Tijd-uitzit tips??

Discussie in 'De lounge' gestart door Liefschaapje, 26 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Hey Dames,

Ik ben opzoek naar leuke tips voor dingen die ik kan gaan kijken op tv of andere leuke tips.
    Merk dat ik nu behoefte heb om thuis te zijn en dus ook vaker verveel momentjes heb!
    Iemand nog leuke series?? Van die waar je helemaal in op kunt gaan?! En bijna niet kunt stoppen met kijken??
    Lost, Dexter en Prison break heb ik al gezien!
    Nu opzoek naar een nieuwe! Moet nog 2,5 week uitzitten tot DE datum! :D
    Dus even wat leuk tijdverdrijf aan het zoeken!

Qua films...
    Liefst drama of waargebeurd, geen komedie!
    Mogen ook best oude zijn!

Andere gouden tips zijn ook welkom!!
    Bv boeken (50 tinten net uitgelezen :p)
    oh trouwens voor mensen die met de tip puzzelen komen, leuk, 1 dag geprobeerd maar zodra het moeilijker wordt stop ik er weer mee :D hihi

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vind House erg leuk!

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Friends !!!

4. MLkids

MLkids Niet meer actief

Call the Midwife!
    Op BBC is nu de 2e serie bezig maar in BE is hij net begonnen (eerste 2 afleveringen afgelopen vrijdag). Je kunt ze online terug kijken! Gaat over vroedvrouwen in de jaren 50, waargebeurde verhalen naar het dagboek van de vroedvrouw Jenny Lee. Ik kijk iedere aflevering! Het is geen soap, het zijn echt allemaal aparte verhalen!

Private Practice
    Grey's Anatomy

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Leuke thuiszit-series:

Fringe (van de makers van Lost)
    The walking dead
    Breaking bad
    Downton abbey
    Homeland
    Pride & Prejudice
    Gilmore girls
    Friends
    Coupling
    How I met your mother

Als je ze nog niet gezien hebt is het leuk, zeker als je zwanger bent, om via uitzending gemist afleveringen van Babyboom en Generatie 2010 te bekijken.

Filmtips:
    About a boy
    The social network
    Slumdog millionaire
    The King's speech
    Juno
    500 days of summer
    Frost/Nixon

En dan nog wat boeken:

1000 schitterende zonnen
    The astronaut's wife
    De reiziger -serie van Diana Gabaldon
    Het heksenuur - Anne Rice

Zo, je kunt even vooruit ;). Ik heb zelf 7,5 maanden ziek thuis gezeten tijdens mijn zwangerschap, dus ik heb ook behoorlijk wat tijd moeten doden. Toen ik te ziek was om te kunnen lezen en geen tv meer kon zien heb ik m'n moeder gevraagd me te leren breien, was ook wel leuk voor de afwisseling. Ik heb staaaaapels sokjes gebreid :D

6. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

FlashForward! Helaas maar 1 seizoen maar ontzettend gaaf :D Ik kon alle aflevringen bijna achter elkaar door kijken

7. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Mcleods Daughters!! <3 Er zijn 8 seizoenen dus daar kun je wel even mee vooruit. Al hadden ze van mij nog wel 8 seizoenen mogen maken... Pff wat mis ik die serie. Binnenkort maar weer bij seizoen 1 beginnen :p

8. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Wij zijn verslingerd aan "The Walking Dead".
    I love it!!

films euhmmmm
    Ik vond the tourist wel leuk.
    Shrek enzo zijn ook wel gaaf.

9. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    +1!!
    Ben zelf al vijf maanden thuis. Heb eerste twee maanden alle seizoenen gekeken, met pauzes want kon niet lang tv kijken.
    Echt een aanrader.

Vind terra Nova overigens ook erg goed. Misschien is dat nog wat?

10. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Terra nova ja is ook leuk!
    Of Luther (als je van een beetje spanning houdt).

11. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Sinds dat de jongste geboren is 8 weken terug, kijk ik graag naar de zender TLC..

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Haken is ook leuk om te doen als je je verveelt, kan je meteen iets leuks voor de baby maken!

13. Talvi

Talvi Niet meer actief

Fringe is idd een super serie. The big c kijk ik ook graag maar daar moet je van houden.. Two and a half man is ook leuk maar dan alleen de seizoenen met Charlie Sheen. Ik kijk ook graag naar cabaret vooral naar Eric van Sauers, Harrie Jekkers, Guido Weijers en Javier Guzman. Ik las altijd graag boeken van Stephen King. Duma, Lisey's verhaal en Mobiel zijn mijn favoriet.

14. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Poe, ik lees ook even mee ( zie onderschrift). Haken ben ik inmiddels een beetje klaar mee, recht zitten wil niet meer, maar dat werkte heeeeeel goed tegen rusteloze momenten. Van die dagen dat je niet stil kan zitten. huis ligt vol met dekentjes en sjaals inmiddels, hilarisch genoeg.Nu ben ik maar lie to me aan het kijken. En grey's anatomy.

Goede andere series: the killing (forbeydelsen), sherlock ( van de bbc). Zoooo jammer dat ik die al gezien heb. Maar goed, ik ben weer op het spoor gezet van luther. Die ga ik maar doe hierna, als het nog nodig is. Heb al vierkante ogen...

Verder vind ik het ook wel leuk om lekker ingewikkelde recepten te koken. De pastamachine weer eens uit het vet, of een stoofschotel bijvoorbeeld, waar je gewoon gedurende de dag effe lekker mee bezig bent. Maarja, daar moet je van houden natuurlijk.

15. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    MLkids, mag ik vragen waar je dat dan kijkt? kan het nergens vinden maar lijkt me heel mooi om te kijken!

16. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Wauw super tips!! Daar ben ik wel even zoet mee!!

Haken heb ik geprobeerd, maar lukt me voor geen cm !!

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    IK heb tijdens de laatste loodjes van de eerste alle Gillmore Girls gezien achter elkaar...elke dag.

18. sydneys

sydneys Niet meer actief

one tree hill is mijn favo serie aller tijden,het is eigenlijk een tienerserie maar deze is echt goed, zelfs mn vriend vind het geweldig, er zijn 9 seizoenen dus veel kijkplezier

verder lost, bones, ones upon a time, the 4400,...

cougar town is ook geweldig met monica van friends

Deel Deze Pagina