Cindy, ik hoop dat je zwanger bent als je het ja-woord gaat geven!! Daphne, je mannetje wil vast wel een keer..... Bij mij is het buikje heel misschien in aantocht, ik heb vanmorgen getest en een heeel vaag streepje dus ik ga maandag nog een keer testen!
Mijn vriend komen er gewoon niet uit; mijn vriend vind het prima om te trouwen en daarna met een klein clubje uit eten te gaan maar ik wil graag een groot feest. Wij hebben wel spaargeld maar niet voldoende om een grote bruiloft te geven, onze kinderwens is erg groot en als het zo ver is dan willen we ook graag spulletjes kopen en dat kost ook genoeg. Het zijn lastige keuzes, we zitten er ook aan te denken om een geregistreerd partnerschap aan te gaan. Ach ja, we zien het wel, groetjes, Senna
mn vriend en ik willen zeker gaan trouwen maar dan pas over een jaartje of 2als de kleine wat groter is
Wij wilden ook graag trouwen, maar hadden niet genoeg geld voor een groot feest enzo. Wij trouwen heel simpel op maandag morgen. En we feesten daarna gewoon thuis in de achtertuin, die is best groot. Een goede vriend van ons heeft een mooie auto en die rijd ons, en mijn neef maakt de fotoos. En later die week vertrekken we samen met de hond naar de belgische ardennen voor een week
Ik meld me hier ook, want ben drie dagen geleden door de papa van ons kleine rijstkorreltje gevraagd!!! Geen idee wanneer het gaat gebeuren, ik wil het liefst iets als het zonnig is....het wordt dus geen grote bruiloft, maar dacht meer aan met naaste familie en goede vrienden naar het gemeentehuis en daarna bij ons in de tuin een groot tuinfeest met barbeque....
He micha en de anderen, ik zou jullie op de hoogte houden , nou het ziet er toch echt naar uit dat ik een klein buikje zal hebben op onze bruiloft, ik heb net getest en er is weer een lichte streep te zien...aaahhh ik wil een dikke streep Vanavond en morgenochtend toch nog maar een keer testen
Ik ga ook over 6 weekjes trouwen !! En hoop ook nog steeds dat er dan een klein wondertje in mijn buik zal groeien!! Groetjes
Geen idee Patje, voel me echt raar maar weet het echt niet (zie onder 'zwanger worden' 'toch niet dan?') Groetjes
Hier even een update, ik heb gister een mk gehad dus we moeten weer aan de klus om nog met z'n drieen te kunnen trouwen. Ik ben nu weer even druk bezig met de kaarten en enveloppen.... ppff veel werk maar wel even een fijne afleiding!