Nog meer dames aan het wachten op een ei?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tooske, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    we duimen voor je meid ;)

2. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Dus het lange draderige (wittig) slijm, is de eisprong? Want dan weet ik iig dat ik weer eitjes vrijmaak na jaren nuvaring en pil!! :D

Nou dan ga ik eens op onderzoek uit naar de bmm onder de douche!!;)
    Haha bedankt voor alle mooie verhalen over het vrouwelijk lichaam met slijmpjes en bloedjes enz enz enz!
    We zijn allemaal vrouw toch!!

3. roosje1988

3 aug 2010
    5
    0
    0
    in de zorg
    heeej allemaal, lees al tijdje mee op jullie forum!
    en heb vandaag een dikke vette postieve ovulatie test!! :D
    dus nu flink aan de klus... voor onze eerste baby..
    groetjes roos

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @roosje88, succes met klussen!

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hey meiden ik heb vandaag de hele dag last van kleine steekjes in mijn onderbuik/vagina en krijg ook van die steekjes in mijn borsten zal dat wat betekenen?

6. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Zet m op Roos!! :p

Asiqiz hou op over steken ik heb al de hele avond steken in mn linkertiet!

Maar even wat anders: ik ben pas 2e ronde dus niet zo lang anticonceptie-hormonen-vrij en ben net een dag klaar met met menstrueren.. Heb ik net ineens een bloedinkje...??
    Wtf is dat!? Nabloedinkje?!:(
    Zie mijn cyclus hieronder, kan weinig te maken hebben met eisprong ofzo!
    Wie kent dit?
    Had ik nooit met nuvaring..

Maar wat die steken betekenen, weet ik niet

7. Konijn87

Konijn87 Actief lid

@ Inggrid: Klinkt goed! Jullie lijken in ieder geval op het juiste moment geklust te hebben, nu nog twee weken afwachten en hopelijk heb je dan een dikke positieve test! :D

@ MendieC: Inderdaad, allemaal vrouw! :D Fijn dat we al die zaken hier gewoon kunnen neerschrijven! Rekbaar rauw eiwit-achtig slijm is inderdaad 'vruchtbaar slijm' (hierin kunnen de zaadjes langer leven). Ik durf me wel eens vergissen want de dag na het vrijen heb ik ook wel eens zo'n afscheiding maar dat heeft dan met andere dingen te maken ;). Zou wel fijn zijn als je cyclus weer op gang komt! Wil geen pretbederver zijn, maar ik heb ook vruchtbaar slijm gehad maar geen eisprong. Blijkbaar kan dat dus ook :(

@ Roos: proficiat alvast met je super positieve ovulatietest !Veel plezier met klussen en we duimen hoor! ;)

@ asiqiz: Geen idee wat die steekjes kunnen betekenen. Ik heb al steken vanaf dat mijn mirena eruit is. Ik probeer me er maar niet te veel op te concentreren, want dan voel ik plots vanalles. Hoe moeilijk ook, zal gewoon moeten afwachten. ;)

@ MendieC: Het is inderdaad wel wat vroeg om iets met je eisprong te maken te hebben. Maar zou misschien gewoon even een gesprongen haarvatje kunnen zijn aan je baarmoedermond of zo? Of nog een restje van je ongi? Was het veel bloed?

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja das ook zo ik zal er niet te veel aan denken , want soms kan onze lichaam ons voor de gek houden:D maar ik heb dus zonet een ovulatietest gedaan en negatief dus ben klaar met ,mijn ei :D

9. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Hoi dames,

Ook ik ben opzoek naar mijn ei. Ik ben woensdag begonnen met ovu testen. Ik verwacht hem ergens tussen 4 en 8 sept. Maar ik heb nog niet een goed inzicht in mijn cyclus. Is hij nou heel erg onregelmatig, of wordt hij nu wel redelijk regelmatig.

Nou ja, met behulp van de ovutesten hoop ik in ieder geval per cyclus een richtlijn te hebben wanneer mijn NOD weer is.

Verder wil ik alle dames succes wensen met de jacht op hun ei of het klussen als ze weten dat hun ei eraan komt. En natuurlijk de dames die hem al hebben gehad en nu wachten op hun NOD.

10. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    #230 MendieC, 3 sep 2010
    Laatst bewerkt: 3 sep 2010
    @konijn

Het leek wel echt mentr.bloed, maar best veel nog.. Althans, goede brede streep in inlegkruisje..
    Nu is het ook helemaal weg.

Nou ja het zal wel.. :(

Maar van bloederige verrassingen :$ houden we natuurlijk niet met onze wensen!

11. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is vruchtbaar slijm toch doorzichtig en niet wit?

Emmie succes met wachten! En Roos succes met klussen! Mendie, na het stoppen met anticonceptie kun je allerlei klachten hebben. Dit is ook mijn eerste maand na het stoppen met de pil en ik heb de hele maand al ongi krampen en rond mijn eisprong ontzettend zere tepels, echt geentouw aan vast te knopen dus. Maar in theorie zou het volgens mij wel je ei kunnen zijn, een vriendin van mij heeft een cyclus van slechts 2,5 week! Maar dat is vrij uitzonderlijk. Ik zou er gewoon vanuit gaan dat het ontpillen/nuvaringen is ;)

12. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is het lastige van het ontpillen. Je lichaam houdt je echt voor de gek. Heb ik nooit echt geweten. Ik dacht je stopt met de pil en hupsa als je het maar vaak genoeg doet dan ben je snel genoeg zwanger. Echt super naief. De grote vraag is... hoe lang duurt het ontpillen. Ze zeggen niet voor niets dat je beter nog even condoom kan gebruiken na stoppen met pil. Omdat je anders erg onzeker kan worden en idd voila, ik denk al 2 hele weken dat ik zwanger ben en heb al heel wat testen erdoorheen gejast.
    Maar ja om nou condooms te gaan gebruiken terwijl je natuurlijk wel hoopt op een eitje dat voelt ook weer zo dubbel. Maar deze onzekerheid en je oprecht zwanger voelen en het echt niet zijn is niet prettig.

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    oké, dit topic is er dus nog :)

welcome back everybody

14. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heh gelukkig, er stond dat ie gesloten was, maar hij is er idd dus nog wel. :)

15. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Hoor dat er informatie vanaf 4 september weg is.... Ach, we lullen dit topic wel weer vol hihi!

Iemand nog nieuwtjes? Ik w8 op mijn ei, zal eind volgende week zijn denk ik.

Bijna weekend!!!!

16. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeee hij bestaat nog :)

vpkaatje: op naar het volgende eitje!

Ik ben nog steeds aan het wachten (tja wie niet :)) op een ongi of een pos test..
    Nu dag 45 alweer dus het wordt wel tijd voor iets.
    Morgen weer voor de zekerheid een zwtestje doen, toch altijd wel weer spannend!

17. kleindraakje

kleindraakje Niet meer actief

Hallo,

Ik ben ook wachtende.
    Ik ben een paar maanden geleden gestopt en nu voor het eerst begonnen met de ov test.
    Geen idee hoeveel dagen ik dit moet doen. Ben met dag 10 begonnen dus wie weet wanneer het komt.

afwachten

18. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend kleindraakje!
    Wat is je normale cyclus? Dan kan je meestal wel een beetje berekenen wanneer je kan beginnen met ovutesten.
    Hopelijk vind je je ei snel!

19. kleindraakje

kleindraakje Niet meer actief

Ik heb een cyclus van ongeveer 27 dagen.
    Ik weet het niet precies want ik heb het eigenlijk nog niet bijgehouden.
    Maar bij de een zag ik rond 15 okt de eiersprong en bij de ander weer iets anders.
    Ik weet het nu niet meer???? Dus afwachten?

20. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rond de 10e dag beginnen is dan goed volgens mij, ben je in ieder geval op tijd.
    Wat voor testen gebruik je dan? Hoe bedoel je de 15e? Dat moet toch nog komen of begrijp ik je niet goed?:)
    Ik ga zo offline dus reactie komt wat later!

Deel Deze Pagina