Hey Dames, Ik ben opzoek naar leuke tips voor dingen die ik kan gaan kijken op tv of andere leuke tips. Merk dat ik nu behoefte heb om thuis te zijn en dus ook vaker verveel momentjes heb! Iemand nog leuke series?? Van die waar je helemaal in op kunt gaan?! En bijna niet kunt stoppen met kijken?? Lost, Dexter en Prison break heb ik al gezien! Nu opzoek naar een nieuwe! Moet nog 2,5 week uitzitten tot DE datum! Dus even wat leuk tijdverdrijf aan het zoeken! Qua films... Liefst drama of waargebeurd, geen komedie! Mogen ook best oude zijn! Andere gouden tips zijn ook welkom!! Bv boeken (50 tinten net uitgelezen ) oh trouwens voor mensen die met de tip puzzelen komen, leuk, 1 dag geprobeerd maar zodra het moeilijker wordt stop ik er weer mee hihi
Call the Midwife! Op BBC is nu de 2e serie bezig maar in BE is hij net begonnen (eerste 2 afleveringen afgelopen vrijdag). Je kunt ze online terug kijken! Gaat over vroedvrouwen in de jaren 50, waargebeurde verhalen naar het dagboek van de vroedvrouw Jenny Lee. Ik kijk iedere aflevering! Het is geen soap, het zijn echt allemaal aparte verhalen! Private Practice Grey's Anatomy
Leuke thuiszit-series: Fringe (van de makers van Lost) The walking dead Breaking bad Downton abbey Homeland Pride & Prejudice Gilmore girls Friends Coupling How I met your mother Als je ze nog niet gezien hebt is het leuk, zeker als je zwanger bent, om via uitzending gemist afleveringen van Babyboom en Generatie 2010 te bekijken. Filmtips: About a boy The social network Slumdog millionaire The King's speech Juno 500 days of summer Frost/Nixon En dan nog wat boeken: 1000 schitterende zonnen The astronaut's wife De reiziger -serie van Diana Gabaldon Het heksenuur - Anne Rice Zo, je kunt even vooruit . Ik heb zelf 7,5 maanden ziek thuis gezeten tijdens mijn zwangerschap, dus ik heb ook behoorlijk wat tijd moeten doden. Toen ik te ziek was om te kunnen lezen en geen tv meer kon zien heb ik m'n moeder gevraagd me te leren breien, was ook wel leuk voor de afwisseling. Ik heb staaaaapels sokjes gebreid
FlashForward! Helaas maar 1 seizoen maar ontzettend gaaf Ik kon alle aflevringen bijna achter elkaar door kijken
Mcleods Daughters!! <3 Er zijn 8 seizoenen dus daar kun je wel even mee vooruit. Al hadden ze van mij nog wel 8 seizoenen mogen maken... Pff wat mis ik die serie. Binnenkort maar weer bij seizoen 1 beginnen
Wij zijn verslingerd aan "The Walking Dead". I love it!! films euhmmmm Ik vond the tourist wel leuk. Shrek enzo zijn ook wel gaaf.
+1!! Ben zelf al vijf maanden thuis. Heb eerste twee maanden alle seizoenen gekeken, met pauzes want kon niet lang tv kijken. Echt een aanrader. Vind terra Nova overigens ook erg goed. Misschien is dat nog wat?
Fringe is idd een super serie. The big c kijk ik ook graag maar daar moet je van houden.. Two and a half man is ook leuk maar dan alleen de seizoenen met Charlie Sheen. Ik kijk ook graag naar cabaret vooral naar Eric van Sauers, Harrie Jekkers, Guido Weijers en Javier Guzman. Ik las altijd graag boeken van Stephen King. Duma, Lisey's verhaal en Mobiel zijn mijn favoriet.
Poe, ik lees ook even mee ( zie onderschrift). Haken ben ik inmiddels een beetje klaar mee, recht zitten wil niet meer, maar dat werkte heeeeeel goed tegen rusteloze momenten. Van die dagen dat je niet stil kan zitten. huis ligt vol met dekentjes en sjaals inmiddels, hilarisch genoeg.Nu ben ik maar lie to me aan het kijken. En grey's anatomy. Goede andere series: the killing (forbeydelsen), sherlock ( van de bbc). Zoooo jammer dat ik die al gezien heb. Maar goed, ik ben weer op het spoor gezet van luther. Die ga ik maar doe hierna, als het nog nodig is. Heb al vierkante ogen... Verder vind ik het ook wel leuk om lekker ingewikkelde recepten te koken. De pastamachine weer eens uit het vet, of een stoofschotel bijvoorbeeld, waar je gewoon gedurende de dag effe lekker mee bezig bent. Maarja, daar moet je van houden natuurlijk.
MLkids, mag ik vragen waar je dat dan kijkt? kan het nergens vinden maar lijkt me heel mooi om te kijken!
Wauw super tips!! Daar ben ik wel even zoet mee!! Haken heb ik geprobeerd, maar lukt me voor geen cm !!
one tree hill is mijn favo serie aller tijden,het is eigenlijk een tienerserie maar deze is echt goed, zelfs mn vriend vind het geweldig, er zijn 9 seizoenen dus veel kijkplezier verder lost, bones, ones upon a time, the 4400,... cougar town is ook geweldig met monica van friends