Ik heb de ovi testen van zwanger en kids. De ander zegt de 15 okt dus dan ben ik er ook nog optijd bij klopt. We gaan gewoon elke dag een test doen en we zien wel misschien dus veel testen gebruiken. Misschien ook maar een thermometer kopen en dan checken of ik verhoging heb?
thermometer heb je niks aan als je daarop wilt zien of je eisprong eraan komt... je ziet met het tempen pas als je weer ongi word of je eisprong is geweest en wanneer...
@Tooske: Hier geen nieuws, eerste echte ongi na stoppen met pil is geweest, dus nu start 2e ronde. Hopen dat het deze keer niet zo lang duurt. @Ospiri: spannend joh, veel succes met je test morgen!! @kleindraakje: rond de tiende dag beginnen te testen is oke. Je hebt geluk dat je geen lange cyclussen hebt. Dan hoef je waarschijnlijk niet eens zo lang te testen. Tsja dag 14 of 15 zal je je eitje wel hebben dan. En een tip... als de test donkerder wordt, dan gewoon even tijdelijk 2x dgs testen. Tempen is inderdaad niet handig als je je ei wilt vinden en op juiste moment wilt klussen. Maar tempen zorgt er wel voor dat je een goed beeld krijgt van je cyclus. Ben zelf blij dat ik beiden doe. Zo kan je ook evt innestelingsdip zien of je temp zien zakken enkele dagen voor je menstruatie (al is dit niet bij iedereen zo).
Ik ben ook aan het paashazen! Verwacht mijn eitje morgen te krijgen, gezien de ovutest van gisteren maar een heel klein beetje van de controlestreep afzat. Heb normaal gesproken een cylcus van 28 dagen, die netjes 2x gehad en vorige maand cyclus van 33 dagen maar kwam waarschijnlijk door vmk. Dus nu aan de ovutestjes: Volgens de 'kalender' kwam mijn eitje rond 6-10 uitgaand van 28 dagen en 10-10 uitgaand van 32 dagen. Gister was de test bijna positief en dus ook alvast geklust voor een welkomstcomité hihi. Nu erg benieuwd wat het vandaag gaat doen! De cylcus van 32 dagen zou naar mijn idee wel kloppen met wat ik voel in mijn buik. Zal strakjes even foto's plaatsen van alle testjes op rij!
http://i51.tinypic.com/f4pu2s.jpg Mn intuitie heeft gelijk gekregen! Een knallende test Komt goed uit, gisteren en vandaag namelijk al geklust dus morgen ook klussen hihi. Ga nu wel door met testen om zeker te weten hem gehad te hebben. Is het trouwens zo dat je écht verzekerd bent van een eitje omdat je een positieve test hebt? Dat vroeg ik me namelijk af...
bailey, een lh piek wil 99% zeker wel zeggen dat je een eitje krijgt. In sommige gevallen kan het eitje wel blijven hangen zeg maar... dat ie niet springt... maar dan heb je volgens mij ook niet twee weken later een menstruatie. Dus je kan er wel van uit gaan hoor. Suc6!
Vpkaatje: Thanks! 99% is 'voldoende' kans om me gerust te stellen . Als het eitje blijft hangen lijkt me dat de ovu testen positief blijven? Daarom test ik ook gewoon nog door tot na de ovu .
Ja dat denk ik ook bailey... Er zijn vrouwen waarbij het eitje niet springt, maar volgens mij is die kans niet groot hoor. Dan zal je ook wel meer last krijgen en na twee weken geen ongi. Die LH stoot zorgt ervoor dat je ei eruit springt En je man zorgt ervoor dat er vervolgens wat op het ei springt. Enige probleem is innesteling. Daar gaat het vaak fout. Jammer he, kan je niks aan doen. Elke maand 20% kans op zwangerschap. Niet veel he.
Super dat je je ei gevonden hebt bailey! En nu goed gebruik van maken haha maar dat doen jullie al las ik Hier weer wat raars.. Ik had de zwtest gister gedaan en heb na 4 min ofzo gekeken, was helemaal wit. Ben toen naar beneden gegaan en half uurtje later naar boven en zie ik ineens een heel licht streepje was gelijk bang dat het nog van m'n miskraam is maar ik had laatst al een negatieve test gehad en deze is donkerder dus dat kan dacht ik niet. Maarja het is wel buiten de 5 minuten. Nu had ik dat vorige keer ook en dat was wel raak. Poeh, ik durf niks te hopen en maar doe het toch wel! Morgen ga ik weer een testje doen.
ospiri... oehhhh spannend zeg! nou misschien maak je wel heeeeel klein beetje zwangerschapshormoon aan, waardoor de test er nog niet uitknalt. Tsja een licht streepje is een streepje... dus je zou het bijna wel denken he. Blijkbaar heb je toch iets hormoon in je lichaam. Aan de andere kant, na een half uur mag je 'm eigenlijk niet meer aflezen toch. Nou ik hoop voor je morgen een duidelijk tweede streep! Heeeeeel veel sterkte met 't afwachten! Dikke knuffel!
Pfff, Ospiri, jij maakt het wel heel erg spannend zeg.... VPKaatje, ja lage kans per maand om zwanger te worden he. Nou ja, we kunnen niets anders doen dan ons best
kleindraakje en hoe was je test vandaag? jij zit nu in ronde 1 toch? tsja eerste cyclus kan lang duren he, bij mij duurde het 67 dagen... maar ja je weet het nooit, is zo verschillend.
Nou hier is het vage shit haha Wederom positief, maar heb ergggg vroeg getest vanmorgen. Kan dit ermee te maken hebben? Heb namelijk direct na het opstaan getest, rond 07.30...
Tsja het is niet handig om rond die tijd te testen, omdat de lh concentratie 's nachts sowieso heel erg hoog is en dus niet betrouwbaar 's ochtends. Maar aan de andere testjes te zien heb je wel degelijk je piek gehad. Zo te zien heb je je eitje zelfs al gehad intussen.
@ospiri, alweer getest?? Hier vanmorgen een testje gedaan, omowit helaas... Maar ik heb nog hoop omdat er geen tekenen van ongi zijn en mijn temp nog steeds mooi hoog is... Spannend!