@anna: nou als het even kan dat jij een vooruitziende blik hebt haha ik zou denk ook niet wachten met opnieuw zwanger worden, maar ja ik heb het nog niet mee gemaakt, dus heb makkelijk praten... ik heb echt zo'n last van mijn buik pfff, beeld het me echt niet in, want heb er gewoon echt last van. broeken zitten ook echt niet lekker, gelukkig is het mooi weer, dus kan lekker jurkjes aan nu!
Inmiddels nog steeds niet ongi, en vanmorgen een negatieve test gehad, dus ik heb nu echt zoiets van: laat me morgen dan ook maar ongesteld worden.
oh wat gek. weet je wel zeker wanneer je je ei hebt gehad? misschien was die later en heb je een langere cyclus?
hoi meiden hoe is het hier? bij mij is het ff wat minder, voel me echt zwaar belabberd! enorme opgeblazen gevoel in mijn buik, is ook helemaal opgezet! ook regelmatig misselijk, hopelijk is het een goed teken, maar ja zou ook zomaar een griepje ofzo kunnen zijn natuurlijk! nog een weekje wachten....
Hier alles goed. Ik heb genoten van het heerlijke zomerweer! Zo fijn als de zon een keer normaal schijnt. Tot nu toe nog geen positieve ovulatietest, maar eigenlijk kan dat helemaal niet... Zo laat ben ik normaal nooit. Nu zijn de testen van de vorige keer dat we zwanger probeerden te raken en er staat een tenminste houdbaar tot datum op. Ik dacht die dingen zullen toch niet echt over de datum gaan? Maar ja, aangezien hij tot nu toe nog niet positief is misschien toch wel... Ik ga gewoon even door met testen, heb er nog drie of zo en dan wacht ik gewoon af. Voor de volgende keer maar nieuwe testen bestellen
Hoi jesje vervelend dat je je nog steeds zo voelt idd hopelijk voor iets goeds !! Hier idd nog even lekker kunnen genieten van de zon bij een vriendin en haar kleine, daar word je altijd zo vrolijk van! Vanavond me moeder en haar vriend hier op visite ze zijn net weg hebben een heerlijk muziek avondje gehad, zelfs gedanst in de woonkamer!! Ik hou er zo van!!! Nu tegen me vent aan kruipen Truste dames liefs!
@bloemetje: ik weet dat zwangerschapstesten over de datum kunnen gaan, dus denk dat dat bij ovutesten ook kan gebeuren hoor. @moederworden: heerlijk he zo'n avondje en dat zonnetje is ook heerlijk, alleen heb ik er weinig van kunnen genieten helaas! misselijkheid is tegen de tijd dat ik naar bed ging wel weer weg getrokken gelukkig! nog 11 dagen en dan gaat mijn oudste zus trouwen noa wordt bruidsmeisje, echt leuk! in december gaat mijn andere zus trouwen en dan is ze weer bruidsmeisje, ben benieuwd of ze gaat doen wat haar gevraagd wordt haha. ik moet alleen voor mezelf en mijn vriend nog schoenen kopen dus dat wordt deze week de stad in denk
@Leona, wat balen meid @Jesje beterschap, gaat het niet opvallen dat je geen alcohol gaat drinken op de bruiloft, of deed je dat toch al nooit veel? Leuk dat je dochtertje bruidsmeisje is
@anna: nou ik drink zelden alcohol, maar denk wel dat er vragen zullen komen hihi, op dat soort dingen drink altijd wel een drankje haha. maar ik heb al een smoes bedacht haha, mijn vriend heeft een eigen bedrijf in de verhuur van licht en geluid en die gaat dat voor mijn zus regelen, maar dat moet die nacht ook weer weg, dus ik zeg wel dat ik de bob ben, zodat de spullen weer naar huis kunnen. mijn vriend drinkt wel graag een biertje op een fesstje dus ik ben altijd de bob haha. mocht ik nou zwanger zijn, dan vertel ik het mijn zussen en ooms wel(mijn ouders leven niet meer en heb een hele sterke band met mijn ooms) ben bang dat ik tegen hun toch mijn mond niet kan houden hihi
ohh jeeh dat meen je niet, wat lijkt me dat moeilijk. Fijn dat je wel familie hebt waar je dan zo close mee bent en dat je zussen hebt. Familie is toch familie en die kennen je van jongs af aan en daar deel je je achtergrond mee. Ik had al besloten om alleen een wijntje/biertje te drinken wanneer ik ongesteld ben en toen de test weer negatief aangaf heb ik 's avonds ook maar een biertje gedronken en gisteren mn laatste. Nu weer een maand wachten, hopen op een zwangerschap en als dat niet het geval is, dan tijdens mn ongesteldheid een wijntje, hahaha. Maar ik kreeg laatst tijdens een bbq al een opmerking, of ik soms zwanger was. (toen wist ik het nog niet) maar heb ik maar gezegd dat ik van alcohol allergische klachten krijg. En idd op feestjes is het altijd handig om te zeggen dat je de bob bent. Die hadden we ook in mn prille zwangerschap, joh toen stopte ik toastje met brie in mn mond, schrok me rot, was nog niet echt gewend aan alles wat je niet meer mocht.
ja als ik voor de bruiloft ongi wordt, dan drink ik ook wel een drankje hoor! en ja ik ben heel blij dat ik mijn familie heb, maar toch mis je je ouders zo...vooral toen ik zwanger werd van noa had ik het er moeilijk mee. ik wilde mijn moeder zo graag dingen vragen enzo. en dan las ik hier op het forum hoe mensen het aan hun ouders gingen vertellen en ik kon dat niet....heb het toen maar voor mijn ooms gedaan was ook zwaar toen ik moest bevallen, je wilt dan zo graag je ouders bellen, maar dat ging niet, maar mijn ooms wisten dat ik bezig was en stonden al te wachten toen ik nog met mijn benen in de beugels hing haha. toen ik ze zag hebben we even heel hard met zn allen zitten huilen! (het is trouwens een homokoppel hihi) hun voelen voor mij als 2de ouders en zijn nu ook opa voor noa, ik had me geen betere vervanging voor haar kunnen wensen! maar goed genoeg sentimenteel gedoe hihi
ja dat kan ik me voorstellen dat dat heel heel moeilijk is, met mijn vader ben ik heel close en hij is ook zo'n gevoelsmens, hij moest echt huilen toen mn broertje vertelde dat hij vader werd. Mijn moeder is heel erg op zichzelf, daar krijg je minder contact mee. Superleuk trouwens 2 van die ooms. Voor hen ook bijzonder om het van zo dichtbij mee te maken Ik hoop voor je dat je op de bruiloft niet mag drinken )
ja ik hoop ook dat ik niet mag drinken hihi. en ja voor hun is het ook heel bijzonder. ze hebben van zichzelf natuurlijk geen kinderen en dus ook geen kleinkinderen, maar ze zeggen zelf noa voelt echt als ons kleinkind, ben zooo blij met hun!
Het is heel erg rustig hier, ben nu ook maar op andere topics aan het kletsen, daar kan ik het niet bijhouden soms, maar wel gezellig hihi. Waar is iedereen????
Ik ben er ook nog! Vanavond heb ik nog een ovulatietest gedaan en die was ineens half positief! Nou ja zeg, mijn cyclus is niet zo steady meer als voorheen. Dat zal je altijd zien. Morgen zal hij waarschijnlijk wel helemaal donker zijn. Wij gaan vrijdag samen een nachtje weg, Noa gaat dan naar mijn ouders, maar das misschien net iets te laat
@leona: nog geen duidelijkheid meid? @bloemetje: daarvoor kun je het toch ook gezellig hebben samen? hihi
Nog steeds geen duidelijkheid inderdaad, en ik word er langzaamaan wel behoorlijk gek van :-S Weetj e wat het gewoon is, als ik zwanger ben: fantastisch: maar laat me dan een posi test zien! BEn ik niet zwanger, ook prima, maar laat me dan ongi zijn, dan weet ik waar ik aan toe ben! Dit is zó frustrerend!