Nog meer dames die er in juli voor willen gaan??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tamjedebamje, 30 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Hier nog geen klachten eigenlijk. Ik ga er ook vanuit dat het deze keer ook niet gelukt is.

Ik heb volgens mij buikgriep ofzo. Ik ben al 2 dagen naar de wc aan het rennen ivm diarree, ik ben de hele dag misselijk, en heb last van wat buikkramp.

Dus het lijkt me erg stug dat het raak zou zijn.

Ti87 en Fleurop, gefeliciteerd!

2. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Ti87 en Fleurop gefeliciteerd meiden!

Beterschap Leona!

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ti87: mooie test hoor!

@leona: beterschap!

4. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Nu is het geen tuurtestje meer. Nu jullie dames!!!

Bijgevoegde bestanden:

5. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Zeker een mooi gebaar naar de vrouwen toe die het niet lukt op de natuurlijke manier, ik ga hier ook mee aan doen als ik zwanger ben! :)

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    mooi hoor fleurop! we doen onze best hihi

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    jeetje wat is het stil hier...

8. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Heel stil!!!

Hier gaat alles goed. Nog geen rare dingen!

9. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Ja zeker meiden!
    Hoe gaat het met jullie?
    Hier gelukkig iets beter met mijn rug, ben vandaag weer voor het eerst gaan trainen, ging goed.
    Ga zo even naar een vriendinnetje lekker bijkletsen zoals wij vrouwen dat do lekker kunnen.
    Jullie nog wat doen,of lekker relaxt avondje?

10. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Fleurop, hij is nu inderdaad duidelijk!

Hier alleen nog wat last van mijn buik en (veel) afscheiding.
    Ik voel me wel een stuk beter.

Ik ga er niet vanuit dat het deze maand raak is. Ik denk eerder dat ik nog wat ontwenningsverschijnselen heb van het spiraaltje.
    Ik ga er vanuit dat we een zomer kindje krijgen, dus we hebben nog even ;)

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    wanneer ga je evt testen leona?

ik ga vanavond lekker film kijken op rtl4 waargebeurd verhaal over een meisje van 16 dat zwanger raakt, lekker een jankfilm haha ik hou daar van haha

12. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Nu is het duidelijk fleurop! :D
    ik heb ook een film gezien net over een meisje van 16 dat zwanger werd maar niet op rtl 4. heb vandaag de eerste afspraak bij de vk gemaakt, het is op dezelfde dag als dat wij de sleutel van ons nieuwe huis krijgen. nu kijk ik helemaal uit naar die dag! :)

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    oh dat wordt dan wel een hele leuke dag! hou er wel rekening mee dat jij dan alleen mag verven met verf op waterbasis he;)

hier verder weinig nieuws...

14. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Hihi sterker nog, ik ga helemaal niet verven ;) Dat is een klusje voor mijn vriend. Mijn vriend en zijn vader gaan ook alle dozen sjouwen dus als ik thuis kom in ons nieuwe huis hoef ik alleen nog wat dozen uit te pakken...oke... en misschien wat meubels in elkaar zetten haha :D

15. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Doe je goed Ti! ;)
    Wanneer is de mooie dag?
    in ieder geval super leuk voor je gefeliciteerd!!!

16. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees wel mee hoor !! Maar zit op de camping met slecht internet ,
    Hier nog geen teken van mijn ei, gelukkig want mijn man komt pas vanavond weer op de camping. Roze dames ; gefeliciteerd geniet ervan ! En ook wij hopen op een zomerkindje !

17. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

Hier ook alles rustig. Moest dinsdag naar de tandarts voor controle, bleek ik twee gaatjes te hebben... Dat is al heel lang geleden en ik ben niet zo'n tandarts-fan, dus zenuwachtig... Bah. vanochtend mocht ik terugkomen, Noa naar de buurvrouw. Ik voel de verdoving nog, maar goed, zonder verdoving is geen optie, dat trek ik echt niet. Nu moet ik eigenlijk nog een keer een afspraak maken om mijn verstandskiezen er uit te laten halen... Heb er nog vier en op zich zitten ze prima, maar om een of andere reden willen alle tandartsen die maar trekken. Ik denk er nog wel over na, ik wil in ieder geval niet zwanger zijn, ik geloof dat het de eerste drie maanden niet zo goed is, verdoving. Hopen dat ik er geen last van krijg :)

Gisteren en vanochtend heb ik maar eens een ovulatietest gedaan. Nog helemaal niks, niet eens een klein streepje zichtbaar, terwijl ik het nu wel zou verwachten. Maar goed, misschien komt mijn ei gewoon een paar dagen later (door de tandartsstress of zo :)). Nog even geduld hebben!

18. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Jesje, ik test pas denk ik p zijn vroegst maandag als ik dan nog niet mijn NOD heb gehad.

Hier ook die film gekeken, heb flink zitten janken. Toen ik 16 was heb ik mijn eerste miskraam gehad, dus dat was erg heavy... en het herinnerde me weer aan die tijd.
    Ik had een paar dagen daarvoor besloten dat ik het kindje wilde 'houden' ik had daar ook alle steun in van de familie, maar toen ging het mis..

19. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @bloemetje: je mag wel verdoving hoor als je zwanger bent, alleen geen foto. toen ik net zwanger was van noa moest ik een wortelkanaalbehandeling en daar moeten ze wel voor verdoven, tandarts baalde alleen, want normaal maken ze daarna nog een foto of het gelukt is, maar dat mocht niet bij mij dus moest op de gok hihi

ja was echt een mooie film, heb ook zitten huilen, vooral het moment dat ze hem afstond pfff, ik zou er niet aan moeten denken!
    mijn zus was 16 toen ze door de pil heen zwanger raakte en 17 toen ze beviel, mijn ouders hebben haar altijd gesteund, mijn moeder heeft zelfs onder de chemotherapie het babykamertje staan behangen! toen mijn neefje 8 maanden was is mijn zus gaan samenwonen met haar vriend en nu 18 jaar later zijn ze nog steeds gelukkig samen en gaan eind dit jaar trouwen:D
    mijn zus is nu 33 en heeft een zoon van 16, 14 en 5 en een dochtertje van eigenlijk 6, maar zij is tijdens de bevalling overleden...

nu weer ff over het zwanger worden hihi, ik heb vandaag eerst een uur ofzo steekjes bij mijn lies gehad en sindsdien echt zo'n rotgevoel in mijn buik, dan weer krampen, dan weer opgeblazen, denk dat het misschien de innesteling is ofzo

20. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    @ Leona, Wat heftig zeg, snap dat alles weer bij je boven kwam, het is niet niks omdat op zon jonge leeftijd mee te maken!
    Ik was 14 toen ik abortus liet doen, ik was veelte jong, maar tot de dag van vandaag draag je die tijd met je mee, ben er een ander mens door geworden, en helaas al veel te snel volwassen, heb jij die gevoelens ook?

@Bloemetje, zo jou gaatjes zijn weer gevuld, ik dacht zelf dat als je geen last van je verstandskiezen had, dat ze die er gewoon in lieten zitten.. vaag!?

Ik heb een lekker dagje gehad boodschapjes gedaan, thuis lekker schoongemaakt en ben nu aan het koken..
    Gehakt broccoli kaas schotel Mmmm jammie

Eetsmakelijk!

Deel Deze Pagina