Alle dames die al een ei in zicht hebben, veel klusplezier. Gister heb ik voor het eerst van mijn leven een ovu test gedaan. Helemaal niks, ook vandaag nog niet. Ik ben benieuwd wanneer mijn ei in aantocht is!
heb even bijgelezen.... Ik ben (eindelijk) ongesteld geworden 23-8. Nu is het over en kan ik eindelijk serieus gaan wachten op mijn ei. Ik ga vooralsnog geen testen kopen, probeer het eerst met de cervixslijm methode en het voelen van de baarmoedermond. Mijn verhaal: Ik ben Anne, 27. Vriendlief 34. Zijn in okt 11 jaar samen. In 2007 hebben we Maud gekregen (na 15 mnd klussen). In 2009 Noor (3e ronde). En toen een verrassing....zwanger in maart, helaas met 8 wk misgegaan. Na 6 weken weer een menstruatie. Weer zwanger, vroege miskraam. Na 6 weken een menstruatie en nu is het wachten op mijn ei..... Hoop toch wel heul erg dat het nu een keer goed raak is, en dat het ook blijft plakken. En anders ga ik naar de vk om toch eens te laten kijken naar mijn lichaam. Succes allemaal met klussen....het is rotweer...dus lekker allemaal binnen blijven
anne, vlgs mij start je met tellen op dag dat je ongesteld word, toch?!?! Wat rot dat je al heel wat heb meegemaakt op zw-gebied. Vooral als je er al 2 heb, weet je dat het wel kan, maar extra moeiljk als het dan toch niet lukt!!! Lukt de cervixslijm/baarmoedermond methode bij jou??? Ik heb het geprobeerd maar heb er toch wat moeite mee; vooral bm-controle. Elke keer die vinger erin (sorry, beetje smerig) en ik ben dan bang dat m'n handen niet genoeg schoon zijn en dat ik dan bacterien meeneem....en ik ben ook bang dat ik dan na het klussen weer zwemmertjes ''meeneem'' naar buiten....hahahaha, misschien kan dat helemaal niet.....!!!
@nana90, die cervixslijmmethode vind ik ook erg moeilijk te beoordelen... En volgens mij start je te tellen op de eerste dag dat je echt helder bloed hebt bij je ongesteldheid.
ik wil alle dames heel veel suc6 wensen die aan het proberen zijn, hopen dat het snel raak mag zijn voor jullie! Groetjes
Hoi meiden! baarmoedermondslijm testen heb ik ook wel een beetje geprobeerd, denk dat als je dat icm ovutesten doet je dan voor de volgende keer beter weet hoe het zit. Dan ben je iig zeker wanneer je ei komt en wat je lichamelijke 'voortekenen' zijn. Veel succes iedereen! Hier nu aan het wachten op NOD, pfff.... Nog meer ah wachten op NOD?
Hoi Tooske! Ik wacht nog op m'n ei... Hoeveel dagen heb je ovutesten gebruikt? Ik probeer mijn ei te spotten dmv tempen. Ook al is dat achteraf, maar dan weet ik ongeveer hoe mijn cyclus loopt als het over een paar maanden niet lukt. Wel gek, had eipijn op dag 11 en daarna ook een stijging, dus dacht dat het zover was, maar nu weer in een dip...ff wachten dus nog... Gaan jullie voor een eerste?
Ja hiere ook van dat al dag 41 en nog steeds nikske maar slijmen wordt precies donkerder ben benieuw wanneer ik eindelijk weer menstrueer dan kan ik weer verder oefenen met mijn ventje maar nu is het nog wachten geblazen pfff
@ Tooske, mijn NOD is ook ongeveer rond 10 sept. We gaan dus gelijk op... Spannend!! Allemaal een fijn weekend gehad?
Hier een heel goed weekend gehad... was een feestje en waren op beoek bij vrienden waar ik niet in de gelegeheid was om te testen... Maar we gingen chinees eten, dus heb ik bij de afhaal chinees in de wc getest.. hahahahaha Vrijdag voor het eerst getest en gister voor het eerst een licht positieve test! Ben heel benieuwd hoe het vanavond zal zijn. Nu alweer een aantal dames over op de NOD, zo spannend!
Hier ook aan het wachten , gister flink geklust, maar ik ben nu in de eerste ronde en net gestopt met de pil , denk dat ik toch eerst een echte menstruatie af moet wachten voordat ik vruchtbaar ben. succes allemaal
Hoi Allemaal, Ik kom me hier ook even aansluiten als 'eersteronder op zoek naar een ei'tje'! 'k Ben 23, mijn man is 29. We zijn een maand getrouwd en al 5 jaar samen. En nu hopen we dat ons geluk compleet mag worden met een kleintje. 'k Heb tot twee weken geleden een mirena gehad en ben meteen begonnen met temperaturen. Te beoordelen aan het 'vruchtbare slijm' denk ik al enkele dagen dat ik mijn ei'tje gehad heb, maar mijn temperatuur is nog steeds niet gestegen. Dus nog maar wat afwachten... Enige spijtige is dat mijn man het zo druk op zijn werk heeft deze dagen, dat hij 's avonds vaak te moe is om te klussen. We halen vaak maar één keer per week en ik wil het in de eerste ronde niet forceren natuurlijk... Maar toch ben ik wel benauwd dat ik net dat ei mis... Weten jullie trouwens of je ook zwanger kunt worden als je op de dag voor of na je ei klust, of moet het eigenlijk echt op de dag zelf?
@sterre81, whaha bij de afhaalchinees zie het al voor me Hoop voor je dat ie snel positief is en succes met klussen. @konijntje 87, welkom ten eerste, en nog gefeliciteerd met je huwelijk! Volgens mij is het zo dat je juist in de dagen vóór dat je eitje springt, moet klussen. Zaadcellen blijven namelijk 3 tot 7 dagen in leven terwijl een eicel maar één dag leeft. liefs Sophie
Hey dames, Ik ben ook net nieuw hier op het forum. Ben net een maand gertrouwd en gelijk na de huwelijksreis met de pil gestopt. Kan niet wachten om samen met mijn man een kindje te krijgen. Kinderdroom... Op 16 augustus jl. ben ik ongesteld geworden en hoopte dat ik een normale cyclus zou hebben. Ben alleen al aan het testen vanaf dag 9 en tot op heden niks... Ik wil het zo graag en hoor allerlei verhalen van vrouwen met een hele onregelmatige cyclus dat ik gelijk constant eraan moet denken. Kan het zo zijn dat daarom mijn eitje uitblijft? of is het gewoon normaal als je heel graag moeder wilt worden? Liefs
@ blike1987: Bedankt! Ik heb nog wat opgezocht en las nu ook dat je eigenlijk al te laat bent als je temperatuur omhoog gaat. Dat geeft me weer wat hoop! @ Olijfje: Leuk zeg! Nog een kersvers bruidje! Wanneer zijn jullie getrouwd? Wij op 31 juli. Zou het kunnen dat de bloeding die je had, een ontrekkingsbloeding was van de pil? Dat zou natuurlijk kunnen verklaren waarom je cyclus nog niet helemaal terug is. Had je voor de pil een regelmatige cyclus? Ik hoop in ieder geval dat hij snel weer normaal is! (Of dat je natuurlijk gewoon helemaal niet meer ongesteld wordt ).
hoi, Hier is mijn ei denk ik vanmorgen geweest aan gezien mijn ovutesten gisteren en vanmorgen positief waren en heb om 17:00 uur nog een ovutest gedaan en die was weer negatief...Nu maar hopen dat het raak is.. Wel laat he dag 21???terwijl ik normaal een prima cyclus heb van 30 ofzo..
Hey konijn87, wat leuk, wij 30 juli! Ik weet het eigenlijk helemaal niet, heb er weinig verstand van hihi. Ik heb op 12 augustus de laatste pil geslikt. Waar kun je een ontrekkingsbloeding aan herkennen? Ik slik al 13 jaar de pil ongeveer. Ik heb het nagevraagd aan mijn moeder, haha, zij kan het beter weten dan ik. Vroeger was ik blij als ik niet zo vaak ongesteld was. Zij zei dat ik een normale cyclus had. Zij heeft zelf ook altijd een normale gehad en het was een beetje erfelijk zei ze. Ben wel al twee weken flink aan het klussen hihi.