Nog meer Bio garde tutjes hier ?

Discussion in 'De lounge' started by kippiekip, Apr 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja ik doe er ook aan... Loop naar de AH pak daar een pakje met kruiden, zet het in het kruidenrek en kijk of het vermeerdert ;)

Nee nu even serieus mijn kerel probeert het iedere maand opnieuw maar het enige wat overleefd bij ons zijn de dingen met een hartslag.... Owja en cactussen ;)

2. Papaver

Papaver Niet meer actief

#22 Papaver, Apr 15, 2012
    Last edited by a moderator: Apr 15, 2012
    Hier 3000 m2 tuin, met veel verschillende fruitbomen en daarnaast walnoot, hazelnoot, en amandel bomen en een beginnende groentetuin. Ook staat er al een kas en een kippenhok maar die zijn beiden nog niet heel intensief in gebruik (we wonen hier pas sinds een jaar permanent).

Biogarde heb ik nog niet gemaakt, misschien komt dat ooit nog...

3. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    :D
    :D

Zou wel biologisch willen eten maar tis duurder in de winkel en dan pak ik al gauw het goedkopere... Was groenten en fruit wel grondig voor het in de mond gaat (maar ja dat heeft dan weer niks met biologisch te maken:))

4. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Maar biologische eten doe ik ook niet hoor als ik eerlijk ben, ik ga geen 4 euro betalen voor twee kip filets.. En van die twee tomaten planten hier in de tuin kan ook niet echt leven hahahah dus voor mij wel gewoon het '' normale '' voedsel :D

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

mijn mams heeft haar tuin vol '' bio '' shit staan. een appelboom, perenboom, aarbeienplanten, tomatenplanten vlees en sherry, radijsjes, paprika dat was het wel zon beetje denk ik

altijd wel handig heb altijd fuit in de zomer ff pikken bij mams :D

Share This Page