Hallo dames, Mijn dochter is bijna 17 maanden. Ze is een beetje uit het fietsstoeltje voorop gegroeid, haar benen bungelen onder de steuntjes waar haar voetjes in moeten en ze past er ook bijna niet meer tussen. Kan ik haar al in een stoeltje achterop doen? Wanneer deden jullie dat?
Geen idee vanaf wanneer dat kan/mag. Mijn dochtertje is bijna 2 en die zit nog prima voorop. Kunnen de voetsteuntjes niet naar beneden meer dan?
Ik kan helaas niet fietsen met een stuurzitje... dus we hebben het achterzitje al wel op mijn fiets gemonteerd... alleen nog niet gefietst. Dochterlief is nu 19 maanden.
Vanaf 9 maanden mogen ze ook achterop, maar de meeste mensen doen het niet omdat voorop gezelliger is en je ze beter in de gaten kunt houden wat betreft in slaap vallen. Ik had dochter eerst achterop toen ik nog mijn oude fiets had waarbij ik niet kon afstappen met voorstoeltje, maar ze had er een handje van om in slaap te vallen en dan scheef te zakken. Ik vond dat eng omdat ik haar niet kon zien en kon ondersteunen iets dat voorop wel kan.
Hier zit ze voorop, bij manlief zit ze achter op. Dat komt zelden voor dus hahaha! Hier willen haar voetjes ook bijna niet meer er door heen, ik heb manlief gevraagt het stuur wat hoger te zetten en dan hoop ik dat het probleem opgelost is, want anders moeten we ander zitje kopen voor achterop, want ik heb kleinste frame maat en daar past het zitje van Yepp weer niet op
Op welke fiets met kleinste frame past de yepp niet? Ik Heb de yepp zitjes al en kleinste framemaat van de batavus mambo deluxe besteld (48). Ik hoop toch wel dat de zitjes daarop passen?
ik zit nog in de fase ervoor. jullie hebben hier ervaring mee dus vraag het maar hier. Wat is een goed zitje aan het voorstuur??? ik ben volgende week jarig en aangezien de kleine man bijna alleen kan zitten, lijkt het mij een leuk verjaarscadeau
Ik heb een Leontien van Moorsel Montego.. Het stukje waar je slot zit is de boosdoener.. Maar ze kwamen met een nieuw systeem heb ik van fietsenwinkel gehoord, dan wordt hij achter op je bagagedrager bevestigt!
Je kind kan net zo vroeg achterop de fiets als voorop hoor De zitjes achterop gaan alleen wat langer mee Maar verder zitten ze daar veilig, en fietst het stukken lekkerder. Check de site van bobike maar eens, met de info over de verschillende stoeltjes. Thirza heeft nooit voorop gezeten, die zit altijd al, (vanaf 8 mnd) achterop.
Rozemarijke: Ik denk dat het voor iedereen anders is.. Hihi Ik vind het heel gezellig om haar voorop de fiets te hebben, gezellig ook hoe ze op alles reageerd en nog steeds van alles ziet en doet.. Maar schoonzusje heeft neefje ook al vanaf begin achterop!
Kunnen de steuntjes niet omlaag? Lijkt me wel apart....Iris is ruim 2,5 en zit nog prima voorop en ze is niet klein of dun... Achterop kan ook wel met die leeftijd, maar ik vind een kindje voorop echt veel gezelliger.
hier al achterop vanaf 9 maanden in de Yepp. Gewoon kijken of het stoeltje wel al voor de leeftijd geschikt is, maar daar kunnen ze echt wel bij helpen bij een speciaalzaak en zelfs bij de halfords.
Hier ook al een tijdje achterop hoor, dochterlief viel toch nooit in slaap op de fiets en zoonlief komt straks voorop als ie zelf kan zitten. Het is voorop idd gezelliger, maar ik vind dit ook wel wat hebben, mama kietelen, kletsen, knuffelen, heerlijk!