Erg jammer Jesje, maar gelukkig kan je er nuchter naar kijken. Op naar de volgende ronde!!! Ik heb vandaag een beetje last van mijn onderbuik. Af en toe wat steekjes. Misschien mijn eisprong.. of hij komt eraan. Het kan ook het ontpillen zijn. Hoe dan ook; vanavond mijn man versieren!!!! Ons nichtje is eergisteren bevallen van een meisje. Heb haar gisteren al even mogen zien. Wat klein zeg!! Zo schattig. Werd er (bijna) emotioneel van (tja dames... als je moeder bent geworden..... ). Borstvoeding lukte niet, dus heb haar mijn kolfapparaat geleend. Toen kwam alles weer een beetje terug van mijn kraamtijd. Dus vandaar de emotie. Nu wil ik ook!!!!
Het zal je eiersprong wel zijn 15 e dag van je cyclus. Ja lief hè zon kleintje, ik ben dan nog geen moeder maar had laast ook een baby vast zat er met bewondering naar te kijken hoe klein alles was, maar hoe sterk al!
Wat is het hier rustig!!! Nog even en de eerste dames mogen testen! Spannend. Hoop op een paar zwangerschappen
Het is inderdaad erg rustig. Weinig te melden denk ik! Ik in ieder geval niet... Het is inderdaad even afwachten.
ik denk dat iedereen lekker aan het zwemmen is enzo met dit lekkere weer! @bloemetje: ik zie dat jij bijna je nod hebt, voel je al iets? hier aan het wachten op de eisprong, maar ja ook nog steeds erge ongi, dus ja klussen wordt hem nu sowieso niet, maar ja ei is er voorlopig nog niet.
Ik zou vandaag mijn eisprong hebben maar heb nog totaal niet het idee dat deze is er of eraan komt. Ik let ook wat op mijn afscheiding, en deze is nog niet anders dan anders. Ik kan er geen draadjes van trekken (sorry)
Ja, NOD komt dichterbij! Ik ben heel benieuwd. Ik ga er niet van uit, zou wel erg snel zijn... Noa was echt heel erg vervelend vandaag: Ik wil pop, ik wil dit, ik wil dat. Ik moest zelfs gaan zitten in de stoel om het nieuws te kijken! Ja dag. Maar goed, daar waren we wel een beetje moe van...
spannend bloemetje! en weet je al wanneer je evt een testje zou doen? en je weet het nooit he, kan zomaar al raak zijn hoor! mijn zus heeft er nog nooit langer dan een maand over gedaan om zwanger te raken! hier is de ongi zo goed als weg gelukkig, nu wachten op mijn ei, wat duurt wachten lang! ik ben echt zo ongeduldig he pfff
Mijn banner staat op morgen, maar ik zou op z'n vroegst zaterdag verwachten dat m'n NOD is. Ik had vandaag last van mijn buik, dus het zou zomaar kunnen dat ik binnen nu en een dag ongesteld ben... Met testen wacht ik (als het nog nodig is ) tot maandag. Voor de zekerheid..
Wij zijn ook met de 'eerste ronde' bezig. Eind juni was ik voor het laatst ongesteld... Ben wel 'anders' maar geloof dat ik dat zelf ook graag wil zijn ha ha Mijn man denk wel dat ik zwanger ben, lijkt mij niet zo snel te kunnen gaan.. Ben jaren aan de pil geweest en zijn net bezig dus kan ook ontpillen zijn... Nog even geen test ben bang voor een teleurstelling...
Helaas vandaag ongi geworden , maar nu heb ik tenminste ook een datum, precies 4 weken na verwijderen spiraal dus op naar ronde 2, ik hoop dat het gaat lukken, ik ga op vakantie met de kids en mijn man gaat tussendoor gewoon werken ( komt alleen lange weekend's ivm eigen zaak) en zoals het er nu naar uitziet is mijn ei donderdag maar ja je weet maar nooit we zullen zien en niet geschoten is altijd mis, het is tenslotte toch vakantie !! de rest die nog zit te wachten succes !!!
Ohh spannend!!! Ben benieuwd! Zou wel leuk zijn om al een zwangere hier te hebben! Ik kan op de verjaardag van mijn zus tsten haha, maar dat duurt nog ff.
NOD- lijst AnnaC78, 1e kindje, 1e ronde, nod = 27 juli Aggy: 2e kindje, 1e ronde, nod= 28 juli Bloemetje83: 2e kindje, 1e ronde, nod = 30 juli Moederworden: 1e kindje, 1e ronde, nod= 5 augustus Fleurop: 2e kindje, 1e ronde, nod= 8 augustus Leona: 3e kindje, 2e ronde, nod= 10 augustus Jesje1982: 2e kindje, 3e ronde, nod= 18 augustus Nummertje4: 4e kindje, 2e ronde, nod= 24 augustus -Ik heb Jaydee eruit gehaald ivm geen reacties meer plaatsen. - AnnaC78; plaats je even een reactie, dan weten we of je hier nog meekletst! - Nummertje4: Ik heb jou NOD op 24 augustus gezet, als het niet klopt laat maar weten.
Jammer Nummertje, maar wel al een fijne cyclus zo na je spiraal! Dus alles werkt! Ik vind het zo spannend. Moet nog zo lang wachten om te testen Nouja, we hebben iig flink 'geklust', dus daar kan het niet aan liggen. Gisteren had ik mijn nichtje aan de telefoon die een dochter heeft gekregen een kleine week terug. Zij voelt zich helemaal ongelukkig en zit er helemaal doorheen. Als ik dat zo hoor zou ze wel eens tegen een postnatale depressie aan kunnen zitten. Zo sneu. Ik vond de kraamtijd zelf ook super heftig en zat ook tegen het randje. Ik hoop dat ze zich snel beter gaat voelen. Maar het maakt wel weer bewust dat het allemaal helemaal niet zo'n roze wolk hoeft te zijn.
Wij zijn ook deze maand begonnen. Ik wa al een keer eerder gestopt met de pil en toen al meteen een regelmatige cyclus. Door omstandigheden weer begonnen. Maar nu getrouwd, en begint het bij mij toch wel echt te kriebelen. Ik werk in de kinderopvang op een babygroep dus daardoor wordt de wens alleen maar groter. We zitten nu dus in ronde 1 en als het goed is moet de eisprong dit weekend ergens plaats gaan vinden. Dus ga vandaag beginnen met de testen. Vind het wel spannend hoor allemaal. Verwacht er nog maar niets van. Maar stiekem hoop je toch dat het meteen raak is. Maar daar herkennen jullie je Misschien wel in.
@fleurop, heftig hoor van je nichtje. Ook ik herinner me dat nog wel die heftigheid! Tis idd niet allemaal rozegeur en maneschijn en ik zat er ook regelmatig even doorheen. Zeker bij een eerste, dan is ook nog alles nieuw en erg wennen. Sterkte voor je nicht! @willian, zeker spannend, succes dit weekend!