Smaak inrichting huis anders bij zwangerschap?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Evi5, Mar 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Evi5

Evi5 Nieuw lid

Mar 3, 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Al een tijdje wil ik wat veranderen in mijn huis (al bedacht voordat ik zwanger was) en concreet wil ik twee wanden in mijn huis anders, zelf zat ik te denken aan een leuk fleurig behangetje en de andere muur neutraal, zodat het niet te druk wordt. Zowel mijn moeder als mijn zus raden mij dit af, omdat mijn smaak tijdens de zwangerschap wel eens heel anders kan zijn. Ik vraag me af of dat ook echt zo is. Hebben jullie ervaring? Het voelt een beetje raar dat mijn smaak nu ineens anders zou zijn en ik niet meer kan vertrouwen op wat ik mooi vind. Met kleding of andere dingen is dat toch opeens ook niet zo? :(Herkennen jullie hier iets van? Ik ben er een beetje van mijn stuk van.:(

2. betties

betties Fanatiek lid

Feb 24, 2011
    1,954
    168
    63
    lijkt me niet hoor. En je had het toch al in je hoofd zitten voordag je zwanger was? Volgens mij krijg je alleen meer de drang om het te gaan doen als je zwanger bent. Zal wel iets met nesteldrang zijn haha. Zo is bij ons de trap al sinds dat we hier wonen (7 jaar!) nooit echt helemaal goed afgeschildert. Irriteert me nu mateloos en MOET gebeuren. Net als muurtjes opnieuw witten, achtergrondjes in fotolijstjes maken zodat alles 1 kleur is, buitentafel beitsen. Haha!
    Gewoon lekker doen als je er zin in hebt, behangetje of kleur op de muur is zo vervangen als het later toch niet zo mooi blijkt, toch?

3. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

Jun 1, 2011
    3,016
    2
    38
    Zwanger of niet, dat veranderd niets aan mijn smaak...... Smaak veranderd wel in de loop der tijd. Dat heeft echter niets met zwangerschap te maken. Zulke grootse plannen heb je toch ook weer niet.

4. mams1

mams1 Fanatiek lid

Oct 16, 2013
    3,121
    800
    113
    Nee is wel echt zo! Heb tijdens mijn vorige zwangerschap onxe kamer gepimpt en maand na bevalling dacht ik al wat bezielde me???

5. Evi5

Evi5 Nieuw lid

Mar 3, 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha mams1 dat hoor ik dus ook van mensen. Maar hoe weet je nou wat je echt mooi vindt en wat gestuurd is door hormonen. Zou je het nu anders aanpakken?

6. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    Hier ook! Ik wil alles anders, druk patroontje in de loungestoel en een mooi kleurtje op de muren.
    Maar man zegt ook: nee! En hoogstwaarschijnlijk heeft hij gelijk :)

7. raglottie

raglottie Actief lid

Feb 7, 2014
    323
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als je de wanden nadien lelijk vindt, is het toch zo gesaust? Lekker doen :D.

8. mams1

mams1 Fanatiek lid

Oct 16, 2013
    3,121
    800
    113
    Ja Lastig!!
    Geen advies
    Misschien geen behang zoals ik, was echt een pokke werk dus doe je ook niet zo snel over

T aller ergste vind ik dat t dus ook op alle kraambed foto's staat :)
    Beetje jammer!

Share This Page