ja he dat dacht ik dus ook en mn baarmoederhals is zacht en beetje open volgens mij en erg hoog. Dit betekent ook vruchtbare periode... maar mn ovutesten blijven zeer licht. Mn temp was van 36,8 naar 36,0 gegaan vandaag. Snap er niks van hoor
Poeh lastig vpkaatje! Hier toch geen ongi te bekennen.. ook erg verwarrend want eergisteren had ik een beetje bruin en roze dus ik dacht dat het bloed is. Voel nu wel m'n baarmoeder (geen kramp maar gewoon aanwezig ofzo) dus ben benieuwd wanneer het nou wel echt start. Als het er nou aan zit te komen dan liever zo snel mogelijk! Kunnen we in ieder geval weer aan een nieuwe ronde beginnen.
@Ospiri uhh heb je ook al een test gedaan? Die pijn en geen echt bloedverlies kan ook wat anders betekenen he?!
haha ja als echt testverslaafde heb ik gisterochtend een testje gedaan. Die was negatief binnen de afleestijd maar tegen beter weten in heb ik hem laten liggen en heb ik een tijd later weer gekeken en toen zag ik een tuurstreepje (soms wel te zien en soms niet, zo weinig dus..) dus ik wacht het af en ga woensdag weer testen als er dan nog niks is. Maar ik durf het al bijna niet meer te melden want vorige keer had ik daardoor ook valse hoop en ik weet dat het niets hoeft te betekenen maar je hoopt het toch Hou jullie op de hoogte!
Oehhhhhhhhhhhhhh spannend Ospiri!! Ik hoop 't zo voor je!!!!! Hier dikke dip, al drie dagen niks gedaan, af en toe beetje kleine ruzie maar dan geen zin meer iets te doen. Ook al drie dagen een hoge zachte open baarmoedermond, van die eiwitsliertjes en een tempdip. Vruchtbare periode heeft zich aangekondigd? Na alllll die weeeeeeeeeeeeeeeken wachten en wachten en wachten doen we nu niks. Vind zo rot! Nog geen positieve ovutest, maar ben bang dat ik m wel mis zo.
Ik sluit me ook aan.... Ik ben het wachten ook zo moe! In juni gestopt en dit waren mijn cyclessen 35-22 (provera)-64-..... Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong is, doe al vanaf 3 november elke dag ovulatietesten en temperaturen. Ik twijfel of ik uberhaupt wel een eisprong heb. temperatuur schommelt van 36,2 tot 36,8, maar steeds niet een paar dagen achter elkaar een verhoogde temperatuur en de testen blijven negatief (licht streepje)....:x
Nog steeds aan het wachten op een ei! even een vraagje, als ik nu 2 maanden al geen ei vind met mn ovutesten, kan dit door ontpillen komen of ..??? Vorige maand ook niks kunnen vinden en mn testen blijven deze maand ook wit..
Vervelend vpkaatje! Wij hebben ook weleens van die periodes maar het is extra balen als je misschien in je vruchtbare perioden zit. Gaat het nu al wat beter? @Rica: ik durf het niet te zeggen want ik heb ook nooit een positieve ovutest gehad maar wel zwanger geweest (misschien een geruststelling?) Maar dat wachten is echt heel vervelend, hoop dat er snel een ei komt voor jullie! Ik baal, net zwtest gedaan en die was negatief en ook nog geen ongi te bekennen, bah! Ben er even klaar mee vandaag..
dames, ik denk dat ik zwanger ben.. stonden toch echt twee streepjes vanmorgen op mijn test Kan het haast niet geloven.....
hmm balen micci, frustrerend he! ja Rica dat kan zeker weten door het ontpillen komen, je lichaam moet nu alles weer zelf doen, de hypofyse is zeg maar lui, heeft heel lang niks hoeven doen... dit heeft tijd nodig, voor de een wat meer dan de ander. Ben het wachten zelf nu wel meer dan zat. Eerste ronde 67 dagen. Nu zit ik al op dag 45 en nog steeds geen eitje. De eerste ronde had ik wel een lh-piek, een overduidelijke, maar pas later eigenlijk een temp stijging. Nu deze ronde heeeeele wisselende tempen en afgelopen dagen een enorme dip, echt gigantisch. Maar nog steeds geen positieve ovutest. Snappen doe ik het niet, maar het wachten duurt echt zo lang. Heb maar weer een nieuw pak ovutesten besteld. Pfff Ospiri jeetje en ik had echt zo'n goede hoop voor je. Ook maar weer wachten dan. Pff. Hier gaat het redelijk, mn man en ik hebben goed gepraat en dat heeft ons echt goed gedaan. Echt ruzie hadden we niet, maar wel woorden over iets wat momenteel erg speelt prive. Echt heel rot. En niet echt boos op elkaar, maar een extreem meningsverschil zorgt niet meteen voor een goede kluspartij zeg maar. We zijn beiden erg moe. Zelf slaap ik slecht en ben ik veel aan het piekeren. Vandaag geen eiwitsliertjes meer en mn temp is na die enorme dip weer iets omhoog gegaan. Snap er echt niks van.
ja dacht ik al maar wist niet of je nou wel of geen ei hoort te krijgen (hield mij hiervoor niet mee bezig), heb alleen wel vreselijke jeuk op mn hoofd!! en bulten/pukkels, normaal nooit geen last van maar die jeuk maakt mij gek! en nee het zijn geen luizen hahaha. Ik hoop ook dat mn eitje snel komt
* hoge zachte en open baarmoederhals * glibberig helder slijm bij afvegen * nog steeds enorme tempdip * nog steeds steekjes linker eierstok MAAR nog steeds een super negatieve ovutest... Waar blijft dat eitje toch?
Dames heel veel sterkte met wachten.... Vpkaatje, is kl*te ja, als je je dan niet lekker voelt en ook nog eens geen zin hebt om iets te ondernemen en twijfelt of je vruchtbare periode is aangebroken. Blike, nogmaals proficiat meis!!!! Echt heel erg gaaf!!!! Hier dinsdagochtend mn positieve ovulatietest gehad, we zijn flink bezig geweest, nu weer wachten wat het deze maand wel of niet heeft opgeleverd....
Hier nog steeds alles hetzelfde... dag 47 intussen en nog steeds een negatieve ovutest. Mn lichaam roept wel IK BEN VRUCHTBAAAAAAR
Ik ken het vpkaatje. Ik test al een aantal dagen, elke keer een licht streepje...Er was echt een positieve vooruitgang in te zien, gisteren een veel donkerder streepje (maar nog net iets lichter dan de controlestreep) en nu vandaag ineens helemaal niets!!!! Hoe kan dat dan?! Heb ik dan gisteren mn piek gehad? De kleur was wel duidelijk te zien maar niet zo donker als de controlestreep...Ik snap er helemaal niets meer van!!! Gisteren ook veel helder slijm en hier en daar wat steekjes....Vandaag ook nog wat helder slijm maar dus niets te zien op de test. Gisteren wel geklust dus ik hoop niet dat we het nu gemist hebben....nou ja, ik ben even de kluts kwijt. Iemand anders ook zoiets gehad?