Hallo allemaal, Ik ben ook hier.. Heb in het weekend van 18 september 2010 mijn laatste ongesteldheid gehad, een "onttrekkingsbloeding" eigenlijk, want dat was de bloeding na mijn laatste pilstrip. Sindsdien ben ik niet meer ongesteld geworden.. Begin oktober heb ik wel een soort donker bruin stolsel verloren (sorry is niet heel smakelijk misschien, maar kan het ook niet mooier maken ). Toen vertelde de HA tijdens telefonisch spreekuur dat dit 'normaal' is omdat mijn lichaam zich als het ware 'schoon' maakt.. Waarschijnlijk zou ik gewoon ongesteld worden, maar dit is dus nog steeds niet het geval.. Ik ben toen half december 2010 naar de HA geweest en die vertelde me toch nog even af te wachten. Mocht er nu in maart nog niets veranderd zijn dan moet ik terug komen.. Foliumzuur moet ik wel gewoon blijven slikken.. Zolang ik niet ongesteld wordt heb ik nog geen eisprong, maar mocht ik nu een eisprong krijgen en het zou in 1 keer "raak" zijn (wat geweldig zou zijn maar laten we even realistisch blijven ), dan heb ik het stofje al wel in mijn lichaam zitten.. Hopelijk ontmoet ik op dit forum vrouwen die "in hetzelfde schuitje" zitten zodat wij onze ervaringen kunnen delen en vind ik antwoorden op mijn vragen..
uhm ik had het zelf ook.. wil geen conclusies trekken.. het kan het ontpillen zijn idd, maar het kan ook pcos zijn. Dan wordt je niet op een natuurlijke manier ongesteld. Alleen de gyn kan dit zie dmv een inwendige eho. Helaas stuurt de Ha je pas na een half jaar door....( ik kan t weten..) maar mocht je dit hebben, wat ik nu zeker niet durf te beweren, dan is het goed op te lossen dmv hormonen.
Hier het zelfde probleem helaas.. Alleen ben ik pas gestopt met de pil sinds begin december. 10 december me laatste ongi gehad en nu nog steeds aan het wachten.. Ik heb de prikpil heel lang gebruikt dus vrees dat ik behoorlijk lang zal moeten wachten voordat ik ongi word.