he balen meid maar wel netjes hoor je cyclus! hier nu 2 keer een cyclus van 27, dus ook netjes. hier aan het wachten op mijn ei, had gisteren een ovutest die bijna posi was, dus ik dacht die knalt in de avond, maar hij is veel lichter geworden. ik weet nu niet of ik die van gisterenochtend toch als posi moet beschouwen of niet. ik test gewoon nog ff door, heb er nog 5 liggen, ga geen nieuwe bestellen, moet wel leuk blijven.
Hi jesje zeker positief ook 27 dagen! Snap dat je het leuk wilt houden, ik begin er ook nog niet aan. In welke ronde zit jij nu? Vandaag nog wat doen? Ik ga nu lopen met me hondje en daarna de dokter bellen wil voor het volgende gesprek Bij het UWV mijn medische dossier helemaal op orde hebben! Rot werk en stressvol maar het is wel belangrijk! Fijne dag Gr.!
@ moederworden, jammer, gelukkig geen cyclus van meer dan 35 dagen, om het maar positief te houden. Ik denk dat ik in één van dezer dagen ongesteld moet worden, maar hoop natuurlijk tegen beter weten in, dat elk krampje, boertje e.d. iets anders is, hahaha @ Jesje, ik zit te twijfelen over die testen, misschien bij ronde 4..
Het is inderdaad erg rustig geweest. Hier helaas ook geen goed nieuws, vanochtend was het zover... Ik dacht ook echt bij alles dat het bij een zwangerschap paste, maar helaas, weer een illusie armer. Op een of andere manier had ik er echt goede hoop op. @ Jesje: ik had precies hetzelfde als jij. Ik had ook nog testen liggen en die afgelopen cyclus gebruikt. eerst was hij half zichtbaar, dus ik verwachtte de dag erna ook een knaller, maar die was misschien nog wel minder zichtbaar. Heel vaag. Uiteindelijk ben ik twee weken en één dag na de laatste test ongesteld geworden. Dus zou er maar vanuit gaan dat nu je ovulatie is. Vanaf zondag zijn we even een midweekje weg, even mijn gedachten verzetten en daarna met goede moed weer er tegenaan!
@ bloemetje lekker zeg een midweekje weg je hebt gelijk! Jammer... maar we gaan gewoon weer knallen bij de volgende ronde! Ik dacht ook allemaal positieve dingen te voelen hoor! maar helaas, denk gewoon wennen aan ging pil/nuva ring gebruik, nu voel je meer dan je ooit voelde denk... Ik ga ff tukje doen. Meiden een hele fijne dag Liefs
@bloemetje: he balen meid, wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he? ja ik heb nu ook echt wel ovulatiepijn, dus neem aan dat die van gisteren gewoon de piek was. hier dus op het wachtbankje, bah 2 weken wachten @moederworden: ik zit nu in ronde 3, vorige keer was ik ook in ronde 3 zwanger, dus wie weet, maar ja we gaan nergens vanuit.
Volgens mij was dit de laatste, alhoewel er wel heel wat veranderd is.. Heb die van mij even bijgewerkt in ieder geval. Leona: 3e kindje, 2e ronde, nod= 10 augustus Jesje1982: 2e kindje, 2e ronde, nod= 20 augustus Nummertje4: 4e kindje, 2e ronde, nod= 24 augustus Bloemetje83: 2e kindje, 3e ronde, nod = 30 september Aggy: 2e kindje, 2e ronde, nod= 26 aug Moederworden: 1e kindje, 2e ronde, nod= 29 augustus Kaatje87: 1e kindje, 1e ronde, nod= 9 september?! * Heb een onregelmatige cyclus, ben van mijn laatste cyclus uitgegaan 40 dagen! Zijn na mijn laatste menstruatie begonnen, de condooms liggen in de prullenbak Zwanger: Ti87: 1e kindje, 1e ronde Fleurop: 2e kindje, 1e ronde[/QUOTE]
Ik heb mezelf er maar weer tussen gezet. Ik was de vorige ronde een beetje bijgelovig. Echt 2 min nadat ik het erop had gezet dat ik zwanger was begon ik te bloeden. Zodra het raak is, weet ik niet of ik het er weer op durf te zetten. het was vroegguh hetzelfde met vriendjes, zodra je zei dat je verkering had, werd het van zijn kant uitgemaakt.. Zijn hier nog meer bijgelovigen? Leona: 3e kindje, 2e ronde, nod= 10 augustus Jesje1982: 2e kindje, 2e ronde, nod= 20 augustus Nummertje4: 4e kindje, 2e ronde, nod= 24 augustus Bloemetje83: 2e kindje, 3e ronde, nod = 30 september Aggy: 2e kindje, 2e ronde, nod= 26 aug Moederworden: 1e kindje, 2e ronde, nod= 29 augustus Kaatje87: 1e kindje, 1e ronde, nod= 9 september?! * Heb een onregelmatige cyclus, ben van mijn laatste cyclus uitgegaan 40 dagen! Zijn na mijn laatste menstruatie begonnen, de condooms liggen in de prullenbak AnnaC78: 1e kindje, 2e ronde, nod= ergens begin september Zwanger: Ti87: 1e kindje, 1e ronde Fleurop: 2e kindje, 1e ronde[/QUOTE][/QUOTE]
O ja, absoluut! Het slaat zo nergens op, maar ik doe het ook Ik wilde niks tegen mijn man zeggen over alles wat ik voelde, omdat het dan vast mis zou gaan. Als mensen vragen of we een tweede willen, dan zeg ik gewoon eerlijk dat we dat wel willen. Vaak kijken ze je dan aan van en? Dan probeer ik het zo te zeggen dat ik in ieder geval níet zeg dat ik níet zwanger ben. Want stel dat ik wel zwanger zou zijn.... Bad luck...
Leona: 3e kindje, 2e ronde, nod= 10 augustus Jesje1982: 2e kindje, 3e ronde, nod= 13 september Nummertje4: 4e kindje, 2e ronde, nod= 24 augustus Bloemetje83: 2e kindje, 3e ronde, nod = 30 september Aggy: 2e kindje, 2e ronde, nod= 26 aug Moederworden: 1e kindje, 2e ronde, nod= 29 augustus Kaatje87: 1e kindje, 1e ronde, nod= 9 september?! * Heb een onregelmatige cyclus, ben van mijn laatste cyclus uitgegaan 40 dagen! Zijn na mijn laatste menstruatie begonnen, de condooms liggen in de prullenbak AnnaC78: 1e kindje, 2e ronde, nod= ergens begin september Zwanger: Ti87: 1e kindje, 1e ronde Fleurop: 2e kindje, 1e ronde
Leona: 3e kindje, 2e ronde, nod= 10 augustus Jesje1982: 2e kindje, 2e ronde, nod= 20 augustus Nummertje4: 4e kindje, 2e ronde, nod= 24 augustus Bloemetje83: 2e kindje, 3e ronde, nod = 30 september Aggy: 2e kindje, 2e ronde, nod= 26 aug Moederworden: 1e kindje, 3e ronde, nod= 24 September Kaatje87: 1e kindje, 1e ronde, nod= 9 september?! * Heb een onregelmatige cyclus, ben van mijn laatste cyclus uitgegaan 40 dagen! Zijn na mijn laatste menstruatie begonnen, de condooms liggen in de prullenbak AnnaC78: 1e kindje, 2e ronde, nod= ergens begin september Zwanger: Ti87: 1e kindje, 1e ronde Fleurop: 2e kindje, 1e ronde
hahaha snap het helemaal, nou helaas snik snik hier is het ook rood, stiekem hoopte ik dat ik bij die paar hoorde die direct nadat het mis is gegaan, het weer raak zou zijn, maar helaas. Ach denk ik ook beter voor mn lichaam. Nieuwe NOD is de 26e
yep, en dan weet ik voor de volgende keer, dat ik me niets hoef aan te trekken van alle zogenaamde symptomen. Ik stond net bij de Kruitvat, maar jeeh wat zijn die ovulatie testen duur.
ik weet niet wat ze kosten, maar denk dat dat niks voor mij is, zo als we het nu doen blijft het leuk. Ik kies er niet voor. Ik ga me ook van niks meer aantrekken en zie gewoon wel of ik ongesteld word of niet Vind het elke keer al weer spannend genoeg hihi
Die van de kruidvat schijnen ook helemaal niet goed te zijn, ik bestel ze altijd op sensitest of matcare, veel goedkoper!
Thanks Jesje, ik ga kijken een zomerbabytje zou toch geweldig zijn, dus heb mn vriend net al lief aangekeken dat we deze maand volop onze best moeten doen, hahaha. @moederworden, ik snap je wel, ik voel me alleen soms al zo 'oud' voor een eerste kindje en wat zou het heerlijk zijn om een gezond kindje voor mn 35e te mogen krijgen. Mijn vriend heeft al 2 kinderen voor hem is het allemaal wat anders voor hem de 3e, das toch wat anders dan de 1e Hij is denk ik ook niet zo van de testen
ja dat snap ik, als je in die leeftijd zit dat je klokje harder gaat tikken! nou hopelijk is het snel raak voor je! duim voor jou