Nu wij nog hè meiden! Ik moet nog 7 dagen voor nod, en heb dan mijn laatste cyclus van 26 dagen betekent, dus nog even geduld! Ik wil het nu zo graag!!! Lijkt me zo tof om die positieve test in handen te mogen hebben ! Vandaag komt me buuf bakkie doen en de rest zie ik het nog wel Jullie nog plannen? En gaat het goed met iedereen? Leona, al eerste symptomen ? Liefs
@moederworden: dus bij jou begint het alweer lekker spannend te worden! hier net klaar met de ongi, dus wachten op ei, maar dat duurt nog wel een weekje, dus weinig te vertellen hihi
@moederworden, ik ben ook zo benieuwd naar mn cyclus of ik rond de 30e gewoon ongesteld word of dat het later is. Spannend he dit hele traject, als ik soms zie dat sommige al jaren bezig zijn dan krijg ik het soms wel even benauwd. @jesje, dus op de bruiloft geen moeilijk gedoe met net doen alsof je een wijntje drinkt veel plezier, is deze week toch?
Jesje@Ja het is weer aftellen ben zo benieuwd! @ Anna ja heel benieuwd, cyclus was normaal met de nuva ring 28 dgn de eerste menstruatie zonder ring 26 dgn dus ff afwachten hoe het nu zal zijn. Hopelijk raak maar dat zal wel heel mooi zijn hè, we zijn pas in ronde 2 dus geduld geduld hihi Idd heel veel zijn al jaren bezig, echt erg lijkt me dat! Dus wij mogen nog helemaal niet klagen hè
Ook hier afwachten. Ik heb normaal wel enigszins last van gevoelige borsten, dat begint dan zo ongeveer na de ovulatie, maar tot nu toe niks. Mijn man wist het wel zei hij, maar ik ga nergens van uit. Mijn lijf verandert elke keer weer, dus dit hoeft niks te zijn, maar wel heel spannend!
oeh spannend, maarja je voelt nu ook alles (ik ben me bewust van alles). Normaal gesproken heb ik een paar dagen per maand ook heel gevoelige borsten. Nu maar 2 dagen ofzo. Ik vind het best wel vreemd. Vorige maand was dat heel anders . Dus als ik het goed moet je dus net voordat je zere borsten hebt klussen
Vorrige maand had ik ook 2 weken gevoelige tepels, nu weer maar mijn borsten zelf zijn niet echt gespannen ofzo Haha ik Zie het wel vind dit al een leuke tijd! Denk idd dat je nu meer op elk gevoel let, en dus meer voelt!?
ohhh bij mij net zo. Helemaal totaal noppes nadas gevoelige borsten. De leuke tijd is er bij mij al een klein beetje af, omdat het zo abrupt afgebroken is de vorige keer. Het was zo lekker spannend en zo'n leuk geheimpje met z'n tweeën. Maar nu heb ik toch wel een paar vriendinnen, zusje en schoonzusje verteld wat er gebeurd is. Dus nu is het niet spannend meer, maar nog wel leuk Sex krijgt echt een extra iets zo nu je weet waar je mee bezig bent.
Nou, ik had wel mogen zeggen van mijn borsten... Ze zijn sinds een dag of twee spontaan weer zeer gaan doen. Wel later dan 'normaal', maar goed, je lijf weet volgens mij de eerste week naar de ovulatie helemaal nog niet dat je eventueel zwanger kan zijn, dus het zegt niks. Nog een paar dagen en dan weten we het! Spannend hoor. Van de week ben ik uit eten geweest met een stel vriendinnen die ik ken van de universiteit. Eén ervan is nu 20 weken zwanger, de eerste vriendin die zwanger is, eindelijk! Maar als ik dat dan zie en hoor dan heb ik er nóg meer zin in! Ben benieuwd hoe lang we nog moeten wachten.
ohhh spannend, wie weet is het raak . Ik denk niet dat deze ronde bij ons gaat lukken, denk niet dat mn lijf er al klaar voor is. Hoop de volgende Hoe ga je eigenlijk met de teleurstelling om, dat wanneer je het al heel lang probeert, het raak is, en dan gaat het mis. Ik hoop dat ik daar nooit achter kom. Ik hoop snel op eentje die blijft zitten Bij mij zijn al heel veel vriendinnen moeder, niet zo vreemd, aangezien ik (net) 34 ben. Zelfs mn broertje is al vader geworden dit jaar van een prachtig mooi meisje. Het duurde even voordat ik juiste vent tegenkwam en gelukkig had ik die toen mn nichtje geboren werd, want anders had ik het er echt moeilijk mee gehad. Altijd gedacht dat ik jong moeder zou worden, maarja daar heb je er wel 2 voor nodig .
Hier evene en korte update van mijn kant. Ik ben gisteren met spoed naar de HAP geweest en daarna door naar de gyn en OK. Ik had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap waarbij uiteindelijk mijn rechter eileider is verwijderd. Ik ben sinds half 11 vanmorgen weer thuis. Verder gaat alles goed, het verdriet is groot, maar ik ben dankbaar met mijn 2 gezonde kindjes, of we in de toekomst alsnog voor een derde gaan is wat mij betreft even een grote vraag
Ik heb maar even een lijst gekopieerd, maar hoe staat het er met ons (de juli gangers) bij? Ik hoop dat ik één dezer dagen ongesteld wordt of nog beter... maar schrijven we hier nog?
Hè meiden het is hier idd still hoe is het? Hier helaas vandaag de rode duiveltjes, maar weet nu wel dat ik een cyclus heb van 26 dagen al 2 x dat is ook wel fijn, op naar ronde drie, was wel ff jammer want je hoopt toch op anders, maar vol moed naar de volgende ronde.