Nou, Moederworden, jij bent de volgende!!!! Spannend! Ti87: waarom maak je een afspraak met de huisarts, heeft dat een bepaalde reden? In principe hoef je alleen de vk te bellen om een afspraak te maken als je zwanger bent. Nog 6 dagen wachten voor mij, en dat duurt lang. Tjonge wat is zo'n wachtweek vervelend zeg, dat had ik de vorige keer niet zo!
Je hoeft idd alleen maar een afspraak met de vk te maken, of er moet een reden zijn dat je naar de ha gaat? Nu is moederworden aan de beurt voor mij duurt het nog ff, ei kan 1 deze dagen komen, nog geen posi ovutest gehad, krijg vandaag nieuwe, gisteren maar wel ff gezellig gehad met mijn vriend haha, je weet nooit! Wachten duurt idd lang! Eerst moet je 2 weken wachten op je ei en daarna weer 2 weken tot je nod pffff en als het dan niet is gelukt die ronde begint het wachten weer van voren af aan Dus ti87: jij mag heeeeel blij zijn dat het nu al raak is
hoi dames hoe is het hier? het is stil hier... vandaag zijn de nieuwe ovutesten binnen gekomen, maar nog steeds geen positieve test...toen ik zwanger wilde worden hield ik voor mezelf een soort dagboek bij en daar heb ik in terug zitten lezen en die maand kreeg ik een posi test op dag 13 en een week later een positieve zwangerschapstest, zou ik dan een korte lf-fase hebben??? weet niet of dat kan, maar hoe verklaar ik anders dat het toen zo is gegaan?
Jesje: Hmm, dat is wel snel ja, na een week al een positieve test... Misschien maakt je lijf heel snel HCG aan? Wel fijn dat je zo snel al kunt testen. Alhoewel je nu natuurlijk niet weet of het weer zo gaat. Hier nog even geduld, volgende week pas de ovulatie!
Hoi allemaal, Ik kom me ook even aanmelden hier Ik ben 24, vriend is 32. Ik heb pcos en een klein tussenschotje in mijn baarmoeder. Voor ik aan de pil ging had ik cyclussen van 14 dagen tot 3 maanden. Vorige maand heb ik een vroege miskraam gehad. Ik kan in principe gelijk bij de gyneacoloog terecht voor hormonen en begeleiding maar we hebben besloten om daar nog mee te wachten. Wel ga ik niet meer aan de pil en doen we het zonder condoom. Een kindje zou erg welkom zijn maar we willen ons nog niet gelijk in de medische hulp storten. Ik heb na de miskraam gewacht tot de zwangerschapstest weer negatief was en nu heb ik ovulatietesten gebruikt. Ik heb besloten daar ook weer mee te stoppen want tot op heden hele vage resultaten gehad (van heel donker maar niet positief tot geen streepje). Ik heb gelezen dat bij PCO de ovulatietesten een verkeerd beeld kunnen geven en wil er niet nu al zoveel energie en geld in steken. Wijk deden het altijd al elke dag of om de dag en dat blijven we gewoon lekker doen Stiekem hoop ik wel dat het snel raak is (en goed blijft gaan) en blijf ik hier meelezen en posten.
Welkom LW85! Wat naar van de miskraam. en vervelend van je onregelmatig cyclus. Ik kan me voorstellen dat jullie nog even willen wachten met het medische gebeuren. Eerst maar eens kijken of het zo gaat. Hier alles oke, behalve wat ongeduldig Ik heb erg veel zalfachtige witte afscheiding. Zegt dit iets? Of zal het niks zijn? Ik heb echt geen idee. Verder nog niks merkbaar van een eventuele zwangerschap (maar dat had ik de vorige keer ook niet). Nog een klein weekje en we zullen het waarschijnlijk weten. Mits ik goed zit met mijn cyclus iig, want dat blijft een gok zo net na stop pil. (hoewel ik altijd goed mijn eisprong voel aankomen, dat scheelt).
Nou dames, ik durf weer te schrijven 2 testen van de kruitvat en beide positief. Kan het niet geloven en durf het eigenlijk nog niet hardop te zeggen, maar zo te zien, ronde 1 raak.. ahhhhhhhhhhhhhhhh. @LW85 welkom hier en wat erg van jullie miskraam
NOD LIJST Moederworden: 1e kindje, 1e ronde, nod= 5 augustus Fleurop: 2e kindje, 1e ronde, nod= 8 augustus Leona: 3e kindje, 2e ronde, nod= 10 augustus Jesje1982: 2e kindje, 3e ronde, nod= 18 augustus Nummertje4: 4e kindje, 2e ronde, nod= 24 augustus Bloemetje83: 2e kindje, 2e ronde, nod = 25 augustus Aggy: 2e kindje, 2e ronde, nod= 26 aug Zwanger: Ti87: 1e kindje, 1e ronde AnnaC78: 1e kindje, 1e ronde
ohhh help bloed in het toilet......kan ik mn bericht nog verwijderen, durf ik het hard op te zeggen en dan nu dit..
Ff vanuit Spanje meiden!! Ti@ gefeliciteerd war super !!!zeg jou man weet hem wel in 1 keer raak te schieten hè!!! Anna@ kan het een andere bloeding zijn? Was het veel of weinig, bel anders de HA voor de zekerheid wel raar na 2 x positief testen hopelijk is het wen kleine bloeding wat niet erg is, ik hoop vanuit hier erg met je mee!! Zondag is mij. Bod ben benieuwd ik voel niks echt raars, en anders durf ik het niet te denken want straks maak ik mezelf nog gek! (Last van pukkeltjes, anders nooit, en heb al 2 weken lady van knoert harde tepels gevoelig ook) misschien door het stippen van anticonseptie!? We zullen zien Zaterdag zijn we weer terug in NL!! Nog heel ff genieten van de zon hier! Jullie alvast een heel fijn weekeind dames liefs
Anna, wat balen meid! Ik hoop voor je dat het niks is. Ik geloof dat je 50 % kans hebt dat het gewoon goed gaat, da's toch de helft. Ik zal voor je duimen.
NOD LIJST Moederworden: 1e kindje, 1e ronde, nod= 5 augustus Fleurop: 2e kindje, 1e ronde, nod= 8 augustus Leona: 3e kindje, 2e ronde, nod= 10 augustus Jesje1982: 2e kindje, 3e ronde, nod= 18 augustus Nummertje4: 4e kindje, 2e ronde, nod= 24 augustus Bloemetje83: 2e kindje, 2e ronde, nod = 25 augustus Aggy: 2e kindje, 2e ronde, nod= 26 aug Zwanger: Ti87: 1e kindje, 1e ronde
ik bloed nog steeds, ben bang dat ik het kwijt ben, zo zag het er in het toilet wel uit. Willen jullie mij van de lijst afhalen en weten jullie wanneer ik weer kan testen of het er nog zit? Ik ga op tijd naar bed en hoop zo dat het bloeden morgen over is.
Op verzoek van Anna haar van de lijst afgehaald. Ik hoop echt dat het een eenmalig iets is !!!! Maar wat vervelend zeg!
heb je er ook buikkrampen bij? als dat zo is ben ik bang dat het niet goed gaat.....laat je even weten hoe het morgen gaat? @moederworden: lekker genieten daar! wie vroeg ook alweer van witte afscheiding? ik had dat bij noa al voor mijn nod, heb er normaal niet zoveel last van, maar toen heel erg! spierwit was het, hopelijk een goed teken! en ja ik weet ook niet waarom ik toen zo vroeg posi testte, zat het net terug te lezen en te berekenen en toen viel het me pas op haha. ik hoop niet dat ik deze maand een hele lange cyclus ga krijgen, of ik moet een heeele vroege eisprong hebben gehad hihi, maar dat verwacht ik niet. ondertussen klussen we hier vrolijk verder haha
Ik was dat van die afscheiding. Het is spierwit en moet echt even een inlegkruisje indoen (niet dat het mega veel is, maar anders heb ik zo'n vies wit plekje in mijn onderbroek... sorry voor de details ). Nouja.. we zullen zien of het iets goeds is.
Dat had ik ook bij Noa! Het viel me zo enorm op, normaal was het zo veel niet. En toen was ik zwanger, dus wie weet...
heb net trouwens weer ovutest gedaan en heb eindelijk een iets duidelijker streepje nu hopen dat het een knaller gaat worden en dat mn ei er aan komt!