vlgs mij is dat ook een ooievaarsbeet. hebben echt heel veel kleintjes, en trekt meestal van zelf weg.
Mijn zus heeft ook zo'n vlek, nog steeds. Ze heeft er geen last van, maar al haar vriendjes schrikken er altijd van en denken dat zij haar een blauwe plek bezorgd hebben in bed . Mijn nichtje had vroeger een grote moedervlek op haar bovenlip zitten, deze is weggehaald toen er haartjes op gingen groeien. Er was niets kwaadaardigs aan, alleen werd zij er angstig van, omdat mensen spontaan aan haar vertelden dat ze moest oppassen dat het wel kwaadaardig werd (dat zeg je toch niet tegen een kind :x).
mijn meisje had met de geboorte een ooievaarsbeet op haar ooglid nu ze 7 maanden is trekt hij weg maar als ze boos is, wordt hij weer knalrood! ikzelf had ook een ooivaarsbeet naast mijn oog en hij is nooit helemaal weg getrokken, ook bij mij als ik boos ben of me druk maak, komt hij tevoorschijn!
De oudste had een ooievaarsbeet op z'n ooglid, als ie zich druk maakt zie je dat plekje weer boven komen. De jongste heeft er een in haar nek, een vlek met wat kleine stippen erom heen. Opvallend is dat ze allebei een rode vlek net boven hun billen hebben, de vorm is vrijwel gelijk. Werd in het ziekenhuis van gezegd dat het een ooievaarsbeet is die vanzelf wegtrekt maar manlief heeft er ook een op precies dezelfde plek. Mening werd toen bijgesteld naar 'toch misschien een wijnvlek'. Wel handig, je herkent altijd je kind tussen de rest
Emma heeft net boven haar bil een rode vlek. Dachten dat die wel weg zou zijn nu maar zit er nog steeds Julia heeft een moedervlekje in haar zij