Nog meer dames aan het wachten op een ei?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tooske, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb recentelijk ook een onderzoek gehad en dat was omdat ik na provera niet ongesteld werd en buikpijn had. Ik zou even wachten totdat je het aantal dagen van de vorige cycles overschreden hebt en nog niet ongesteld bent geworden en negatieve zwangerschapstest, daarna zou ik even naar de huisarts gaan voor de zekerheid.

2. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miccie, en ik krijg dus mijn kaartje als ik die van jou aanklik. Volgens mij doen we het toch niet goed ;) heh jammer nou.

Heb vandaag met huisarts gebeld, maar deze is op vakantie. :( Kon wel bij andere huisarts terecht maar alleen voor acute situaties. Hmm nou dat is t nou ook weer niet. Wel ben ik erg onzeker en bang sinds gisteren. Voel die steken en zeurderige gevoel eigenlijk continue. Hoopte dat het mn aankomende eitje was, maar heb nog steeds geen piek te pakken.

3. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    @vpkaatje, duurt het lang voordat je huisarts terug is? Ik zou me nog even geen zorgen maken, dat deed ik de vorige keer ook, ik werd er gek van. De huisarts vermoedde dat toen vandaar de angst, maar er was niets aan de hand. Ik zou even je cycles afwachten want op de hoeveelste dag zit je?

4. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan je het kaartje nu zien?

5. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm nee dat is wederom mijn eigen kaartje... en als je m opslaat en hier als bijlage in wilt zetten dan is ie te groot (tenminste bij mij...).
    Mijn huisarts is over 1,5 wk pas weer terug. Ik zit nu op dag 53. Vorige cyclus had ik de positieve test op dag 53, de cyclus duurde toen in totaal 67 dagen. Hij gaat nu dus al langer duren.

6. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    weet iemand hoe je een temepratuurkaartje plaatst?

7. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm er zijn niet veel mensen die dit weten ;)
    Mijn temp is enorm omhoog gegaan, maar geloof ik niks van dat ik een eisprong gehad heb. Allemaal negatieve testen. Heb vorige keer wel heel duidelijk een piek gehad. Mn tepels zijn ook niet pijnlijk en heb ik normaal na de eisprong wel. Dusssss ik snap er niks meer van. Intussen op dag 55 zonder ei!!

8. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Vpkaatje, balen he die onzekerheid. Mijn testen worden steeds minder duidelijk, dus eigenlijk geloof ik niet meer zo heel hard in die testen en ik weet ook niet zeker of ik er weer bij ga bestellen (gister laatste gebruikt). Ik vertrouw nu meer op het temperaturen, als het een paar dagen aan houd, heb je wellicht otch wel je eisprong gehad. Succes, ik hoop dat je voor de zekerheid wel geklust hebt en dat je temperatuur hoog blijft een paar dagen. Ik begrijp je zo goed! Dat lange wachten op een ei/zwangerschap en die onzekerheid ik word er ook gek van!!! Ik weet nog steeds niet hoe ik mijn kaartjes trouwens aan je kan showen. Ik zoek straks weer even in oude berichten. gr

9. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    tsja soms vertrouw ik ze ook niet meer, maar ja aan de andere kant misschien zakt mn temp wel weer. En dan heb ik idd nog geen piek gehad. Dus tot nu toe ben ii alsnog wel blij dat ik ze gebruik. Maar wordt wel duur zo.
    Hoop dat we snel onze kaartjes aan mekaar kunnen laten zien.
    Je mag me ook via priveberichtje je mailadres geven, dan kunnen we de kaartjes ook naar mekaar mailen?

10. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Temp was gisteren ineens hoog en vandaag weer gezakt naar 36,3. Volgens mij heb ik zo'n vergelijkbaar kaartje als de vrouwen met cyclussen zonder eisprong. Hij wisselt enorm steeds en vandaag dus weeeeer een negatieve test :( sniff. Dag 56 vandaag (vorige cyclus dag 53 positieve test.)

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ik weet hoe je een temperatuurkaartje plaatst.

Je gaat naar fertilityfriend,klik je links in de balk op my home page. Als je de link in je adresbalk dan kopieerd in bijvoorbeeld je handtekening of gewoon in je bericht kun je deze zien.

Als je deze in je handtekening wil plakken ga je naar gebruikersinstelligen - handtekening - en dan de link ergens in je handtekening plakken.

Succes!
    Hoop dat jullie eitjes snel gaan springen dames!!!

12. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    <P>Thanks Blike! En hoe is het met jou? :)</P>
    <P>&nbsp;</P>
    <P>Hier mijn tempkaartje.</P>
    <DIV style="BORDER-BOTTOM: black 1px solid; BORDER-LEFT: black 1px solid; PADDING-BOTTOM: 3px; PADDING-LEFT: 3px; PADDING-RIGHT: 3px; MARGIN-BOTTOM: 1px; MARGIN-LEFT: 3px; BORDER-TOP: black 1px solid; BORDER-RIGHT: black 1px solid; PADDING-TOP: 3px">http://www.fertilityfriend.com/home/30f4f0</DIV>

13. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey wat een vage codes, doe ik dan nog steeds iets fout

30f4f0 Ovulation Charts

ja zo gaat ie goed tjsonghe haha

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    jep! gelukt vpkaatje!!
    jeetje meid wat een lange cyclus :( echt om moedeloos van te worden...

Met mij gaat het prima, nog weinig last van kwaaltjes maarja... wat niet is kan nog komen! Ga iig nog niet te vroeg juichen!

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee dames

Even een kutberichtje van mij....
    Het is helemaal mis...
    Zojuist op het toilet na wat buikkrampen behoorlijk wat bloed verloren, met stolsels... direct de verloskundige gebeld die beaamde waar ik al zo verschrikkelijk bang voor was.... een miskraam....

Weet het even allemaal niet meer, mijn vriend en ik zijn er kapot van....

16. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeeetje Blike! Wat vreselijk voor je!! Kreeg een enorme rilling toen ik je berichtje las. Vind het heel rot voor je/jullie!
    Ontzettend veel sterkte!!!!!!!! Dikke knuffel!

17. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej dames, ik weet niet of jullie er zo heel blij mee zijn om te horen (aangezien jullie al genoeg aan jullie hoofd hebben met die lange cycli en ik nu iets ga zeggen wat jullie graag zelf willen kunnen zeggen), maar wilde het jullie toch even komen vertellen: Ik ben zwanger! Is nog heel pril, vandaag 14 dagen na mijn eisprong. Morgen naar de huisarts en dan maar verder zien. Ben nog wel heel bang dat het misgaat, net natuurlijk ook met Blike gebeurd en mijn schoonzusje heeft dit jaar ook 2 miskramen gehad (nu gelukkig alweer 10 weken zwanger).

Ik zal eens flink met HCG strooien hier:

HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG, goed vangen he dames!

Ik gun het jullie zo dat het ook snel raak mag zijn! Dikke knuffel!

18. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Tooske, wauw gefeliciteerd joh!! Kan me voorstellen dat het nu nog allemaal wat spannend is. Maar geniet in ieder geval maar zoveel als je kunt met dit goede nieuws. :) Super!

Hier gisteren testjes iets donkerder, dus meteen meerdere keren per dag gaan testen. 's Avonds nog steeds wat donkerder. Dus dacht echt vandaag de piek te krijgen. Vanmorgen en vanmiddag weer licht heh bah! Temp megalaag al twee dagen 36,0.
    Gisteren ook zo'n slijmsliert. Nahjah snap er niks meer van...

19. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
  20. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Blike, Echt .....! Heel veel sterkte!!!

Deel Deze Pagina