Nog meer dames aan het wachten op een ei?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tooske, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Tooske, Gefeliciteerd!!!!

2. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miccie, ik heb je tempkaartje gezien. Heb je intussen ook al gemaild trouwens. Maar dat tempkaartje is wel wat stabieler dan die van mij. Maar net zoals bij mij geen eisprong te traceren.
    In mijn templijstje zie je wel heel duidelijk een dip en ik dacht dat dat de bewuste tempdip zou zijn voor de eisprong. Maar nog geen positieve test hoor. Pfffffff

3. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames dank jullie voor de felicitaties :)

Een slijmklodder had ik altijd een halve week tot een week voor mijn positieve ovulatietest VPkaatje!

Miccie: ik heb geen kaas gegeten van temperaturen.

Ik duim nog steeds voor jullie dames, gun het jullie zo!

4. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik had dus van de week al een slijmsliert en vandaag een klodder. Dit heb ik nog nooit zo gehad. Mn testje was vanmorgen iets donkerder weer, dus net nog eentje gedaan en deze was weer licht. Grrrrr mn temp wisselt nog steeds. Verwacht geen eitje... want word anders steeds weer teleurgesteld.

5. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt erop dat je je eisprong binnen een paar dagen krijgt, veel klussen voor de zekerheid dus! Ik heb ook Etos pillen en teunisbloemolie gehaald, wie weet....

6. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Miccie, ik hoop het echt! Mn temp is weer ietsje omhoog gegaan. Hoop dat de capsules enzo hun werk gaan doen bij ons beiden!! :)

7. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
  8. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Tooske, hoe voel je je nu? :)
    Ik had 2 december zo'n slijmklodder. Nog steeds geen positieve ovutest grrrrrr

9. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is hier dan niemand meer?

10. Olijfje

Olijfje Actief lid

30 aug 2010
    138
    0
    0
    Limburg
    @ Vpkaatje ik heb ook vaak een slijmklodder gehad maar nog geen ei gezien, vier maanden bezig... Ik kom net van de gyn af en mag beginnen met clomid....ben benieuwd of ik eindelijk n ei krijg!

11. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Olijfje! Dus beginnen met Clomid. Dan heb je zeker al wel de nodige onderzoeken gehad intussen? Of je eileiders wel open zijn enzo? Want Clomid bevordert toch de ei-rijping en de sprong?
    Wat heeft de gyn verder allemaal gedaan? Ben benieuwd.

12. Olijfje

Olijfje Actief lid

30 aug 2010
    138
    0
    0
    Limburg
    Hey Vpkaatje, ja klopt, ze hebben eerst geprobeerd mijn cyclus normaal te laten lopen met provera maar nog steeds geen eisprong gehad. Ben toen naar gyn geweest, bloedonderzoek gehad, mijn man zijn fertiliteit getest.... Dinsdag uitslag gehad. Hormonaal zat alles goed bij mij en met vruchtbaarheid van mijn man helemaal niks mis. Probleem dus idd dat eitjes niet willen poppen want er zitten er genoeg! Zij zag geen reden om onnodig te wachten dus wilde me helpen met clomid. Kan geen enkel kwaad dus ben wel blij want ben t wachten onderhand beu:(

Volgende week start ik met provera en in t nieuwe jaar met clomid, ben echt benieuwd! Ben blij dat ik toch hulp heb gezocht. Is t iets voor jou denk je?

13. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet het niet, ik weet wel dat ik op deze manier gek ga worden en wil wel dat er iets gaat gebeuren...

14. Olijfje

Olijfje Actief lid

30 aug 2010
    138
    0
    0
    Limburg
    Je hebt niks te verliezen. De gyn kan wel kijken wat er aan de hand is....ik ben blij dat ik gegaan ben want ik dacht ook dat ik een eisprong had gehad maar er gebeurde dus helemaal niks bij mij....nu afwachten...

15. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja je hebt gelijk... zal er nog eens een nachtje over slapen...

16. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Olijfje,
    Fijn dat de reden nu bekend is en dat er een medicijn is.
    Werd je overigens wel ongesteld? groetjes Miccie

17. Olijfje

Olijfje Actief lid

30 aug 2010
    138
    0
    0
    Limburg
    Hoi Miccie,

Nee ook niet, er gebeurt helemaal niks met mijn lichaam, dat is her irritante eraan....

18. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp het, echt irritant en het maakt je zo onzeker, boos, wanhopig e.d.
    Volgens mn temperatuur heb ik 3 december toch een ei gehad, maar ik denk dat ik niet zwanger ben helaas. En dadelijk weer zo'n lange periode wachten en hopen in het vooruitzicht.....

19. Olijfje

Olijfje Actief lid

30 aug 2010
    138
    0
    0
    Limburg
    Pff ja zeg dat wel.... Kijk wel uit ik was er ook heilig van overtuigd dat ik n ei had gehad, temp stijging, tepels die in de fik stonden, vruchtbaar slijm! Maar geen ei:(
    Nu weer hetzelfde afgelopen week en bij gyn geweest maar weer geen ei... Je lichaam kan je zo voor de gek houden.
    Heb jij je ongi gehad?

20. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Irritant allemaal zeg. Miccie, ik denk dat jij wel een ei hebt gehad hoor... aan je tempkaartje te zien.
    Ikke hier dag 75 whaaaaaaaaah nog steeds licht testje. Geen nieuws dus. Heb nu absoluut besloten half januari terug naar huisarts om andere dingen te bespreken en dan doorverwijzing vragen naar gyn meteen. Tot die tijd even aanzien.

Deel Deze Pagina