Nog meer dames aan het wachten op een ei?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tooske, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Olijfje, wat goed dat je bij de gyn terecht bent gekomen en dat je nu clomid krijgt!

VPkaatje, jij dus nog steeds in onzekerheid of je ei binnenkort nog gaat springen. Lijkt me inderdaad heel erg onzeker en uitzichtloos. Ook goed dat je in januari 'hulp' gaat zoeken!

Miccie je ei waarschijnlijk wel gehad? Toch wel beetje spannend dan toch?

@ego: met mij gaat het goed, helaas wel misselijk met ups en downs de hele dag, maar hopelijk is dat alleen de eerste 3 maanden.... Daarnaast ook erg moe, maar heb het er allemaal echt voor over! Volgende week woensdag heb ik mijn eerste echo. Ik ben dan precies 7 weken. Die echo heb ik zelf bij een echobureau geregeld, omdat we het graag met de kerst willen vertellen, maar wel iets gezien willen hebben. Net 2 rompertjes binnen voor de schoonouders met de tekst: 'ervaren opa en oma gezocht!' (voor mijn ouders, die zijn al 5 keer opa en oma) en 'Opa en oma gaan het druk krijgen!' (voor mijn schoonouders, mijn schoonzusje is na 2 miskramen nu net 12 weken zwanger van hun eerste kleinkind). Heb heel veel zin om het te vertellen!

Ik ga nog even met HCG strooien hier voor jullie dames, ik gun het jullie zo enorm dat het bij jullie ook raak mag zijn en beetje snel het liefst!

HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

2. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeeyyy Tooske, bedankt voor het strooien, geloof alleen dat ik beetje slecht ben in vangen! ;) Maar wie weet.
    Heb vandaag bij afvegen van dat meeeega glibberige slijm, heel helder, kon er heeeeeele kleine sliertjes van maken. Leek vruchtbaar slijm... toch? Alleen geen lange slierten. Maar ja, dit had ik paar weken geleden ook al. Mn test is negatief en dat zegt al genoeg. Toch ben ik soms al blij met zulke dingentjes, dan denk ik zou het dan toch bijna zover zijn?

3. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat snap ik dat je je daaraan gaat vasthouden dan! Kom op, doe je best en vangen die HCG!!!!

4. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    HELP! Had zonet bij afvegen roze slijmverlies. De vorige cyclus had ik dat een week na de eisprong en een week daarna werd ik ongesteld. Dacht dat het toen een (mislukte) innestelingsbloeding was. Temp is wisselend, ziet er niet naar uit dat ik een eisprong gehad heb. Gisteren had ik een lange rekbare slijmsliert, maar mijn ovutesten zijn nog steeds na al die maanden wachten licht! Zwangerschapstest paar dagen geleden voor de zekerheid gedaan, ook negatief. Wat kan dit zijn?

5. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ben een tijdje niet op zp gweest, werd een beetje verdrietig van de zwangerworden-perikelen maar ik was toch wel weer benieuwd hoe het met iedereen gaat :) nog steeds aan het zoeken naar een ei lees ik en Tooske zwanger, super!
    Ik wil je HCG vangen haha!
    Ik denk dat m'n eisprong de komende week ongeveer moet komen dus ben met ovutesten begonnen.
    Wel heb ik sinds deze week zere borsten... Maar dat komt toch normaal pas na de je eisprong?:(
    Succes allemaal, alle kerstwensen gaan naar jullie, dat het maar snel raak mag zijn!!

6. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Ospiri, ja, soms is het wat te veel om zo geconfronteerd te worden hier he.... Maar aan de andere kant toch wel weer prettig om dingen te weten te komen.

Ik krijg altijd net voor mijn eisprong zere tepels, maar dat kan echt bij iedereen verschillen. Sommigen hebben helemaal geen last van hun borsten.

vpkaatje: Roze slijmverlies kan echt heel veel zijn.... Jeej meid, wat moet je al lang op een ei wachten.... Je ging in jan toch naar de ha? Hoop dat ze kunnen helpen met dit, want lijkt me dat je er knettergek van wordt, elke dag ovutesten doen die maar niet donkerder worden!

@ego: hebben afgelopen woensdag de eerste echo gehad en we hebben een kloppend hartje gezien! Verder zag alles er ook uit zoals het hoorde. Ik dacht precies 7 weken te zijn en het vruchtje is opgemeten en de echoscopiste kwam uit op 7 weken en 1 dag, dus komt aardig overeen. Heb deze echo zelf geregeld, omdat ik gewoon wat zekerheid wilde. Anders moest ik nog wachten tot de 11-12 weken. Morgen gaan we het aan de ouders en schoonouders vertellen. Mijn schoonzusje is 14 weken zwanger, dus dat is ontzettend leuk natuurlijk!

Fijne dagen allemaal dames en ik wens jullie een ontzettend vruchtbaar (januari) 2011 toe!

7. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ospiri, gevoelige borsten kan ook al voor je ei, dat is bij iedereen verschillend. Kan ook juist beginnen op moment van eisprong. Jij ook de allerbeste wensen!
    (Ik heb trouwens nooit echt last van mijn borsten, alleen pijnlijke gevoelige tepels vanaf na de eisprong.)

@Tooske, wat zal dat een super gevoel geven, zo pril zwanger de kerstdagen vieren. Wauw! :) Misschien kunnen de kerstengeltjes wat HCG rondstrooien. Vandaag ga je het dus vertellen, :) leukleuk!

Hier dag 83, mn temp wordt ietsje stabieler na twee weken Thyrax gebruik, nu steeds zo rond de 36,4. Voel me af en toe wat opgeblazen. Verder is het roze slijm na enkele dagen overgegaan in piepklein beetje bruinverlies en daarna overgegaan. Dus tsja wat dat geweest is, denk klein doorbraakje. Misschien toch binnenkort een ongi zonder ei? Hoop het niet. Voel me labiel, huil heel snel en best vaak. Tis totaal in onbalans, ken mezelf helemaal niet zo.
    Mn testjes nog steeds hartstikke licht.
    Inderdaad half januari naar de huisarts en dan vraag ik een doorverwijzing naar de gyn. Ben het wel zat. Wacht wel tot half januari, omdat ik die Thyrax wel 6 wkn de kans moest geven.

Zo en dan nu weg!
    Jullie allemaal hele fijne kerst!!

8. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje vpkaatje dat duurt wel erg lang allemaal, echt heel vervelend voor je! En die hormonen helpen ook niet mee voor je gemoedstoestand :( ik hoop dat de dokter je goed kan hlelpen!

Ik denk dat ik gisteren een posi-ovutest had! Alleen hoort ie daarna weer negatief te worden toch? Ik krijg nu ook een dik streepje dus misschien komt m'n ei er bijna aan?
    Goed klussen maar deze dagen:)

Geniet van de kerst allemaal!

9. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh geweldig Ospiri! Een ei met de kerst! Super!
    Je ovutest kan enkele dagen donker blijven, had ik vorige keer ook.

10. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ospiri, wat vpkaatje zegt: de test kan langer positief blijven, maar je ei springt binnen 24-36 uur na je EERSTE positieve ovulatietest. Dus dat worden hopelijk HELE vruchtbare kerstdagen voor jullie!!!!

Vpkaatje, ik ken dat niet Thyrax, wat is da voor iets? Wel goed dat je dat eerst echt de kans geeft. Mocht het baten, dan lekker doorverwezen worden naar de gyn. Je cyclus en dus ook je hormonen zijn totaal niet in balans omdat je ook geen normale cyslus hebt op dit moment, bijna zeker dat je je daarom ook zo rot voelt. Hoop echt dat (begin) 2011 jouw jaar wordt meid!

Gisteren hebben we het inderdaad bij de ouders en schoonouders verteld. Iedereen was heel erg blij en het was echt een prachtige kerst zo! Vandaag ook al een paar vriendinnen gebeld en morgen op mijn werk. Wel fijn om het eindelijk niet meer geheim te hoeven houden, als je niet lekker bent of je moet alcohol afslaan of eten wat je niet mag, tis allemaal veel makkelijker nu en ook heel leuk om met iedereen te kunnen delen :D

Iedereen nog hele fijne dagen gewenst en een vruchtbaar 2011!

11. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje Tooske! Thyrax is schildklierhormoon, wat ik zelf te weinig aanmaak.

Wat geweldig zo voor je de kerst. Leuk en bijzonder zo!

Ospiri, ja als het goed is heb je dan vandaag of anders morgen je ei! Kan je zien door je temp als die omhoog gaat dan heb je je ei gehad. :) Heb je 'm goed kunnen benutten?

12. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, ik ga dit forum uit mijn favorieten verwijderen, ben te veel bezig hiermee en ben op meerdere forums actief. Misschien zie ik sommigen nog terug bij "vandaag dag 45". En anders... heeeeel veel succes met het zwanger worden! En voor de zwangeren, geniet ervan en wens jullie alle geluk!

13. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    vpkaatje, jammer! Succes met je ei. Ik hoop dat het snel komt!!

14. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Wat is het rustig hier, ik hoop dat ik het nieuw leven in kan blazen!;)
    Ik heb namelijk voor het eerst sinds ik gestopt ben met de pil mijn eisprong gevonden!!!:D Had gisteren ineens een positieve ovutest, ik wist niet wat ik zag, streep nog donkerder dan de controlestreep.
    Maar..... toen werd ik een beetje verdrietig want m'n vriend is een weekend weg met vrienden :( Hij komt morgenavond pas thuis, dat is zeker net te laat he?
    Hoop dat iemand dit nog leest!

Ben ook benieuwd hoe het met iedereen is!

15. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Ospiri, ik denk ook dat het aan de late kant is, maar de wonderen zijn de wereld niet uit...
    Inderdaad een beetje rustig, ik was weg omdat ik zwanger was en toen een miskraam kreeg, maar ik wacht inderdaad inmiddels weer op een ei, in de hoop dat ik straks weer snel aantel.

groetjes

16. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat naar Miccie, vind het echt heel vervelend voor je!
    Gaat het een beetje met je?

Op de hoeveelste dag na je mk zit je nu?

Ja ik hoop dat m'n ei gewoon heel laat na de piek is gekomen en lang in leven is gebleven :)
    Ach nu kan ik m'n ei volgende maand vast sneller vinden als het een beetje regelmatig blijft (zeg ik nu heel dapper maar ik vind m'n NOD nu al spannend).

Ik hoop dat je je ei snel vindt!

17. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja ik zie dat je voetreflex krijgt, is dat voor je cyclus of voor het zwanger worden?
    Ik ga er misschien ook mee beginnen volgende maand, hoe bevalt het jou?

Deel Deze Pagina