Ik vroeg me af of er nog meer (zwangere) bruidsparen hier zijn. Ik zelf ga dit jaar 16 juni trouwen. Het komt nu dus erg dichtbij. En tja, of ik zwanger zou zijn op mijn bruiloft dat is voor mij nog een vraag
Ik ga 8 Juni trouwen, het zou wel mooi zijn als ik dan zwanger ben, als het zo is willen wij het ook die dag bekend maken aan onze vrienden. Maar of ik het dan zolang geheim kan houden is dus de vraag.!
Ik wil het alleen aan mijn ouders vertellen, ivm mijn jurk die mijn moeder maakt! Ik hoop zo dat we kunnen vertellen dat we zwanger zijn op de dag dat we gaan trouwen. Een paar vriendinnen weten al wel dat we aan het "oefenen" zijn, maar die vertel ik niks als ik dat kan. Hebben jullie alles al klaar? Ik ben nu bezig met enveloppen schrijven en ons misboekje. Wat een werk zeg! En bijna elke dag ff tussen de middag mijn trouwschoenen aan Ze zijn spekglad dus ik moet er ook ff de tuin mee in hihi. Ik ging de eerste keer dat ik ze thuis aan had al bijna plat op m'n plaat....
Ik ben vorig jaar 20 juni getrouwd En een maand later was ik zwanger Dus het kwam allemaal wel mooi uit, net niet zwanger geworden op huwelijksreis hihihihihi Heel veel plezier op de mooie dag!!! en dat het ook maar snel 'raak' mag zijn
Wij zijn nu klaar met alles, ( op het kleine wonder na dan ) maar dat komt ook wel goed . Het lijkt me echt heel bijzonder om dan zwanger te zijn. Dat je dan kan zeggen op het feest dat je niet met z'n tween maar met z'n drieen ben getrouwd, lijkt me echt gewelig.
Wat heerlijk dat je klaart bent met alles. Wij moeten nog van allerlei dingetjes doen, maar dat komt allemaal wel. Zullen we dan maar samen voor een bruiloft met z'n drieen gaan :
Ik ga over drie weken trouwen en ben inmiddels 10 weken zwanger. Een dag voor de bruiloft laat ik de eerste echo maken, zodat we (hoop ik) het hartje kunnen horen. Ik ben erg van de symbolen. Hartje, liefde...je weet wel. Dus ik zeg inderdaad al tegen familie en vrienden dat we met z'n drieen gaan trouwen. Geen verrassingen 's avonds op het feest, daar hou ik niet zo van. Ik hoop alleen dat ik niet zo misselijk ben, zoals ik de afgelopen weken ben geweest! En rustig aan met de champagne dus!
Een hele fijne dag toegewenst! En ik hoop dat je niet zo misselijk bent idd. Kun je daar anders niet iets voor krijgen van de huisarts?? Als het bij ons zo is dat ik zwanger ben dan gaan we het gelijk s'ochtends vertellen tegen de daggasten want dat zijn de belangrijkste mensen voor ons.
Wij hebben voornamelijk familie als daggasten en een paar goede vrienden en die weten het uiteraad voor dat de rest het weet. ( voor het huwelijk zelf ) Maar goed zolang kan ik mijn mond toch niet houden.
ik ben 13 juli jl getrouwd was toen 5mnd zwanger ik wens ieder dikbuikje en as dikbuikjes een hele fijne huwelijksdag
ik ga 6 juni trouwen! (06-06-06) ik hoop dat ik zwanger ben dan.....en anders klussen we vrolijk verder
Die datum hadden wij eerst ook, maar bij nader inzien was 16-6 ook erg leuk en op een vrijdag, want daar ging onze voorkeur naar uit. Hebben jullie ook alles al klaar?