He Jesje Hoe voel jij je ? Ik snap dat je niet kan wachten op de eerste echo haha Ik durf niks meer te voelen eigenlijk... Ik heb afgelopen zondag op maandag nacht wel overgegeven, maar dan denk ik maar meteen misschien wel door het eten!? En heb best last van maagzuur en boertjes, en ongi gevoel heel licht al een paar dagen..
spannend meid! ik heb vrijwel nergens last van, af en toe een kramp in mn buik en mijn borsten zijn gevoelig. ben wel veel meer moe
Lekker dat je bijna nergens last van hebt, houden zo!! Al mensen blij gemaakt met het goede nieuws of nog geheimpje?
ja mijn zussen weten het, kan tegen hun mijn mond niet houden en heb het gisteren aan mijn schoonzus verteld, maar meer omdat ik zaterdag met haar naar een welness zou gaan en de dingen die wij gingen doen nu dus niet mag, ze waren allemaal heel erg blij. voor de rest gaan we proberen om niks te zeggen tot de 8 weken dan krijg ik een echo bij de vk, hoop alleen dat ik zo lang mijn mond kan houden haha
Haha ja dat lijkt me ook super moeilijk zeg! Wat fijn dat je zussen eb je schoonzus wel blij reageerde, toch kan je het nu met hun delen dat is fijn! Fijne avond nog liefs
@ moederworden: spannend, maandag je NOD dus. hoop dat het uitblijft Het voelt inderdaad heerlijk nu ik klaar ben. ben nu lekker aan het ontspannen in ons nieuwe huis. voelt ook wel weer raar, heb het gevoel alsof nu het "echte leven" begint haha. normaal dacht ik van misschien ga ik nog wel een studie doen maar nu weet ik gewoon haast zeker dat de schooltijd voorbij is en ik gewoon een gezinnetje krijg @jesje: toen ik 5 weken was, was mijn moeder jarig en aangezien alle familie en goede vrienden toen bij elkaar waren heeft mijn moeder verteld dat ze oma wordt met 9 weken heb ik het op werk verteld omdat ik steeds ziek moest melden en voelde me daar niet goed bij. voor de rest wacht ik tot maandag om het op facebook te zetten en dan weet echt iedereen het meteen moeilijk is het he om je mond te houden!
ohhhhhhh Jesje wat gaaf! Gefeliciteerd!!!!!!! Ohhhh wat spannend, moederworden, ik hoop dat het voor jou ook raak is. Ik kan vanaf volgende week weer testen, maar de vorige keer had ik rond deze tijd al gevoelige borsten, dus ben bang van niet.. @ Ti wat gaaf dat je het hartje al heb zien kloppen, wat gaat het snel @ allemaal ben druk met werk, vandaar zo weinig online, 's avonds vaak geen zin om weer achter de comp te kruipen.
@ti: wat fijn dat je nu helemaal klaar bent! heb je straks alle tijd om rustig van je gezinnetje te genieten! ik vind de tijd echt zo langzaam gaan haha, ben zo blij als ik straks de echo heb gehad en het kan vertellen! wij gaan trouwens per 1 januari verhuizen, gaan van 2 slaapkamers naar 4 en een grotere tuin, wel jammer dat ik dan niet mag verven, vind ik leuk om te doen hihi. dan hou ik me maar bij het poetsen. voor moederworden en anna wordt het dus ook weer spannend!
Hoi jes wat heerlijk een groter huis, veel leuke dingen op komst Geniet je er al een beetje van? Die echo duurt dan voor je gevoel zeker wel lang hè?!! Ik moet tot morgen wachten, hopelijk blijft me menstruatie ook uit Had deze maand wel hoop! Maar heb 4 dagen voor NOD getest en omo wit! Domper maar kan nog alle kanten op, maar probeer er niet meer op te hopen!
ohhh wat spannend @ moederworden. Ik heb vanochtend getest (kon het niet laten), ik moet pas eind van de week ongesteld worden en er kwam niets uit...
@ jesje: scheelt dat je dan ook mooi anderen de zware dozen kan laten sjouwen haha. en in plaats van verven ga je toch lekker aan de slag met een emmer en sop spannend hoor moederworden en anna! hou ons op de hoogte
He meiden! Zo, gisteren terug gekomen van vakantie! Eerst eens even alle berichtjes gelezen, alhoewel het al een tijdje weer rustig is hier. Nou dan maar meteen mijn goede nieuws: ik ben zwanger!! Ik had zaterdag ongesteld moeten worden en werd het dus maar niet. Ik had wel last van wat lichte krampjes, dat had ik ook toen ik van Noa zwanger was, maar ja, je durft er niet op te hopen. Werd er een beetje chagi van, het ene moment dacht ik dat het zover was en dan weer denk je dat je ongi bent. Maar niet dus! Ik had helemaal geen test bij me (wel maandverband), wilde het lot niet tarten Maar goed, woensdag had ik het wel gehad. Die dag zouden we terug vliegen en hadden we tijd over, dus we zijn gaan winkelen. Toen kwam ik langs een pharmacia en heb ik toch maar een test gedaan. Meteen een enorm dikke streep te zien! Zó spannend! Ik heb voor Noa een miskraam gehad, dus ik durf me nog niet helemaal over te geven. Ik heb nu nog nergens last van, maar toen ik een week of zes zwanger was bij Noa en de miskraam was ik supermisselijk, dus ik ben benieuwd wat het nu wordt. Nou, weer genoeg gekletst, ik ga op tijd naar bed vanavond. Het was gisteren drie uur 's nachts voordat we op bed lagen
Hey bloemetje gefeliciteerd We kunnen elkaar de hand schudden. Bij mij is het ook weer raak. Ik ben alleen zo zo ontzettend bang dat het weer misgaat en heb zoveel buikpijn (volgens mij mn darmen, hoop ik). Dat ik er helemaal bang van wordt. Hebben hier nog meer dames daar last van. Ik heb het helemaal op mn werk, maar dan pieker ik volgens mij ook teveel. Maar ook in de auto, een gordel tegen mn buik doet al zeer. Maar we houden goede hoop het hoort er vast bij en in juni komt ons kleine frummeltje gezond op de wereld ps ik hoop niet dat ik nu net als de vorige keer na dit berichtje naar het toilet ga en met slecht nieuws kom... Moederworden, hoe is het met jou?
Hey meiden GEFELICITEERD !!!! Wat super leuk voor jullie, probeer ondanks de zorgen te genieten! Hier is alles goed, druk aan het verbouwen ( nieuwe keuken) net gebracht en zaterdag gaat ie erin! Na de laatste x toch ongesteld geworden, dacht dat ik dat al gepost had maar als ik nu terug lees dus niet, het was wel een tegen valler, maar nu weer goed aan het klussen, hopelijk is het snel raak! Hoe voelen jullie je na het goeie nieuws? En hebben jullie het goeie nieuws al verteld, en zo ja hoe? Fijne dag dames
Hoi Moederworden. Ik hoop dat het voor jou ook snel raak is. En voor mij dat ik hier niet weer met slecht nieuws kom. We hebben het nog aan niemand verteld. Als het zo ver is, wil ik het eerst de kinderen van mijn vriend vertellen. Ben benieuwd naar hen reactie
Ok ja ik snap dat je nog even wacht met het nieuws vertellen maar het zal nu wel goed gaan meis probeer er maar van te genieten dat geeft een lekkerder gevoel! Ik hoop het ook! Hoe oud zijn de kinderen van je vriend?
Die zijn al 9 en 12, hij was al vroeg papa en nu dus nog een keertje Ik ga proberen te genieten, dat zegt hij ook al. Heb het alleen te vaak mis zien gaan om me heen. Maarja dat krijg je als je al zo'n 'oude' doos bent