ja haha heb al ander merk besteld... maar ik lees dat je niet mag testen vlak na het eten en drinken (2UUR??)? Nou ik wacht het wel af... merk verder vrij weinig van dat ontpillen. Nu nog van mn koppijn af! en mn ei graag
@ Tooske: balen zeg! Maar supergoed van je dat je zo denkt, elke ronde weer nieuwe kansen @ vpkaatje: ben benieuwd zeg of je kosmo-ei geluk gaat brengen, hoop het voor je!! Tja dat slijm kijken is net zo vaag als m'n ovutestjes helaas. @Rica: volgens mij is het beter om 2 uur voor het testen niet te drinken en naar de wc te gaan zodat je urine niet teveel verdund wordt. Eten heb ik nooit wat over gehoord. Maar drinken en wc is al lastig genoeg vind ik, ik denk daar op m'n werk zo vaak niet aan dat ik toch weer een kop thee neem om half 5 en dus om 5 uur moet plassen Maar zal je test negatief kunnen worden terwijl je eigenlijk je ei hebt? Ik hoop het niet in ieder geval maar ik ga voortaan maar goed opletten! Welke merken gebruiken jullie eigenlijk? Ik eerst sensitest en nu zwangerenkids, bevalt allebei goed.
Ze zeggen wel dat je idd twee uren niet mag drinken. Maar ben er al zo veel mee bezig dat ik niet daar ook nog eens rekening mee wil houden. En als je echt je piek hebt dan is die toch wel te zien denk ik hoor. (Tenzij je echt liters drinkt, maar een kopje thee kan echt geen kwaad volgens mij.) Ik gebruik de sensitest ovutesten en heb er ook de zwangerschapstesten van. Vandaag weer een baby-roze streepje, ik krijg er wat van. Rica wanneer ben je gestopt met de pil?
@Rica, hoop voor je dat je lichaam sneller door heeft hoe het moet dan bij mij. Want ik word er nu al diep ongelukkig van. Ik ben eind juli gestopt met de pil en zit nu in de tweede ronde. Ronde 1 duurde 67 dagen. Word er helemaal dippig van dat ik nu weer zo lang moet wachten. @Blike: Doe alles wat binnen mijn kunnen ligt. Maar je kan 't toch niet forceren. Het is wel echt super frustrerend! Elke keer die lichte testjes en een temp die de ene keer hoog is en dan weer laag.... vandaag dipdagje, net zelfs al wat tranen bah niks aan zo BLEGHHHHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhh
@vpkaatje, Moed niet laten zakken meid!! *dikke knuffel* jou eitje komt heus wel... en als het zo'n late is moet het wel een héél goed ei zijn!!
Het komt vast binnenkort op orde met je cyclus vpkaatje!! Probeer inderdaad positief te blijven, hoe moeilijk het ook is. Misschien heeft je lichaam even moeten wennen na de laatste pil en gaat het nu steeds normaler worden, ik hoop het in ieder geval voor je! En als je verdrietig bent, wat heel normaal is af en toe, ik vind het zelf ook af en toe zo lang duren en vind het weleens lastig om positief te blijven, gewoon je hart hier luchten met je lotgenoten. We slepen elkaar er wel doorheen! Hele dikke knuffel voor je en ik duim voor een supervruchtbaar ei voor je!! En dat ie maar snel mag komen. Voor ons allemaal trouwens ps ik weet niet of het helpt maar misschien wel: vorige keer dat ik ovutesten gebruikte en geen ei kon vinden was ik toch achteraf zwanger dus je weet nooit! Soms is er nog wel hoop
Ospiri en Blike, super bedankt!! Idd erg fijn dat ik hier af en toe mn hart kan luchten Ik duim voor ons allemaal!! Voel me alweer wat beter, probeer me wat te richten op andere dingen nu... probeer weer wat oude hobby's op te pakken enzo. Moet gewoon wat afleiding vinden en er niet meer TEveel mee bezig zijn. Ospiri het zou toch geweldig zijn als we allemaal ons blindstaren op die testen en ineens floep floep floep allemaal zwanger zijn! Kunnen we dan lekker klagen over onze misselijkheid
Haha ja ik wil zo graag misselijk zijn van zwangerschap!!!!! Ik was er net na de mk ook teveel mee bezig, werd er alleen maar ongelukkig van. Je kan er namelijk niet heel veel aan doen en dat geeft je dan nogal een machteloos gevoel. Dus ik heb ook goede afleiding gezocht, ook iets om voor te zorgen: binnenkort krijgen we een hele schattige kitten Werkt goed voor mij, me even op iets anders richten!
Ahhhh super Ospiri!! Wat toevallig trouwens, wij waren zo ook al bezig. We hebben al een superlieve poes, die momenteel juist veel meer aandacht en knuffels vraagt, ze voelt natuurlijk dat ik dat nodig heb misschien. En we hebben een visje gehaald, dus nog meer om voor te zorgen. We hebben zelfs een konijn of een hamster overwogen. Maar dit toch maar niet. Dat is leuk als we eenmaal kids hebben. Kan er heelijk naa staren met een muziekje aan... hoe dat visje zijn eten aan het zoeken is. Vandaag weer negatieve ovutest. Maar merk al aan mezelf dat ik me er eindelijk in berust heb dat het een lange cyclus gaat worden. De eerste weken had ik nog zo de hoop, maar die heb ik echt los moeten laten. Zit nu toch alweer op dag 32 ofzo.
ah fijn blike!! fijn in het weekend, alle tijd om 'm te bevruchten hier weer een babyroze streepje op mn ovutest sniff
Super voor je blike! Vpkaatje: ik heb niet eens een roze streepje, is dat erg zo kort voordat je eigenlijk je eisprong moet hebben? Zou dat er bijv op kunnen wijzen dat je geen eisprong krijgt?
Wat toevallig vpkaatje! Helpt toch wel he lieve diertjes om je heen, ik moet helaas nog even wachten tot we hem op kunnen halen maar ik ga van de week weer even gezellig bij ons katje kijken Pfff ik heb nu weer een dipje, vanmorgen tegen beter weten in een zwtestje gedaan, hartstikke wit natuurlijk word gewoon treurig van die hele rij ovutestjes die maar een ministreepje laten zien.. Dus ik gun mezelf weer een weekendje roken, heel slecht maar heb het ff nodig. Had zo gehoopt op een normale cyclus deze keer. Er komen vanavond gezellig vrienden van ons langs dus hopelijk leidt dat een beetje af. Wat fijn Blike!! Ik zal duimen voor je de komende dagen @Olijfje: volgens mij zegt dat niks hoor, heb ook weleens gehoord dat er ineens een streepje kan komen! Maar je dus weet zeker dat je ei binnenkort aan moet komen?
@ospiri, balen is dat hè, kan af en toe ook wel janken... Helaas weet ik ook niks zeker want ik heb nog niet eens een kans gehad. Heb net een bloeding gehad met provera waardoor cyclus normaal zou moeten worden maar is afwachten of dat ook gebeurt.. Echt shit!
Ja het duurt allemaal zo lang en het is zo onzeker dat het weleens lastig is om je erbij neer te leggen en het gewoon af te wachten. En iedereen die om je heen maar zegt dat het allemaal wel goedkomt (altijd mensen die al zwanger zijn of kinderen hebben), lief bedoeld maar ik kan er soms heel pissig om worden! Maar je weet dus niet of het een 28dagen cyclus wordt? Dan zou ik proberen daar niet teveel van uit te gaan, dat maakt het wachten nog lastiger denk ik. Ik heb daar in het begin ook op gehoopt en de weken werden er alleen maar langer van (zoals nu ook hoor, hoop het toch weer tegen beter weten in maar zit nu op dag 24 en nog geen ei te bekennen). Pff ben die cyclussen van 5 tot 7 weken helemaal zat, je hebt geen idee wanneer je ei hoort te komen op die manier, en wanneer je NOD is. Als je dat weet heb je tenminste een beete houvast. Maar de eitjes gaan echt wel komen voor ons op een gegeven moment hoor, ookal denk je soms van niet (kijk maar naar mijn gekke cyclussen en ben toch even zwanger geweest) dus we houden moed en steunen elkaar!!
Haha dank je blike! Nu maar hopen dat we gehoorzame eitjes hebben En die van olijfje moet ook springen!! (en alle anderen die erop wachten natuurlijk)