Nog meer dames die er in juli voor willen gaan??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tamjedebamje, 30 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    joepie mijn ovutest is zo goed als posi:D denk dat als ik er vanavond eentje doe, dat ie dan knalt hihi. we hebben woensdag, vrijdag en vanmiddag geklust, misschien vanavond ook nog een keer voor de zekerheid hihi, hoop dat we goed geklust hebben! nod is denk wel 2 dagen later, denk de 20ste. nu op die rottige wachtbank pffff

2. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    heb mijn banner maar even veranderd in een cyclus van 29 dagen;)

3. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hoi jesje
    Spannend hoor, laat maar knallen die testen!!
    En veel plezier met klussen.
    Ik ben ongesteld geworden eer gister, dus heb mijne maar op een cyclus van 26 dagen gezet!

4. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    @ anna: wat naar voor je. wil je veel sterkte wensen.

@ fleurop: een streep is een streep hoor, hoe licht ook. Spannend!!!

ik weet niet meer wie het vroeg maar ik ga dinsdag dus naar de huisarts omdat ik het gewoon even wilde bespreken. aangezien de afspraak bij de vk rond de 8-10 wk zal zijn wil ik eerst langs de huisarts. woensdag ga ik een afspraak maken bij de vk. kan nu al niet meer wachten op de eerste afspraak :)

5. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Goed van je dat je even naar de huisarts gaat, ben benieuwd wat die zegt dan!

6. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Denk dat hij gewoon nog eens extra de bevaldatum uitrekent en misschien al wel laat bloedprikken. We zullen het zien :)

7. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Even jullie mening. Gister zag ik een streepje als ik heel goed ging turen met het juiste licht. Ook niet op de foto te krijgen. Nu denk ik hem al beter te zien. Jullie mening; zie ik spoken of zien jullie hem ook!

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    als ik het scherm van mijn laptop draai zie ik hem vrij duidelijk! gefeliciteerd meid!!:D je krijgt niet voor niks 2 dagen achter elkaar streepjes!!:D

jeetje wat een vruchtbaar topic is dit hahaha:p nu hopen dat wij snel volgen!!:D

ik had gisteravond dus idd een knal ovutest:D voor de zekerheid in de avond nog maar eens geklust en nu maar afwachten. dit vind ik altijd de ergste weken, het wachten tot de nod pfff. als je zwanger wilt worden wordt je geduld wel op de proef gesteld he?!

9. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik kijk net nog eens naar je foto en nu zie ik het ook zonder mijn scherm te kantelen!;)

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hmm ik wil mijn foto wijzigen, maar lukt niet. bij elke foto zegt ie dat het mislukt is. iemand een idee?

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ow het is al gelukt haha

12. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Lukt het allemaal jesje , haha :p

Maar ik zie hem ook dus dan zal ik wel zwanger zijn he :p Morgen weer een test en als hij donkerder is dan zet ik mezelf als 'zwanger'!

Nu jullie! Huppakee, allemaal flink klussen en zwanger worden aub !!! ;)

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Ja ik was een beetje aan het klooien vanmorgen haha, wilde allemaal niet lukken haha

Kan je een beetje hcg sturen naar ons dan? En wie is de volgende op het lijstje?:D

Echt leuk hoor meid! En fijn dat het zo snel gelukt is! Als het nou met de rest ook zo gaat deze maand dan is het echt een vruchtbaar topic haha

14. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    NOD LIJST

Leona: 3e kindje, 2e ronde, nod= 10 augustus

Jesje1982: 2e kindje, 3e ronde, nod= 18 augustus

Nummertje4: 4e kindje, 2e ronde, nod= 24 augustus

Bloemetje83: 2e kindje, 2e ronde, nod = 25 augustus

Aggy: 2e kindje, 2e ronde, nod= 26 aug

Moederworden: 1e kindje, 2e ronde, nod= 29 augustus

Zwanger:
    Ti87: 1e kindje, 1e ronde
    Fleurop: 2e kindje, 1e ronde

15. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Jesje: HCG sturen: ik doe niet anders , haha.
    Leona is de volgende!

Heb mezelf toch maar als zwanger op de NOD lijst gezet. tjonge, de vorige keer was het ook al in een keer raak. Wat een geluk. Ben wel ergens bang dat ie niet blijft plakken.. het is bijna te mooi om waar te zijn. Echt bizar gevoel hoor. In een keer weer zwanger.

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    mijn zus heeft 4 kindjes(waarvan 1 overleden) en was bij allemaal in 1 keer zwanger! dus kan wel degelijk! bij haar oudste was ze zelfs door de pil heen zwanger:$ ik was bij noa de 3de ronde zwanger, zal zo blij zijn als het deze keer ook zo snel mag gaan! maar ja dat is van tevoren niet te zeggen helaas...moet wel zeggen dat ik toen ik zwanger werd van noa, die maand voor het eerst ovutesten had gebruikt, daarvoor niet, nu gelijk mee begonnen, dus wie weet haha

@leona: heb jij al klachtjes meid?

17. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    NOD LIJST

Leona: 3e kindje, 2e ronde, nod= 10 augustus

Jesje1982: 2e kindje, 2e ronde, nod= 20 augustus

Nummertje4: 4e kindje, 2e ronde, nod= 24 augustus

Bloemetje83: 2e kindje, 2e ronde, nod = 25 augustus

Aggy: 2e kindje, 2e ronde, nod= 26 aug

Moederworden: 1e kindje, 2e ronde, nod= 29 augustus

Zwanger:
    Ti87: 1e kindje, 1e ronde
    Fleurop: 2e kindje, 1e ronde

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    heb even mijn nod aangepast en er stond bij mij ronde 3, maar dat moet 2 zijn;)

19. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Gefeliciteerd fleurop! Super meteen zwanger. Ik zie ook een streepje bij jou hoor.

Vandaag is er iemand langs geweest van Moeders voor Moeders. Toen heb ik ook weer een test gedaan. Was eerst een beetje bang dat het streepje lichter zou zijn maar hij knalde van de test af :D Stuk duidelijker dan vorige woensdag. Stelde me toch weer een beetje gerust foto (1).JPG

20. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

Ti87: oh, dat kan ik me nog zo herinneren bij mijn eerste zwangerschap, dat ze langskwamen van Moeders voor moeders. Ik vond het zo spannend of hij wéér positief zou zijn, maar dat was hij weer!
    Goed van je dat je meedoet. Ik kreeg bij mijn eerste zwangerschap een miskraam, maar heb toen dus vanaf week 6 tot week 9 meegedaan. Toen ik daarna zwanger was van Noa durfde ik niet meer. Ik stelde het steeds uit, uit angst dat het weer mis zou gaan en toen was het te laat om mee te doen... Ik zou deze keer wel weer meedoen. Het is toch mooi dat je andere vrouwen er mee kunt helpen.

Deel Deze Pagina