Hoi Jesje dat snap ik nou 5 dagen zijn zo voor bij Ik ga voor je duimen! Wat dacht je bij de eerste toen je een positieve test vast mocht houden??
Waar is iedereen??? Hebben jullie niks leuks te vertellen, de mensen die al zwanger zijn, iemand? Hier ben ik zo ongeveer aanbeland bij de ovulatie. Het kan ook nog bijna een week duren, maar ik ga weer eens kijken wat de testen aangeven. Deze keer heb ik in ieder geval minder geluk met mijn borsten, ik voel ze nu al... Geen idee waar dat verschil nou in zit. Nou, wij zijn vrijdag terug gekomen van onze vakantie naar Ameland. Alle vier de ouders waren mee, dus die hebben genoten van Noa. En wat een weer! We hadden allemaal te weinig zomerkleding bij Nog een week en dan gaan we naar Sicilie. Klinkt wel heel erg he? Net terug en nu alweer, maar ja, we hadden dit jaar nog bijna geen vakantie gehad. En hierna zijn de dagen alweer op
Lekker hoor bloemetje, ben jaloers op je! Ik heb vanmorgen een testje gedaan en had wel een heel licht streepje haha, morgen maar weer testen en dan kijken wat de test zegt! Zal het wel laten weten hier!
Hoi meiden Mooi dat je zon fijne vakantie hebt gehad het is idd stilletjes hier! Heel erg lekker vooruitzicht om weer te gaan Nog net tijd om alles te wassen enzo hihi Jes, wat gaaf, hopelijk krijg je straks een dikke vette streep!!! Let us know Hier alles goed, flink geklust deze v ronde, nu afeachten!! Slaap lekker alvast liefs
de test was vandaag hetzelfde als gisteren, morgen zou hij toch duidelijker moeten zijn, hcg verdubbeld om de 2 dagen dus ja
Weer een licht streepje streep is streep! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!! Heb je er een foto van? Leuk
nou ik bijna nergens last van haha, heb wel hele pijnlijke borsten, maar dat heb ik ook bij ongi, verder wat moe en heel af en toe een steek of zeurend gevoel in mijn liezen, verder helemaal niks haha. ik heb alleen een foto van de test van gisteren, maar op de foto is hij veel lichter dan in het echt. maar ik wil toch echt eerst een knapstreep voordat ik zeg ik ben zwanger hihi. dit is de test van gisteren: Bekijk bijlage 273749
Heel licht idd! Nou morgen nog maar een test!? Snap dat je voorzichtig bent met in de lucht springen, maar volgens mij "een streep is een streep" Ben benieuwd meis Wat zegt je mannetje ervan?
nou die heeft hem nog niet gezien hihi, wil hem ten eerste verrassen, maar dan wel met een duidelijke test en ten tweede begonnen mijn testjes bij noa ook zo en toen zei tie nee die is niet donker genoeg haha, dus maar even wachten of ie duidelijker wordt haha is wel grappig, bij noa was het ook de 3de ronde raak en als ik nu echt zwanger ben, ben ik 2 dagen voor mijn verjaardag uitgerekend hihi
Jesje: Gefeliciteerd!!!! Wat leuk! Ja, dit is wel een echte positieve test die je je mannetje kunt laten zien Hier twee vaag positieve ovulatietesten. De vorige keer (bij Noa) knalden ze er echt af, dus snap niet zo goed, waarom dat nu niet is. Maar goed, ik ga er maar van uit dat dit het moment is, aan de klus dus!
Hey Jesje!! Nu weet je het idd zeker Van harte gefeliciteerd!!!! Wat super voor jullie, geniet er maar lekker van
Gisterenochtend had ik eindelijk een duidelijk positieve ovulatietest! Tja, verder weinig te melden hier. Anderen nog nieuws?
Jesje, gefeliciteerd! Dit is iig een hele duidelijke test! Verder heb ik ook niets te melden.. Ben iig begonnen met de ovulatietesten.
Gefeliciteerd Jesje!!! Ik ben even niet online geweest. Had het vrij druk maar inmiddels zitten we in ons nieuwe huis en heb ik mijn opleiding afgerond nu even lekker genieten van de vakantie en verhuisdozen uitpakken Veder hebben we al 2 echo's gehad. Heb 2 keer een mooi kloppend hartje gezien en bij echo 2 zagen we ook al beentjes spartelen. Ik voel me nog wel moe maar gelukkig niet meer zo beroerd en misselijk.
Hè Ti Wat fantastisch dat het zo goed gaat! Het lijkt me heel bijzonder die echo's En lekker in je nieuwe huisje zit! Gefrliciteerd met het behalen van je opleiding goed gevoel zeker!? hier nog geen nieuws zit in afwachting tot NOD nog 5 dagen spannend elke keer weer!
@ti: ohh wat fijn 2 goede echo's al! heb jij het al verteld aan mensen? of wacht je tot de 12 weken? wij proberen te wachten tot 8 weken, dan krijg ik bij mijn vk de intake en gelijk een echo, langer kan ik mijn mond echt niet houden haha @moederworden: oh spannend meid! heb je al kwaaltjes? en ga je echt tot je nod wachten met testen, of al eerder?