bij mij zie je wel 2 strepen alleen zijn ze niet heel donker...Ik test maar 1 keer perdag de 2e plas zeg maar...
Eindelijk twee streepjes, en die T is al best donker. Vanavond nog maar een keer testen en zowiezo ff klussen!
Ik gebruik altijd een plastic wegwerpbekertje die ik goed omspoel. Welkom alle nieuwe dames die mee komen kletsen, gezellig! Omdat mijn streepjes op de Zwanger&Kids testen donkerder werden ben ik overgegaan op de ClearBlue Digital met testen. Gisterochtend om 11.00 uur negatief en gistermiddag om 18.00 uur eindelijk een positieve Clear Blue Digital, dus gisteravond lekker geklust En vanavond ook nog maar en morgen ook nog maar denk ik. @Moederlynn: als je streepjes donkerder worden zou ik twee keer per dag testen, je ziet bij mij anders had ik m gemist! Succes dames!
Ohh wat goed dat er al een aantal eitjes zijn gevonden! En wat een handige tip van de plastic bekertjes... Ik zat al te bedenken hoe ik het handigst op ga vangen. Ik denk dat ik morgen maar voor het eerst van mijn leven een ovu test ga doen, oeh spannend!! Beter te vroeg testen dan een gemist ei, of niet? @moederlynn: Succes, duim dat je snel een postieve test hebt! @Tooske: bedankt voor de tip en veel klusplezier! @Blike1987: Ook veel klusplezier!
@ sterre ja he goeie tip hehe ik heb vandaag ook plastic wegwerp bekertjes gehaald:d en heb ook al voor het eerst een ovulatie test gedaan maar nee mijn ei is er nog niet
@Moederlynn: Zou zonde zijn als je m mist ja! En ja, heb m gevonden ja, tenminste, denk dat ik vandaag zo'n beetje moet poppen @Sterre81: ja ik vond het ook zo spannend de eerste test! Ik ben ook al heel vroeg begonnen met testen, omdat het mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil is en ik helemaal niet weet hoe mijn cyclus is. Ik ben al op dag 6 begonnen met testen na de eerste dag van mijn onttrekkingsvloeding. Maar das wel heel vroeg hoor, ik wilde gewoon het zekere voor het onzeker nemen. Een vriendin van mij heeft nl. een cyclus van 2,5 week! Succes met de bekers @Blike1987: Spannend, jij ook je ei! Ik duim voor je dat ie bevrucht mag worden! @Asiqiz: hopelijk komt je eitje snel
Heeii hier ook wachten op een ei, vandaag is mijn vruchtbare periode begonnen dus wij gaan ook klussen! * stiekem hoop ik wel heel erg dat het raak is deze periode, waarschijnlijk ben ik dan tegelijk met mijn zus zwanger, die heeft vorige week een bevrucht eitje terug laten plaatsen*
Zij heeft haar laatste poging ICSI gedaan ( ik weet niet helemaal precies hoe dat werkt, maar dan wordt er tog een eitje bevrucht met een zaadcel in het lab en vervolgens terug in de baarmoeder geplaatst?) ( ze praat er niet veel over omdat t al 2 keer is mislukt en ik wil haar ook niet te veel erover vragen, omdat ik weet dat het haar pijn doet om erover te praten)
Ook hier aan het wachten op de ei!! Wij gaan voor een 2e en hoop dat het net zo snel zal lukken als bij de eerste, effe afwachten nog
Mijn eitje is ook druk onderweg, ovulatietest is bijna net zo donker als de teststreep, maar vind het best wel moeilijk om te beoordelen. Kijken wat die morgen doet...
Zozo, er poppen veel eitjes!!!! Iedereen klussuuhhh! Ja, is inderdaad ook bes lastig om te beoordelen Bike1987, daarom gebruikte ik in als mijn sreepjes donkerder werden de digitale test van Clearblue, dan heb je iets meer zekerheid zeg maar Succes allemaal dames, spannend!!!!