Ti87: je hebt gelijk. Je NOD is de dag dat je ongesteld zou moeten worden maar nog niet bent. Eigenlijk is 'overtijd' een dag daarna. Ik vind het knap dat je nog niet test. Ik zou dat echt niet kunnen, haha. Hou ons op de hoogte!!!! Spannend! AnnaC78: Wanneer doe jij een test? Want dat wordt wel tijd dan he Spannend dames!!!!!
idd knap dat je nog niet test, ik heb altijd veel moeite om tot mijn nod te wachten, ben veel te ongeduldig haha
Heb al een x eerder getest toen ik 1 dag overtijd was maar de dag erop werd ik ongesteld. En dat de test dan negatief is, is t weer zo extra teleurstellend. Maar ga al de hele dag naar de wc en dan van hopen dat ik niets zie haha. Vind t zo spannend nu. Al heb ik wel t gevoel dat ik ongesteld moet worden dus ga daar vanuit om mezelf niet teleur te stellen maar stiekem hoop je er natuurlijk toch wel op
Ohhhh vanochtend toch een test gedaan. En opeens zag ik een licht 2e streepje... Ik had t niet meer! Was zo verbaasd... Ik twijfelde, was t wel echt een streepje. Ben naar beneden gegaan naar me vriend en al hakkelend vroeg ik hem er eens naar te kijken. Ook hij zag een streepje. En nu zitten we helemaal in spanning in de auto op weg naar me werk. Moet half dagje werken en dan vanmiddag meteen nieuwe testen halen. Ben zoooooo zenuwachtig
ohhhh spannend!!!! dan ben jij de eerste die op roze mag! kan je er een foto van maken en straks even posten? wij zijn nieuwsgierig!! alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!
Bedankt allemaal! Ik ben bang dat we t misschien niet goed gezien hebben dus Heb net digital van clearblue gekocht maar heb dus niet meer me ochtendurine dus hopelijk is dat niet erg. Ga als ik zo thuis ben toch nog een x testen en anders morgenvroeg nog een keer. Moet even kijken hoe ik de foto erop kan zetten... Foto staat namelijk op mijn telefoon dus volgens mij kan ik t er zo niet opzetten.
en heb je die van cb nog gedaan? die heeft wel meer hcg nodig dan die van kruidvat, weet niet met welke je vanochtend hebt getest? maar hou dat in ieder geval in je achterhoofd kan je je tel niet aan je computer hangen dan? ik heb bij mijn tel een kabel zitten waarmee ik foto's op de laptop kan zetten
hier trouwens sinds 2 dagen bezig met ovutesten, maar alleen nog hele lichte streepjes, ze waren nu op dus heb gisteren nieuwe besteld, die zijn morgen binnen als het goed is. ben benieuwd wanneer hij positief zal zijn
Ja, ik ga voor jullie ook allemaal duimen dat jullie snel zwanger worden! Volgens de test dus inderdaad 2-3 wk na bevruchting en als ik dan uitga van mijn laatste menstruatie zou ik nu 4 weken en 2 dagen zijn.
Wat leuk! Gefeliciteerd!!! De eerste ronde al joh, echt goed! Ik wou zeggen drink er maar eentje op, maar dat mag voorlopig niet
Bedankt bloemetje en aggy! haha, voorlopig geen alcohol voor mij nee. maar dat zal ik vast niet missen, mijn lievelingseten sushi zal ik wel missen denk ik maar ja, heb het er voor over @jesje: ik heb vanmiddag de huisarts gebeld en afspraak gemaakt voor 15 aug aangezien ik alleen de woensdagmiddag vrij ben maar denk dat ik morgen toch de afspraak naar vrijdag of begin volgende week ga zetten en dan volgende week de vk ga bellen. ze zijn alleen op bepaalde tijden bereikbaar en dan moet ik werken dus bel die woensdagmiddag voor een eerste afspraak
NOD LIJST Moederworden: 1e kindje, 1e ronde, nod= 5 augustus Fleurop: 2e kindje, 1e ronde, nod= 8 augustus Leona: 3e kindje, 2e ronde, nod= 10 augustus Jesje1982: 2e kindje, 3e ronde, nod= 18 augustus Nummertje4: 4e kindje, 2e ronde, nod= 24 augustus Bloemetje83: 2e kindje, 2e ronde, nod = 25 augustus Aggy: 2e kindje, 2e ronde, nod= 26 aug Zwanger: Ti87: 1e kindje, 1e ronde