Nog meer dames die er in juli voor willen gaan??

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by tamjedebamje, May 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wimjo

wimjo Bekend lid

Jul 19, 2009
    605
    0
    0
    Aggy# spannend he...stieken ga je er vanuit dat het weer zo snel gaat. Maar moet mezelf echt inprenten dat het ook langer kan duren! pfff zal niet mee vallen.

Nou dames nog even 'oefenen'en dan voor t eggie...;)

2. aggy

aggy Bekend lid

Jan 15, 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Wimjo, ja klopt maar dat kan best nog wel eens tegenvallen natuurlijk! We hopen er maar het beste van.:)

3. Leona

Leona Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,195
    0
    0
    Spiraaltje bleek gekanteld te zijn waardoor ze hem niet konden vinden. De gyn heeft een speciaal tangetje laten komen anders kon hij er ook niet bij.
    Maar: Hij is eruit! Dus we gaan ervoor!

Ik ben benieuwd hoelang het zal gaan duren, bij de eerste heeft het 13maanden geduurd en bij de tweede slechts 3 maanden.
    Ik ga gewoon weer uit van 13 maanden, en dan zie ik het wel. Duurt het langer is het goed, korter is natuurlijk wenselijk. En gebeurt het niet. Dan heb ik twee mooie gezonde kinderen!

4. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,234
    0
    36
    He meiden mag ik ook meekletsen? Wij hebben na lang wikken en wegen besloten om binnenkort toch voor nummer 3 te gaan. Ondanks lastige zwangerschappen en bevallingen, durven we het toch nog eens aan. Ik vind het wel erg spannend!

We hebben twee lieve jongens van net 3 en net 1. Het duurde bij allebei wel even voor we in verwachting raakten dus we verwachten nu ook niet al te snel resultaat. Maar de voorpret is al leuk natuurlijk :)

5. Leona

Leona Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,195
    0
    0
    Wat Snieke!

De voorpret is allicht leuker als de bevalling hahahaha

6. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

Dec 2, 2011
    2,602
    125
    63
    Hoi meiden,

Ik wil hier ook graag mee kletsen. Ik ben eind Oktober 2011 gestopt met de pil, om mijn cyclus weer opgang te laten komen. Vanaf Januari zouden we gaan 'klussen'.

21 December 2011 kwam ik thuis van mn werk en werd ik overdonderd... Mijn vriend vroeg me ten huwelijk! September van dit jaar is het zo ver! Omdat ik niet met een dikke buik wilde trouwen hebben we het 'klussen' uitgesteld tot de zomervakantie. Nu weet ik wel dat het niet vanzelfsprekend is om zwanger te raken en dat het erg lang kan duren maar ik wilde voor de zekerheid wachten tot juli 2012.

Al met al is het denk ik ook wel goed geweest om een tijd lang te ontpillen.. Ik heb zo'n onregelmatige cyclus..

Succes allemaal!

7. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,234
    0
    36
    Hahaha ja en bevallen wordt nooit mijn hobby :)

Hoi Kaatje

8. aggy

aggy Bekend lid

Jan 15, 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ik vind het ook erg spannend weer! Kijk echt uit naar over een maand!
    Wat een verschil kun je dan hebben hoe lang het duurt voordat je zwanger bent.
    Leona, mooi dat je spiraal er nu uit is!

9. Leona

Leona Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,195
    0
    0
    Wat leuk, zoveel meiden die rond Juli voor een kindje gaan!

10. aggy

aggy Bekend lid

Jan 15, 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    En het is bijna juli!:D
    Wel een beetje stil hier trouwens!

11. Leona

Leona Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,195
    0
    0
    Dat vond ik ook al ja

12. melanie89

melanie89 Lid

Jun 1, 2012
    95
    0
    6
    Ik meld me ook! Vrijdag gaan we voor 2 weken op vakantie naar Italie en daar ik ga me helemaal vol eten aan carpaccio en lekker wijntjes drinken! Na de vakantie stop ik namelijk met de (mini)pil.. Dat is op 22 juli.. Spannend! We twijfelen nog of we een echte cyclus afwachten of gewoon gaan proberen. Vriendlief denkt dat het snel raak is, ik ben wat voorzichtiger.

Mijn vriend is 26 en ik ben 23.

13. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

Jul 2, 2010
    1,684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Ook ik wil me graag aansluiten! Ik heb nog 5 pilletjes in mijn strip en dan gaan we er weer voor. Eigenlijk vanmorgen definitief besloten.
    Ik ben 26, mijn vriend 32. We hebben al een zoontje van ruim 9 maand. Sommigen zullen het snel vinden, maar we hebben beiden een broer(s) die maar 1.5jaar verschillen en het is zo leuk. Nou is het maar afwachten hoe snel ik weer zwanger word natuurlijk ;)
    Bij Sam was het in een keer raak, maar ik hou er rekening mee dat het nog wel even zou kunnen duren.

Het is weer net zo spannend en leuk als bij de eerste, dus klets graag mee hier :)

14. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

Jul 2, 2010
    1,684
    0
    0
    Overijssel
    Het blijft hier een beetje 'stil' ;)

Zijn er dames die al foliumzuur slikken? Is natuurlijk al wel handig om te doen. Ik heb de 'zwanger worden' pillen van de Etos. Zit alles in en schijnt dat je cyclus sneller weer regelmatig wordt. Heb het de vorige keer ook geslikt, maar doordat ik meteen zwanger was weet ik niet of het idd werkt ;)

Hebben jullie al aan vriendinnen of familie verteld dat je zwanger wilt worden?
    Hier nog niemand, en dat vind ik wel even lekker. Nog even 'ons' geheimpje.

15. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

Ik wil me ook graag aansluiten! Ik ben 29 jaar en mama van een dochter van 2 jaar en 3 maanden. Vorige week hebben we (definitief) besloten voor een tweede te gaan. Volgens mij twijfelt mijn man af en toe nog (als dochterlief een beetje vervelend is...), maar hij leek nu toch ook wel het 'nu of nooit gevoel' te hebben. Hij is bijna 37 en wil geen 'oude' papa zijn. Dus áls er nog een tweede komt dan niet al te lang meer wachten...

Nu we het echt hebben besloten wil ik niet meer wachten :)
    Ik ben nog niet begonnen met foliumzuur, maar zal het binnenkort wel weer eens halen bij de drogist.

Ik heb het ook nog aan niemand vertelt. Tot een paar maanden geleden riepen wij redelijk zeker dat het bij één bleef, maar toen begon het te kriebelen... Misschien verwacht niemand het meer, des te leuker om (hopelijk) binnenkort het nieuws te vertellen!
    @ Fleurop: de vorige keer heb ik ook dat spul van etos genomen nadat we een miskraam hebben gehad. Daarna waren we in één keer zwanger. Lijkt wel te werken he :)

16. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

Jul 2, 2010
    1,684
    0
    0
    Overijssel
    bloemetje83: slik je nu de pil? Of andere anticinceptie?
    En welkom! :)

17. aggy

aggy Bekend lid

Jan 15, 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Welkom dames!
    Wij vertellen het ook niemand hoor! Sommigen zullen het misschien wel verwachten maar niet iedereen denk ik. Op mn werk waren ze ook al aan het gissen wat de planning was! Tsja alsof ik dat ga mededelen...;)
    Ik vergeet steeds foliumzuur te slikken, zal er straks eentje nemen! haha

Volgende week heb ik waarschijnlijk mn eisprong dus dan flink aan de klus!:D
    Merk dat ik er erg mee bezig ben, ook wel met twijfels zo nu en dan omdat ik lichamelijk niet 100% top ben. Maar goed wil wel positief blijven!

18. Moederworden

Moederworden Bekend lid

Apr 16, 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hoi meiden ook ik wil me graag bij jullie aansluiten,Ik ben 26 jaar, ik word morgen ongesteld en daarn beginnen we!! Spannend, de eerste!
    Ik heb het aan mijn beste vriendinnetje vertelt verder verwacht niemand het zo vroeg denk ik!
    Maar we gaan er helemaal voor!
    Ik slik al wel follium...
    Hopelijk is het voor ons allen snel raak!!!

19. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

Jul 2, 2010
    1,684
    0
    0
    Overijssel
    Moederworden: welkom! :D Ik hoop ook dat het snel raak is!! Het is allemaal al spannend genoeg ;)

Aggy: wat heb je lichamelijk dan (als ik vragen mag). En natuurlijk ben je er mee bezig ;) Het is nogal een keuze die je maakt in je leven.
    Ik heb mijn vitamientjes (ook folium) naast mijn lenzenbakje staan zodat ik het niet kan vergeten. Misschien heb jij ook wel een dagelijks'iets' waardoor je het minder snel vergeet?

20. Moederworden

Moederworden Bekend lid

Apr 16, 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Het is zeker spannend de vlinders vliegen soms door mijn buik , van vreugde, en soms van spanning!
    Leuk weekend gehad meiden?
    Wij hadden een weekeind vol verjaardagen maar was weer gezellig!

Share This Page