Nog meer dames aan het wachten op een ei?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tooske, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    7 juni laatste bloeding gehad. NIet zwanger maaaaaaar vandaag rekbaar slijm dat wil toch zeggend dat ei eraan komt?

2. Olijfje

Olijfje Actief lid

30 aug 2010
    138
    0
    0
    Limburg
    @vpkaatje: ik ben 29 en word dit jaar nog 30 dus we hebben veel gemeen :) wat jammer dat je test negatief was...Maar het kan best dat na je eerste ovulatie je cyclus weer stabieler wordt heb ik ergens gelezen. Dus we blijven hopen!

@Konijn87: precies, daarom is het ook zo fijn dit forum, wij begrijpen elkaar;). Ik denk er gewoon constant aan!

Ik ga vanavond toch gewoon lekker weer testen hihi :)

3. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ingrid: dat slijm is idd vruchtbaar slijm. Tenminste in een normaal cylcus. 7 juni laatste bloeding gehad dus... was dat de ontrekkingsbloeding na het stoppen van de pil? Want dan zegt dat slijm niet zo veel. Heb ik ook af en toe en dan denk ik ook yes! Maar ik heb dan weer rekbaar slijm en dan weer wat anders. Het wisselt behoorlijk er is niks van te zeggen. Bij mij allemaal ontpillen, echt irritant.

@konijn: Ik zie ook overal baby's en vooral dikke buiken. Iedereen om me heen wordt zwanger en dan denk ik ohhhh wat super en stiekem denk ik shit ik wil ooooook. En als ik maar zou weten dat het gewoon paar maandjes duurt. Maar heb vooral de schrik dat het gewoon veeeeel langer kan duren.
    Ja test negatief, erg jammer... had zo'n sterk voorgevoel dat het goed zou zitten. En ik wilde niet testen omdat ik geen teleurstelling wilde en mn verstand ook wel wat zei dat ik heus niet zwanger ben meteen. Maar mijn man stond erop, dus heb toch test gedaan. Weet het nu in ieder geval zeker. Maar wanneer word ik nou eens ongesteld..

@olijfje: dus ook uit 1980, net als ik. En ook NET gestipt met de pil. Wij na het trouwen ook. Eigenlijk waren we van plan nog even te wachten na alle trouwdrukte, maar het was echt van t ene op t andere moment dat we beiden om waren. We zaten in de auto en zagen iemand fietsen met een ukje op het fietsstoeltje en keken mekaar aan en dacht beiden hetzelfde. Wij willen ook. Heb toen mn pilstrip opgemaakt en vanaf dat moment ben ik er eigenlijk ook continue mee bezig.

Hoop dat de Etos zwanger worden tabletten zn werk gaan doen.

4. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Ben precies vandaag een week aan het ovu testen... nog steeds negatief.. Volgens mijn berekening moet mn ei gister al zijn geweest.
    Gister wel rekbaar slijm maar nog steeds geen positieve test... pfff.....

Gelukkig zijn jullie ook zo super enthousiast.. of zijn we ongeduldig?? hahaha

@konijn: tja echt niet normaal he, overal zwangere vrouwen.. ook twee van mijn vriendinnen zwanger en 1 net bevallen...
    Ik wil leuke baby kleertjes kopen voor ons eigen babytje en niet alleen voor andere babys...

5. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enthousiast EN erg ongeduldig haha. Maar inderdaad ik heb al zoveel rompertjes en andere leuke babydingen gekocht en dan zie ik steeds van alles wat ik voor mezelf ook wel superleuk zou vinden. Echt beeeeeetje frustrerend.

6. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    #186 Inggrid, 2 sep 2010
    Laatst bewerkt: 2 sep 2010
    voor dat ik ooit aan de pil begon had ik altijd cyclussen van ongeveer 7 weken dat is dus ongeveer 49 dgn. doe dat keer 2 en je komt op 98 dgn. ik zit nu op 98dag 88 dussss zou het ongeveer kunnen met een beetje fantasie en goede moed natuurlijk he;)
    Rekbaarslijm kan ik echt wel 10 a 15 cm van trekken dus lijkt me niet gewoon beetje slijm toch?

7. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    idd niet gewoon slijm... heel veel succes
    zou vruchtbaar slijm kunnen zijn :) spannenddddddd

maar wat een lange cyclussen zeg pff

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

dit heb ik vandaag getest, is mijn ei al geweest ?wat denken jullie

9. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    @asiqiz: Hangt ervan af was hij gisteren breder of juist smaller? eerst is het vaag dan wordt ie even dik als de controlestreep en daarna wordt ie weer dunner...

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Nou dat weet ik dus niet ik had dinsdag getest toen was die positief van sensitest die heb ik ook bij ' MEIDEN DIE IN DE HERFST ZWANGER WILLEN WORDEN ' geupload, en toen was ik door mijn testen heen en moest ik wachten tot ik mijn loon binnen had:D dus vandaag pas ovulatietesten kunnen kopen:D

11. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    als die dinsdag van sensitest positief was en nu een half streepje dan denk ik dat de piek geweest is idd

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oke thx voor je reactie

13. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    @inggrid Misschien kun je aan je baarmoedermond voelen? Als ie wat open staat, linkje
    Hier staan foto's...beetje onsmakelijk. Je kan er ook op googelen. Maar dan weet je hoe het eruit ziet.

Gewoon gaan klussen, niet geschoten is altijd mis.

14. Konijn87

Konijn87 Actief lid

'k Ben echt blij dat we hier samen wat kunnen ventilleren en afwachten! :D

@ sterre81: Vervelend dat je nog steeds geen positieve test hebt gehad! Volgens je berekeningen zou je gisteren je eisprong al gehad moeten hebben, welke berekeningen bedoel je? (staat misschien eerder dit forum maar 'k ben zo slaperig dat ik 't me niet kan herinneren ;))

@ vpkaatje: Ja hé, 'k heb al op tweedehandssites de positiemode zitten doorzoeken en al enkele leuke buikbanden willen kopen, maar heb me nog net kunnen bedwingen! :D

@ Inggrid: Klinkt positief, dat slijm! Maar wat een lange cyclus! Je moet wel de meest geduldige van ons allemaal zijn! Hopelijk is het slijm de voorbode van een eitje en heb je binnenkort een positieve test!

@ asiqiz: Klinkt inderdaad alsof je eitje al geweest is. Succes!

@ anne82: Super link! Wel inderdaad wat onsmakelijk, was net een perzik aan het eten! :$ Maar héél erg leerrijk, dat is perfect wat ik zocht! Ga het allemaal eens rustig bekijken (nu mijn perzik op is, haha!)

Zijn er hier ook nog piep-meiden? 'k Ben nog maar 23 en voel me plots nog een snotneus in vergelijking met jullie. :)

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

haha ik ben pasgeleden 24 geworden denk niet dat dat wat uitmaakt hehe:D maarja ik vheb nu opeens last van veel afscheiding is dat normaal? ik snap er niks van

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @konijn87, ben dan ook piepjong hoor ;) ben ook 23 jaar oud :p

17. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Toen ik moest bevallen van Niels konden ze mijn baarmoeder mond al bijna niet voelen zo diep dat die lag.:$ dus dat heeft denk ik geen zin om te gaan friemelen want dat voel ik nooit een keer. ;)maar bedankt voor de tip.

18. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hier precies hetzelfde en mijn gyn had lange vingers. :D

Maar goed, ik hoop dat het mij gaat lukken met de ovu testen.

19. Konijn87

Konijn87 Actief lid

@ asiqiz en blike1987: Blij dat ik niet de enige ben. Ik word soms wel eens onzeker als ik op straat vooral oudere moeders zie en mensen me vragen "wat, ben je nu al getrouwd, je bent nog maar 23!" Maar 'k vind het een mooie leeftijd, nah! (Net als 30 ook een mooie leeftijd is trouwens) :D

@ Inggrid: Het lijkt me dan inderdaad niet zo handig om je baarmoedermond te onderzoeken, tenzij met een verlengstuk! ;) In ieder geval klonk het eiwit-slijm goed! Hoe is het vandaag?

20. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Ik heb trouwens de indruk dat ik wel een cyclus heb in afscheiding en stand van de baarmoedermond (ik heb de hele opvolging van afscheiding-veranderingen gehad, inclussief vruchtbaar eiwit-slijm). Enkel mijn temperatuur volgt niet. Dus waarschijnlijk bereid mijn lichaam zich wel voor maar heb ik toch geen eisprong gehad. Hopelijk wordt ik binnen een week ongi en kan ik dan echt aan een cyclus beginnen mét eisprong... :(

Deel Deze Pagina