Nog meer dames aan het wachten op een ei?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tooske, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry als ik even niet reageer maar even een korte hulpvraag tussendoor als het mag :)

Ik heb vandaag ineens bruine afscheiding en een beetje krampjes, ik zit op dag 13!:$ Wat kan dat nou zijn? Nog van m'n miskraam of is het de ovulatie? Vind het echt heel raar :(

2. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    @Ospiri ik had ineens ook weer een beetje bruine afscheiding twee weken na mijn miskraam en twee weken daarna een eisprong. het kan goed oud bloed zijn. verwarrend he, ik wist ook niet wat ik ervan moest denken, maar toen ik mijn eisprong dacht ik okee nu kan ik weer verder rekenen..... doe je aan temperaturen, ovutesten, afscheiding checken?

3. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja blike, heel wat testjes, vandaag weer een negatieve... wel van dat hele glibberige glimmende en heldere slijm... geen slierten, verder wel tzelfde als vruchtbaar slijm. Verder vandaag opnieuw een enorme dip in de temperatuur. Gisteren dus steeds pijn in eierstok (groter wordende follikel?) Zou mn eisprong er dan nu toch aan zitten te komen?

Ospiri, dag 13 hmm dat zou eisprong kunnen zijn, maar dat gaat toch niet gepaard met bruinverlies? Misschien is het allemaal nog wat in de war...
    verder zelfde vragen als Hannes.

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    spannend vpkaatje, zou fijn zijn om deze keer zo "vroeg" je eisprong te hebben zeg!

5. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd blike, ben zo jaloers op jou cyclus! ruilen? ;)

Mail van paragnost gehad, die zegt dat ze een ongeboren vruchtje ziet wat plaats wil nemen, maar wat nog niet lukt. Hoe zien jullie dit? Ik heb t gevoel dat ik mn eitje nog moet hebben en dat het dan raak is! Ze zei eerder al dat ik op oktober/november moet letten. Vind het zo spannend!

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Tsja, ben zelf niet zo "zweverig"... maar misschien zit er een kern van waarheid in ;)

7. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik normaal ook niet, maar ze noemde verder nog dingen die ze absoluut niet had kunnen weten, die enorm klopten. Dus zie het wel positief in. Ben benieuwd.
    Hier nog steeds af en toe ineens steken links. Vaag, denk een grote follikel, wanneer springt ie? :):)

8. Olijfje

Olijfje Actief lid

30 aug 2010
    138
    0
    0
    Limburg
    Hey dames,

Ik ben nog nooit zo blij geweest als ik mijn menstruatie kreeg...
    Eindelijk pfff, nu op zoek naar mijn eitje na deze kuur provera. Hoop echt dat dit ook weer op gang komt. En dat ik weer met jullie mee kan doen.

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Fijn dat je ongi er eindelijk is olijfje.... op naar je eitje!! :)

10. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties meiden, beetje late reactie maar ik had gezellig een bruiloft (niet van mij trouwens;)).
    Ik gebruik ovulatietesten en die hebben een heel licht streepje dus ik denk niet dat het m'n eisprong is geweest. Bruinverlies houdt wel aan, het is wel al minder. Slijm checken vind ik lastig, merk eigenlijk nooit verschil.

@ olijfje: wat goed zeg! Inderdaad fijn om weer vooruit te kunnen en niet alleen maar te moeten wachten. Snel je eitje vinden!

@ vpkaatje: wat spannend zeg! Ik ben wel van de zweverige dingen (hoop ook dat de pendelvoorspellingen bij mij gaan kloppen haha) dus ik ben heel benieuwd hoe het bij je zal gaan, hoop echt dat ze gelijk heeft en het deze maand raak is!

11. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ospiri: Ik was nooit zo van t zweverige, maar merk dat het mn interesse wel steeds meer wekt. Tsja en omdat ik t zooooo graag wil probeer ik ook alles! Paragnost 1 zegt dat mijn vruchtbare periode oktober/november dit jaar is en dat de kans groot is dat ik nu zwanger ga raken. Paragnost 2 zegt halverwege 2011. Hmmm tsja.
    Draag sinds vandaag maansteentjes. Wie weet helpt 't. Dan dus de voetreflex. Ik doe er echt ALLES aan. Ik wil echt niet wachten tot half 2011 hoor pfff. Maar ja weinig keus he.
    Wat vervelend dat het je eisprong niet was. Weer wachten wachten dus. Had vandaag een heeeele brede teststreep. Was wel het dubbele als de controlestreep, nog nooit gezien. Was wel weer heel licht. Zal wel fout testje zijn geweest. Wist niet wat ik zag joh.
    Vandaag toch weer "vruchtbaar slijm", zoals ik tenminste denk dat het eruit ziet. Maar dus nog steeds lichte testjes.
    Ohja en mijn goede stand van planeten/maan (haha NOG zweveriger) is 1 t/m 4 november. Als dan mijn eisprong is, dan heb ik 85% kans zwanger te raken. Spannend!!! Dan wil ik zondag mn lh-piek wel, dan maandag of dinsdag mn ei en dan jaaaaaaaaaaaaaaaaaah zwanger.

Heb vannacht voor het eerst gedroomd dat ik zwanger was. Droomde dat ik een heel licht streepje op de zwangerschapstest had en het mijn moeder ging vertellen. Het gevoel dat ik had in die droom kan ik me nog voor de geest halen. Pff wat werd ik verdrietig en teleurgesteld wakker zeg. Ik droom helemaal niet veel, dus dit voelde wel heel apart.

@Olijfje: jeetje jah dat snap ik hoor! Hopen dat je heel snel je eitje zult krijgen. Kan je lekker met ons meeklagen dat het veel te lang duurt. Doe jij trouwens aan testen en tempen?

12. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    NAAM BEGIN RONDE CYCLUSSEN
    Vpkaatje 25 juli ‘10 2 67 - ??
    Ospiri
    Hannes
    Blike1987
    Olijfje
    Tooske

Vullen jullie 'm ook even in? :)

13. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt interessant zeg allemaal!
    Hoe heb je die goede stand van de planeten berekend?
    En waar draag je die maansteen eigenlijk?

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    NAAM BEGIN RONDE CYCLUSSEN
    Vpkaatje 25 juli ‘10 2 67 - ??

Ospiri 11 maart '10 / 5 / 36 - 54 - mk na 10 wk - 50 - ??
    Hannes
    Blike1987: 3 aug- 3 - 31,34
    Olijfje
    Tooske

15. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    http://www.leichte.info/fuer_Frauen/kosmobiologische_empfaengnisplanung.htm
    Had ik net een heel verhaal getypt, loopt pc vast grrrrrrrrr.....
    In ieder geval...

Iemand van 't forum vertelde me over de maanstand enzo. Je maakt normaal 20% kans om zwanger te worden per maand auhm, per ei zal ik maar zeggen. Als je eisprong gelijk valt met deze vruchtbare periode volgens maanstand enzo, dan maak je zelfs 85% kans. Bij haar viel het gelijk en twee weken later had ze een positieve zwangerschapstest in handen. Wauw! Dat wil ik ook. Ik voel dus steeds van die steekjes dus hoop zo op een eitje tussen 1 en 4 november!!

De maansteen heb ik aan een ketting hanger, je kan ze in allemaal verschillende vormen en prijzen kopen. Heb er ook een armbandje van met steentjes.

* maanstenen dragen
    * voetreflex hormoonbehandelingen
    * paragnosten raadplegen
    * mensen laten pendelen
    * ovulatietesten
    * temperaturen (fertitlity friend bijhouden)
    * om de dag klussen (zo mogelijk)
    Zoals je ziet, doe ik echt alles, en ja misschien ben
    ik er wel te veel mee bezig, maar komt gewoon omdat
    ik het zooooooooooooo graag wil!

NAAM -------- BEGIN -------- RONDE -------- CYCLUSSEN
    Vpkaatje -------- 25 juli ‘10 ------- 2 --------------- 67 - ??

Ospiri ----------- 11 mrt '10 -------- 5 --------------- 36 - 54 - mk na 10 wk - 50 - ??
    Hannes
    Blike1987 ------- 3 aug '10 --------- 3 -------------- 31,34
    Olijfje
    Tooske

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee ik verwacht mijn eitje ook rond 2-3 november... dat zou wel cool zijn...
    (haha niet dat ik er in geloof hoor...;):))

17. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook geen idee, maar ja alles waar ik me aan kan vastgrijpen doe ik momenteel ook ;)

18. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe zien jullie mijn grafiekje?

19. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    VPkaatje, kan me voorstellen dat je er ALLES aan wil doen om zwanger te raken! Echt lastig als je ei dan lang op zich laat wachten, maar beter dat ie er waarschijnlijk nu aan zit te komen! Ik ben ook niet zo zweverig, maar toevalligheden die TE toevallig zijn, daar wil ik nog wel eens wat achterzoeken.

Ik had deze maand mijn eerste vruchtbare slijm op vrijdagavond en op maandagavond had ik mijn positieve ovulatietest. Jouw slijm op dit moment kan best wel een voorbereiding op je vruchtbare slijm zijn.

Oh dames, ik hoop zo dat het allemaal snel wil gaan lukken bij ons! Ik zit momenteel op 9 DPO, morgenochtend wil ik er al een testje tegenaan gooien, al weet niet of dat al zin heeft.... Misschien moet ik toch nog maar wachten tot zondag of maandag....

20. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk idee!

NAAM -------- BEGIN -------- RONDE -------- CYCLUSSEN
    Vpkaatje -------- 25 juli ‘10 ------- 2 --------------- 67 - ??

Ospiri ----------- 11 mrt '10 -------- 5 --------------- 36 - 54 - mk na 10 wk - 50 - ??
    Hannes
    Blike1987 ------- 3 aug '10 --------- 3 -------------- 31,34
    Olijfje
    Tooske ---------- 3 aug '10 --------- 3 -------------- 28 - 27 - ?

Deel Deze Pagina