Nog meer dames die er in juli voor willen gaan??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tamjedebamje, 30 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hoi nummertje 4
    jammer hoor maar idd weet je nu wel beter hoe je cyclus loopt ook wel een luxe toch!
    En geniet lekker van jullie vakantie !!

@ jesje 5 dgn nog maar nog even geduld voor dat je het weet zit je op de wc te testen ... hopelijk ;)

@fleurop zeker heftig van je nichtje hou haar maar goed in de gaten, een vriendin van mij heeft ook een zwangerschaps depresie gehad heel erg heftig en heeft lang geduurd voor dat zij de ouwe was.

@ willian haha dat herkennen wij hier zeker :)
    Ik zal het hopen voor je!
    Leuk dat jullie er nu ook voor gaan welkom hier

Mij zullen jullie de aankomende week hier niet treffen maar lees alles weer als ik terug ben, wij gaan een weekje naar de spaanse zon !

Doei doei

2. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

Nou, hier ook een OD in plaats van NOD. Donderdagavond ongesteld geworden. Was mijn ovulatie toch eerder dan ik dacht.
    Ik vind het niet heel erg. Als ik nu zwanger was geweest was de baby waarschijnlijk heel dicht bij mijn dochtertje's verjaardag geboren, nu kan er mooi een maand minimaal tussen zitten :)

@ nummertje4: wel fijn om je cyclus mooi te weten, vier weken. Wat jammer dat je man door moet werken, dat is toch anders vakantie vieren lijkt me.

@ Fleurop: jeetje wat heftig van je nichtje. Ik hoop dat ze zich snel beter voelt, dit is juist zo'n mooie periode. Ik had alleen ontzettend last van kraamtranen toen de kraamverzorgster weg ging na een week en toen mijn man een paar dagen later weer ging werken.

@ Willian: welkom en succes! Ik kan me voorstellen dat als je zoveel kleintjes ziet het wel gaat kriebelen.

@ moederworden: jij ook een fijne vakantie! Heerlijk naar de Spaanse zon! Het weer is hier zo wisselvallig, je moet bijna wel verder weg gaan om zeker te zijn van goed weer... Wij gaan begin september een weekje naar Ameland, even hopen dat het dan beter is als nu... Vorige week hebben we besloten in oktober ook nog weg te gaan naar Sicilie. Oh, wat heb ik daar zin in! Mooi onze vakantiedagen (en geld) opmaken, als alles gaat zoals we hopen zit dat er voorlopig niet meer in volgend jaar :)

Fijn weekend allemaal!

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @bloemetje: balen meid van je ongi, maar wat meer tijd tussen 2 verjaardagen is ook wel fijn! ik moet nog een weekje wachten op mijn eisprong, ga over een paar dagen beginnen met ovutesten.

voor de vakantiegangers: fijne vakantie!:D

wij gaan waarschijnlijk in oktober weg, waarschijnlijk naar mallorca, wij zitten toch niet aan vakanties vast en het scheelt echt veel geld dan! wij boeken dan last-minute, mijn vriend heeft eigen bedrijfje en dan kan hij kijken wanneer hij het het rustigst heeft. ik werk niet, dus hoef geen vrij te nemen haha

4. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Nou hier gisteravond ook OD! Balen, wij waren waarschijnlijk te vroeg al is mn cyclus dan wel een beetje raar!;)

Qua datum was het voor ons wel perfect geweest, geen verjaardagen in april, nou ja is niet anders op naar de volgende ronde!

Fijne vakantie moederworden!

5. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    He bah! Dus nog geen zwangeren. jammer! Maar we duimen gewoon weer verder voor iedereen :) Passen jullie zelf de NOD lijst aan?

Jesje: ideaal in het voor of in jullie geval najaar op vakantie. Dat doen wij meestal ook. Scheelt een hoop geld! wij hebben een september 2 weken. En in augustus eentje. Verder nog geen plannen. We zien wel!!!

Fijne vakantie voor de mensen die binnenkort gaan. Hoop ook vruchtbare vakantie ;)

6. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Nou dames, het is weer flink rustig hier!

Ik ben echt aan het aftellen tot ik kan testen! Nog 10 dagen, pffff, lang!

7. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ja zo staan er heel wat berichten en zo bijna niks!
    Iedereen is lekker weekend aan het vieren!

8. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    NOD- lijst

AnnaC78, 1e kindje, 1e ronde, nod = 27 juli

Aggy: 2e kindje, 2e ronde, nod= 26 aug

Bloemetje83: 2e kindje, 1e ronde, nod = 30 juli

Moederworden: 1e kindje, 1e ronde, nod= 5 augustus

Fleurop: 2e kindje, 1e ronde, nod= 8 augustus

Leona: 3e kindje, 2e ronde, nod= 10 augustus

Jesje1982: 2e kindje, 3e ronde, nod= 18 augustus

Nummertje4: 4e kindje, 2e ronde, nod= 24 augustus

9. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Ik heb weinig te vertellen hihi, aan het wachten op mn ei, dus ja, heb ook geen vage klachtjes ofzo die ik neer kan zetten haha

10. bloemetje83

AnnaC78, 1e kindje, 1e ronde, nod = 27 juli

Bloemetje83: 2e kindje, 2e ronde, nod = 25 augustus

11. bloemetje83

Zo, heb de NOD lijst even aangepast. Ik denk stiekem dat ik volgende keer ook maar eens een ovulatietestje ga gebruiken. Vind het toch fijn om te weten wanneer het ongeveer zo ver is :)

12. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Nou dames, hier is de situatie toch veranderd. Waren toch niet zo geduldig als we dachten haha. Hebben het deze maand maar 2 keer met condoom gedaan en de rest van de keren elke keer zonder dus vandaag hebben we toch besloten dat de condooms toch al de prullenbak in gaan :D Nu is het echt zo definitief, vind het wel heel spannend nu. Eigenlijk is deze maand dus al ronde 1 geweest, dus wilt iemand mij op het NOD lijstje zetten of kan ik dit zelf doen? :)

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ti87: spannend meid! je kunt dat zelf doen, moet je de laatste kopieren. wanneer is je nod?

14. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ti87, oohh spannend zeg! Leuk!

15. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Mijn NOD is 31 juli. Letten jullie op de dagen dat jullie klussen? Bijvoorbeeld op de dag van eisprong of de dagen ervoor of erna?

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ti87: ja ik let er wel op, gebruik ovutesten en de calculator hier op de site, maar we oefenen ook buiten de eisprong hoor hihi:p

hier komt bijna mijn ei er aan als het goed is:)

17. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Ti87: 1e kindje, 1e ronde, nod= 31 juli

Bloemetje83: 2e kindje, 2e ronde, nod = 25 augustus

18. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Ti78: Dus morgen ben je al overtijd!? Spannend zeg! Heb je op de NOD lijst gezet, als er iets niet klopt hoor ik het wel!

Ik let een beetje op de eisprong, in die zin dat ik rond die tijd sowieso met mijn man ga seksen ;) Maar zo om de dag is een beetje wat wij doen. Ik weet niet zeker namelijk dat mijn eisprong op een bepaalde dag is (hoewel ik wel steken voelde rond de tijd dat mijn banner aangaf). Maar ik wil ook gewoon seks hebben als mijn eisprong waarschijnlijk al is geweest. Het moet niet zo'n verplicht iets worden. We gaan niet alleen met elkaar naar bed om kindjes te maken. :p

19. AnnaC78

AnnaC78 Actief lid

12 jul 2012
    192
    0
    16
    Vrouw
    Overijssel
    hoi allemaal, ik praat nog wel mee :) en mag van de NOD lijst ... ik ben niet ongesteld geworden, ik durf het nog niet hard op te zeggen of te schrijven. Jullie horen van mij

20. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Spannend Anna! Hopelijk ben je zwanger!

Tot nu toe heb ik alleen een app op mijn telefoon waarin ik t bij hou en kan zien wanneer ik ongeveer mijn ei zou moeten hebben maar voel t zelf niet en ga daar dus vanuit. Volgens de app zou ik ook morgen dus mijn menstruatie hebben maar t verschilt tot nu toe elke x nog dus pas als ik een paar dagen over tijd ben ga ik testen :) maar ik ben morgen dus nog niet over tijd. Ik dacht dat je NOD de dag was dat j eigenlijk ongesteld moet worden of hebben dat verkeerd??

Deel Deze Pagina