Nou, het is een slechte dag vandaag, allemaal ongi... Jammer Anna, ook op naar de volgende ronde. Zo te zien is jouw cyclus iets korter, dat wachten is zo irri. Ik heb trouwens ook de testen van Sensitest gehad. Werken perfect en zijn niet zo duur.
@ Leona, ik wil je veel sterkte wensen meid! Voor de rest hier alles rustig! Of nou ja rustig.. Heb wel allerlei kwaaltjes. Vooral vorige week, zere borsten, 's ochtends erg misselijk en 's avonds ook.. Dan denk ik: Houd me lichaam me voor de gek? Of heb ik een buikgriepje ofzo? Of zou ik dan toch zwanger zijn?? Erg vreemd.. Vorige week heb ik trouwens ook ovulatietesten bij Sensitest besteld omdat ik een onregelmatige cyclus heb. Na mijn volgende menstruatie wil ik ze gaan gebruiken. Maar ja wacht eerst dit maar eens af
Aangepast Hier gaat het redelijk ik zit nog steeds veel op de bank omdat ik nog veel last heb van mijn buik We hebben besloten om tijdelijk te stoppen met deze wens om mijn lichaam rust te gunnen en om mijn eierstok de kans te geven het gedeeltelijk over te laten nemen van de verwijderde eierstok 17okt moet ik terug naar de gyn en dan zien we wel misschien dat we besluiten om het een half jaar of een jaar of misschien pas later weer te proberen Ik ben hier erg van geschrokken en ik heb even de tijd nodig dit alles te verwerken
Hoi Leona Ik snap je besluit, het is allemaal al even heftig genoeg voor jou en je lichaam geweest, heel erg dat dit gebeurd is voor je, had je natuurlijk ook nooit verwacht!! Heel veel sterkte ermee. Knuffel
@ Jesje, ik denk pas rond 9 September?! Ik snap van mijn hele lichaam ff niks! Maar we wachten wel af.. En anders volgende ronde nieuwe kansen Of zou die misselijkheid van vorige week ook kunnen komen door mijn eisprong?
MOeder worden, nee ik had het inderdaad nooit verwacht, ik hield met van alles rekening, zelfs met een miskraam, Maar met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb ik nooit rekening gehouden! Ik weet nu al 100% zeker dat bij een evt volgende zwangerschap ik écht niet rustig kan genieten van de eerste weken.. Ik kon het al niet de eerste paar weken omdat ik steeds tussen de 6 en 8 week een miskraam kreeg, en dat zal dus niet veranderen...
@leona wat verschrikkelijk voor je meid! ik heb dat helemaal niet mee gekregen dat je een bbz had gehad ik snap wel dat je dan even alles op een lager pitje zet hoor! dikke knuffel voor jou!
Hoi meiden, Nou ik ben ongesteld geworden vandaag. Had gisteravond en vanochtend al wat buikkramp.. Volgende ronde nieuwe kansen..
Hier een heerlijk weekend met veel feestjes Wat een weertje ook he! En aangezien het rood is, lekker drankje erbij
Hier ook een heerlijk weekend! Dat weer, heerlijk joh! Wij gaan morgen op weg naar Friesland, de dag erna de boot naar Ameland. Ik heb er zin in! En aangezien het hier ook rood is, heb ik een heerlijke fles Canei ingepakt. Nu kan het nog
Anna proost!! Dat is weer een voordeel hè straks 9 maanden zonder een drankje, wat zal die daarna heerlijk smaken zeg! Bloemetje, heel veel plezier, en geniet er maar lekker van samen met je mannetje ! Hier lekker tv avondje gehad, morgen ff de stad in en vriendinnen bezoeken die weer terug zijn van vakantie, ff de leuke verhalen horen en foto's zien. Nu lekker slapen ik zeg truste liefs
Allemaal een lekker weekend gehad? Op Ameland vast en zeker helemaal met dit lekkere weer Vraagje, hoe doen jullie dat? Ik heb aardig wat blonde plukjes in mn haar en nu had ik vandaag mijn kapster aan de telefoon dat ik graag vandaag bij haar terecht wil, ipv over 2 weken. Ik weet namelijk nu zeker dat ik niet zwanger ben. Zij zegt dat het niets uitmaakt als je zwanger bent en je rustig highlights kan zetten. Helemaal omdat je dan geen verf gebruikt en dat de ammoniak minimaal is. Dus maar gewoon 2 weken wachten en lekker naar mn eigen kapper?
He meiden hoe is het hier ?? wat een stilte... Lekker weekeind aan het vieren?? En nog nieuwtjes verder???
nope hier geen nieuws, nog 5 daagjes, dan weet ik hopelijk meer wel wat klachtjes, maar durf er niet te veel van te denken, bang voor teleurstelling...