Wel of geen jasje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jolanda1976, 19 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Doen jullie de kleine wel of geen jasje aan naar buiten met dit weer?Tuurlijk liggen ze wel onder een dekentje in de wagen maar ben tog benieuwd naar hoe anderen het doen.

Groetjes Jolanda

2. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik doe met dit weer wel een jasje aan, maar afgelopen zondag met dat hele hete weer niet. Ik denk dat ik de grens op een graad of 25 leg. Nu in ieder geval nog omdat ze nog zo klein zijn.

Marian

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik heb voor Jarissa een heel leuk jasje gekocht. Ik geloof dat ze het 2 keer heeft aangehad waarvan 1 keer uit het ziekenhuis. Hier dus geen jasje.

In de wagen ligt ze meestal in een bunker (van Lodger). Ideale dingen. Je kunt je baby heerlijk inpakken maar als het minder koud is, ook wat minder toedekken. Bevalt mij super. Veel lekkerder dan jasje aan/uit. Ook vind ik een jasje rond haar hals niet lekker zitten. Of de rits zit haar te prikken of het is te bloot.

Jarissa gaat ook regelmatig mee naar buiten in een draagdoek. Dan heeft ze hooguit een mutsje op (als we b.v. 's avonds nog gaan wandelen.

4. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Met dit weer doe ik het wel maar idd met het weer van afgelopen zondag niet.

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Met dit weer zeker wel ja, maar als t boven de 22 graden is dan alleen n dekje.

6. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Ik doe haar met dit weer alleen een vestje aan,niet zon hele dikke jas omdat het niet echt koud is en natuurlijk ook een dekentje

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Goh, wat doen nog veel mama's een jasje aan. Grappig die verschillen. Wij zijn net weer terug van boodschappen doen. Jarissa heeft heerlijk om zich heen liggen kijken. Gewoon in haar kleertjes in de bunker.

8. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Dat is iets wat ik ook moeilijk vind.

Zoals gisteren heb ik hem een dun jasje aangedaan, en het was mooi weer. Toen ik hem eruit haalde was hij goed warm

9. Moo

Moo Bekend lid

21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Ook wij hebben een bunker, echt een uitvinding die dingen! Ik weet dat ik hem niet zo lang zal gebruiken als hij zo klein is, maar als het weer kouder gaat worden van het najaar, dan past hij er toch nog steeds in!

Slingeraap, gebruik jij alleen de bunker in de wagen of ook nog het windscherm?

10. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Kian draagt geen jasje in de wagenbak als het 20gr of warmer is ongeveer. Dekbedje is dan meer dan genoeg vind ik ;)

11. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Vince is al iets ouder dan jullie beebjes maar toch als het iets kouder is wel een jasje en als het warm is geen.Houdt een beetje in mijn gedachte hoe ik mezelf kleed,dat doe ik dan ook bij hem.

Liefs,Claudia

12. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Mischien een domme vraag maar wat is een bunker :(:

13. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Ik heb altijd gehoord dat je je baby 1 laagje meer kleding aan moet trekken dan jezelf.
    Aan het nekje van je baby kun je voelen of hij/zij het niet te warm heeft.

14. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Ik weet niet wat een bunker is.

Maar Finn ligt onder een laken en dan nog een katoenen deken dubbel gevouwen en dan nog zo'n ding erboven op wat bij de wagen hoort. (soort van scherm)

groeten wendy

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    In de wagen doen wij Sam eigenlijk nooit een jasje aan. Gewoon lekker lakentje, dekentje.. is het zo als nu dan ook dat winddekje erover. En is het warmer dan gaat het dekentje eraf.
    Ze blijft goed warm zo, en we gaan dagelijks met haar op pad.

Gisteren is ze met de autostoel meegeweest en hebben we wel een jasje aangedaan omdat we de voetenzak te warm vinden.

16. Cis

Cis Actief lid

12 jun 2006
    274
    0
    0
    Bob wurmt zich in no-time boven de dekens uit, dus ik heb hem gisteren nog wel een dun jasje aangedaan.
    In de draagzak (shelter, dat is geloof ik zlefde materiaal als lodger) doe ik het ook zonder jasje.

17. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Een bunker is een deken/omslagdoek/voetenzak in 1. Zie voor foto mijn album of www.lodger.nl
    Ik ben er erg tevreden over. De teddyvoering kan eruit dus hij is voor ieder weertype geschikt. Als het warmer is, doe ik hem lager dicht of sla ik hem open. En ik til Jarissa dus met bunker en al uit de maxicosi in de wagen en andersom.

Deel Deze Pagina