ja dat geloof ik heel graag! als het niet zo is, laat je dan maar ongi worden, kun je tenminste weer verder! anders bloedtest vragen bij de ha?
Hè leona ja dat lijkt me ook frustrerend, doe liever maar de duidelijkheid hè! Jouden wij vrouwen zo van Hier in mijn vruchtbare dagen, dus probeer zo veel mogenlijk gezelliheid te hebben Ben benieuwd! Vind het allemaal al leuk zo, en spannend genoeg! Hihi Maar zou te gek zijn snel zwanger te worden zonder al te veel moeite maar dat wensen wij allemaal, en dat wens ik jullie ook zeker toe Welterusten meiden liefs
Ik kijk het deze week nog aan, anders sta ik maandag bij de huisarts op de stoep... En als er met een bloedtest niets uitkomt, dan stuurt hij me maar naar het ziekenhuis...
Je hebt groot gelijk, dit is idd erg frustrerend. Lekker zo'n nachtje weg, het wordt zaterdag super weer
Bijnaaaaaaaaaa weekend zijn er dames die nog wat leuks gaan doen, behalve dan klussen met dit warme weer wij hebben morgen een bbq.
Hoi Anna gezellig een bbq! Ik ga lekker het hele weekeind naar het strand en morgen avond mijn moeders verjaardag! Dat word ook een. Bbq ! Even lekker niks doen en alleen maar genieten van het weer met vriendinnen!!! Vandaag mijn eerste tijschrift kinderen binnen gehad, waar ik een abonnement op genomen heb, leuk tijdschrift! Dus ben die nu lekker op mijn balkon aan het lezen, lezen jullie ook dat soort dingen?
hoi meiden ik ben vandaag ongesteld geworden na 4 dagen achter elkaar licht positieve testen te hebben gehad, ben dus bang dat ik een vmk heb gehad... ik ga morgen bij mijn zus in de tuin zwemmen en zondag denk ook lekker zwemmen. fijn weekend allemaal!
ahhh Jesje dat meen je niet, wat ontzettend balen!! Bij een VMK mag je geen tampons in (ik weet niet waarom, volgens mij met infectie) @ moederworden hahaha leuk, je eerste kindermagazine, gefeliciteerd Toen ik positief getest had ben ik direct naar de bieb gegaan voor een stapel boeken over de zwangerschap. Op een receptenboekje voor zwangere vrouwen (hele lekkere recepten) na allemaal maar weer terug gebracht, ik wil dat pas weer in huis hebben als het weer raak is
Wat balen Jesje! Ik duim nog steeds dat t bij jullie ook snel raak is hoor! Ik ben afgelopen week niet veel online geweest. Heb merendeels elke x geslapen als ik thuis kwam. Pfff wat een vermoeidheid. Vandaag ziek gemeld op werk. Kan t ff niet aan om een hele dag te staan
Ik ben ook een paar dagen offline geweest. Samen met manlief een nachtje weggeweest. Liep even wat anders dan gepland: de auto wilde niet meer... We waren nog net niet op de helft richting mijn ouders toen de auto inhield, er kwam een melding op het scherm en volgens het boekje moesten we er meteen een deskundige naar laten kijken. Dat zijn we allebei niet, dus maar de ANWB gebeld. Die konden niks ontdekken dus door naar de Ford garage. Na wat updates werkte het weer, maar waren we wel twee uur verder... Blijkbaar allemaal techniek en computerspul in dat ding, verder weinig aan de hand. Maar goed, daarna alsnog door naar Mechelen. Jammer van de hitte, want daar kan ik echt niet goed tegen, maar wel een leuke stad. Lekker gegeten en vanmiddag weer terug naar mijn ouders. Ik hoop dat die erge hitte snel afneemt, want slapen komt er zo echt niet van. Elke keer als het zo heet is roep ik dat ik een airco wil in de slaapkamer, maar mijn man vindt dat het zo weinig voorkomt dat het zonde is van het geld...
@Ti beterschap, hoop dat je je snel beter voelt @bloemetje, ik vind het heeeeeeeeerlijk die hitte, ben me helemaal aan het opladen voor als het weer koud is, vind ik niets aan. De winter duurt me ook altijd te lang. Misschien zal het anders zijn als ik deze winter zwanger wordt en t blijft zitten Hoop zo op een (gezond) voorjaar/zomerkindje
MEiden, even kort en ego! ik had zaterdagnacht (03.45u) een hele vage posi test, vanmorgen was deze een stuk duidelijker :-D
@ Leona: Gefeliciteerd!!! Het lange wachten wordt dan toch beloond! Fijn dat je eindelijk uitsluitsel hebt. Dit is wel een vruchtbaar forum hoor, al zo veel zo snel zwanger. Hopen dat de rest snel mag volgen
Dat hoop ik ook! Ik ga morgen even naar de huisarts voor een verwijzing naar de gynaecoloog, ivm mijn schildklier en keizersnede. En als ik daar een echo van heb gehad, dan ga ik het pas wereld kundig maken en de VK bellen
Ik ben vandaag bij de huisarts geweest, daar is nóg een test gedaan en ook die was positief! Verwijsbrief gekregen voor de gyn, daar was pas 7september plek! Dus nog 3 weken wachten!!! De verloskundige had pas 6 sept plek, dus ook daar op wachten! NU maar hopen dat er in die drie weken niets gebeurt, en dat we over 3 weken een mooi kloppend hartje te zien krijgen!
Leons super leuk voor je!!! Lekker die bevestiging lijkt me Op naar over 3 weken maar het genieten is vast al begonnen Geniet er maar van!!