Hey Buddha30, jou berichtje had de mijne kunnen zijn, ik ga zo testen dus voor vandaag weet ik het nog niet, maar ik had ook een donkerder streepje dan normaal maar toch lichter dan de controlestreep, steekjes en meer slijm. Ik laat het zo weten....
Bij mijn zijn de symptomen soms een week voor mijn positieve ovulatietest al aanwezig, dus ik denk nog heel even geduld Vpkaatje! Spannend hoor!!!!
Ik had deze maand ook een donkerder wordend streepje en toen was ie de dag daarna ook bijna weg, ik dacht ook dat ik mijn piek gemist had, maar een paar dagen later had ik toch een positieve ovulatietest! Nog ff geduld denk ik meis!
Hoi ik heb weer gestest, bijna even donker als de controlestreep maar toch nog iets lichter... ik begrijp dus uit bovenstaande berichten dat het eraan zit te komen?
buddha30: het kan zijn dat je je eitje gehad hebt, hoor ik wel es vaker dat je dan niet positief getest hebt en toch zwanger... of niet positief met de test van sensitest en wel met clearblue. Ze zijn soms dus niet 100% betrouwbaar, misschien iets teveel gedronken of? Ik heb vorige cyclus wel een positieve test gehad en een paar weken daarvoor ook een BIJNA positieve test. Blijkbaar dus net niet genoeg lh aangemaakt om het eitje te laten springen. Is allemaal nog ontpillen. Maar word er wel dippig van. Want vorige cyclus duurde 67 dagen. Zit nu ook alweer op dag 50. Dus deze cyclus gaat net zo lang en misschien wel langer duren. Mn lichaam geeft eigenlijk nu al 1,5 week signalen van vruchtbaarheid. Maar mn temp is ook nog steeds laag, dus ik weet wel zeker dat ik ook echt mn eitje nog niet gehad heb. Miccie: als ie nu erg donker is maar nog wel iets lichter dan raad ik je aan 2x dgs te gaan testen. Anders kan je de echte piek alsnog missen. Ik had in ronde 1 's ochtends een hele donkere test en 's avonds was ie hartstikke positief. De dag erna nog steeds donker en toen werd ie geleidelijk aan lichter. Tooske, ja hij zal er toch echt wel aan zitten te komen, maar dat eitje dat vertrouw ik gewoon niet meer. Wil eigenlijk niet elke dag met goede hoop naar die stomme test kijken. Om me goed te blijven voelen met dat tempen en die testen zal ik toch een kortere cyclus moeten krijgen, want dit werkt echt zo negatief bij mij. Ben het wachten zoooo zat. Probeer elke keer weer positief te zijn, maar het is echt moeilijk. Een ander had nu alweer vier eitjes gehad in de tijd dat ik er nog maar 1 gehad heb. De huisarts zei als ik na half jaar tot een jaar nog zo onregelmatig ben dan moet ik even terugkomen. Nou ik ga dat jaar niet uitzingen. Als het half jaar voorbij is, dan sta ik op de stoep.
ha, mijn test is weer bijna licht van kleur, nu maar hopen dat mn temperatuur morgen omhoog gaat voor een paar dagen, toch? Of kan ik ook weer over een paar dagen mn ei hebben???? Ik dacht deze maand meer duidelijkheid (temperaturen en ovutesten) te krijgen maar wacht tot ik een ons weeg. De vorige cycles was 64 dagen en in juni gestopt hoe lang moet dat ontpillen duren? Vpkaatje wanneer ben jij gestopt met de pil. Ik heb het idee dat het de eerste ronde wel raak is geweest (opgezette en pijnlijke borsten en na een hele dag buikpijn en veel slijmverlies was het afgelopen) zou daar wellicht nog iets kunnen 'blokkeren' als dat inderdaad het geval is, of is dat een domme vraag? thnx!
Vpkaatje, ik kan me helemaal voorstellen dat dat testen elke dag en telkens weer een negatieve ovulatietest erg frustrerend werkt.... Ik zou ook na een half jaar al bij die dokter op de stoep staan hoor! Laat je niet afschepen door m!!!! Dikke knuffel! Miccie, idd 2 keer per dag gaan testen als het streepje donkerder wordt, anders kun je je positieve test missen
Het kan zijn dat je de piek gemist hebt, als ie echt superdonker was... maar hoe vaak heb je getest dan? Het kan zijn dat je eitje nog moet komen mar als je temp omhoog schiet dan heb je m dus toch echt gehad. Spannend. Ik ben in juli gestopt met de pil en tot nu tot maar 1 eitje en 1 menstruatie gehad. Cyclus 67 dagen en nu zit ik alweer op dag 50. Weet iemand hoe dat zit? Als ik nu een eitje heb, is deze dan niet goed? Omdat het rijpen te lang heeft geduurd? Maak ik nu wel kans? Word er onzeker van.
Bedankt voor jullie berichtjes. Ik had twee testen waarbij de streep bijna even donker was als de controlestreep (maar wel lichter dus) Ik zag het berichtje met 2 keer testen te laat, dus ik heb alleen s'avonds getest en gisteravond was de test dus weer lichter (we hebben wel elke dag geklust) maar mijn temperatuur was vanmorgen weer 36.6 en normaal meestal 36.5 (ik heb ook al vaker 36,6 en 36,7 gehad). Als ik echt mn ei gehad heb, had dan vandaag de temperatuur niet omhoog moeten schieten? Moet de temperatuur omhoog schieten? Ik ben in juni gestopt en ik heb geen idee of ik uberhaupt ei gehad heb, de cyclessen waren 35 - 22- 64 en we zitten nu op dag 26. Ik heb bij de tweede ronde provera gekregen omdat de menstuatie niet stopte en ik ben een beetje bang dat ofwel in de eerste maand of tweede maand iets mis is gegaan. Ik wacht deze ronde af en daarna ga ik naar de huisarts. Volgens mij maakt het niet zoveel uit of de cycles te lang duurt maar dat weet ik niet zeker, wellicht iemand anders?
Hmmm ik denk niet dat je je piek gehad hebt dan, dan was je temp inderdaad wel omhoog gegaan. Het kan zijn dat ie nog klimt hoor. Dus je zal deze dagen nog even moeten afwachten. Zit zelf te twijfelen om tijdelijk te stoppen met de testen en de tempen. Misschien TE spannend, want dan heb ik helemaal nergens meer zich op, maar misschien gaat het sneller spontaan als ik het wat meer los laat....
Hai VpKaatje, Ik ben je volgens mij al een paar keer eerder ergens tegen gekomen op het forum maar zie net aan je banner dat je ook zo een verschrikkelijk lange cyclus hebt... Ik zit inmiddels ook al op dag 60 en me vorige cyclus was 34-36 dagen dus ik zit ook echt te wachten pff. Ik had bij me vorige zwangerschap een eerste cyclus van 57 dagen na het stoppen van de pil en daarna 62 dagen maar toen ik teste op dag 62 had ik een positieve test en later bleek dat ik toen al bijna 7 weken zwanger was, maar toen had ik ook al wel veel symptomen alleen de test sloeg niet aan, nu heb ik dat allemaal niet dus zal wel gewoon een lange cyclus worden helaas...
Ik heb vorige maand ook een streepje iets lichter dan de teststreep gehad, dus ik dacht dat ie nog neit positief was, ECHTER, met de Claer Blue Digital testte ik met dezelfde urine WEL positief! Dus het kan zeker zijn dat je je LH piek gewoon hebt gehad, idd ff je temperatuur afwachten, maar daar heb ik niet veel kaas van gegeten. Ik duim voor je!
Hoi Debster, idd wij hebben mekaar al eens eerder getroffen. Ik zat eerst ook bij een ander forum; maar daar kwamen elke dag wel flink wat pagina's bij en dat ging op een gegeven moment helemaal niet meer over het zwanger worden, maar meer over wat de pot schafte die dag. Daar had ik niet zoveel zin meer in . Gos dan is dat wel een verrassing ja dat je dan zwanger blijkt te zijn! Jij doet ook aan ovutesten begrijp ik? En temp jij ook? Ik heb wel eens gedacht dat ik misschien geen goede testjes heb, maar mn temp is momenteel al een week veel lager dan de eerste deel van de cyclus, dus zwanger ben ik sowieso niet. Heb wel telkens steekjes en paar dagen soort van ongesteld-gevoel gehad. Toen dacht ik echt dat mn eitje eraan kwam, maar niks hoor. Vorige cyclus duurde 67 dagen en toen had ik op dag 53 een positieve ovutest. Zit nu alweer op dag 52, dus als ik vandaag of morgen mn piek niet heb, dan duurt deze cyclus NOG langer. En dat terwijl ik voetreflexmassages heb gehad om mn hypofyse te stimuleren en ik slik van die etos capsules voor een regelmatiger cyclus. Mn lichaam vertikt het hoor en ik word er wel wat gefrustreerd van. Heb zo niet eens kans om zwanger te worden! Miccie, Tooske heeft gelijk. Maar als je van die vage testen hebt dan is de temp alles bepalend. Heb je een tempkaartje? Wil wel ff kijken? Heb me er op suf bestudeerd, dus kan je er vast wel iets zinnigs over vertellen.
bedankt vpkaatje, ik zal vanavond proberen die te versturen, maar begrijp die nog niet helemaal goed. Ik ga even sporten tot strx
Die pijn onderin mn buik dacht eerst dat dat de eisprong was die eraan kwam. Het duurt nu wel lang,... zou het een cyste kunnen zijn? Ben beetje bang geworden...
bijgaand mijn kaartje: Ik heb de 21ste en 22ste nov een bijna positieve ovulatietest gehad en ik merk een verschil in vocht maar kan het niet zo goed beschrijven, na de 22ste was het in ieder geval minder