komt hij tevoorschijn!

5. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    De oudste had een ooievaarsbeet op z'n ooglid, als ie zich druk maakt zie je dat plekje weer boven komen. De jongste heeft er een in haar nek, een vlek met wat kleine stippen erom heen. Opvallend is dat ze allebei een rode vlek net boven hun billen hebben, de vorm is vrijwel gelijk. Werd in het ziekenhuis van gezegd dat het een ooievaarsbeet is die vanzelf wegtrekt maar manlief heeft er ook een op precies dezelfde plek. Mening werd toen bijgesteld naar 'toch misschien een wijnvlek'.
    Wel handig, je herkent altijd je kind tussen de rest :D

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Emma heeft net boven haar bil een rode vlek. Dachten dat die wel weg zou zijn nu maar zit er nog steeds

Julia heeft een moedervlekje in haar zij

Deel Deze Pagina