Nog meer dames die er in juli voor willen gaan??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tamjedebamje, 30 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hoe oud zijn jullie dan als ik vragen mag?

2. AnnaC78

AnnaC78 Actief lid

12 jul 2012
    192
    0
    16
    Vrouw
    Overijssel
    Tuurlijk mag je dat vragen :) Ik ben 34 en mn vriend is 36. Volgens mij zijn de meeste hier jonger of niet?

3. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Ik word zondag 27

4. AnnaC78

AnnaC78 Actief lid

12 jul 2012
    192
    0
    16
    Vrouw
    Overijssel
    ahh leuk, gefeliciteerd alvast :)

5. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Dank je wel ;)
    Vanavond nog wat doen of lekker bankhangen?
    Ik ga straks koken bij. Mijn schoonouders, daarna nog geen plannen dus zal wel voor tv komen te liggen lekker met een dekentje op de bank, want wat is het koud Brrr..

6. AnnaC78

AnnaC78 Actief lid

12 jul 2012
    192
    0
    16
    Vrouw
    Overijssel
    Ik ga bankhangen. Ben echt zo moe en de buikpijn helpt ook niet echt. Manlief gaat zo lekker koken en ik ga lekker tv kijken :) T is idd koud, niets aan, van mij mag de zon wel weer gaan schijnen.

7. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Hoi meiden,

Afgelopen zaterdag is mijn menstruatie helaas begonnen. We gaan weer door naar de volgende ronde dan hebben we weer nieuwe kansen..

@ Anna, gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop dat alles goed gaat en je in juni je kleine frummeltje vast kunt houden! :)

8. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

Anna: Ook jij gefeliciteerd!! Wat leuk! Ik had vandaag ook best veel last van mijn buik. Het zit zo laag en dan ben ik toch elke keer bang dat het niet goed is. Het is zó spannend. Wat dat betreft mogen de eerste 12 weken snel voorbij zijn van mij. Ik had bij mijn zwangerschap bij Noa ook best wel last van buikpijn en dat kwam ook allemaal goed. Ik duim voor ons allebei dat alles goed gaat :)
    En zo oud ben je nu toch ook weer niet? Ik had een collega op mijn werk die de medische molen in ging omdat het niet lukte. Uiteindelijk was ze 40 toen haar eerste (en waarschijnlijk enige) kind geboren werd.

Ik ben trouwens 29, mijn man is 37.

@ Kaatje: balen meid, dat het niet is gelukt!

Maandag komt een vrouw van Moeders voor Moeders langs, vanaf dinsdag mag ik dan meedoen. De eerste keer heb ik dat ook gedaan, bij Noa niet omdat ik het steeds uitstelde voor de zekerheid, voor als het weer mis ging. Maar het kwam goed! En daarom vol goede moed deze keer mee doen, vind het een fijn idee dat ik andere vrouwen ermee kan helpen om zwanger te raken.

9. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Moederworden en anna gefeliciteerd meiden!!!!! Wat een supernieuws! :D

Hier gaat het de ene dag beter dan de andere, ben vaak misselijk, maar ja dat zal vast wel goedkomen!

10. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Moederworden, gefeliciteerd met je verjaardag!

11. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Bedankt meiden! Na een geslaagde verjaardag ga ik nu lekker douche en mijn bedje in!

Hopelijk was jullie weekeind ook leuk?
    Welterusten loefs

12. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    @ bloemetje en Anna: gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

En moederworden, gefeliciteerd nog met je verjaardag!! Fijn dat het geslaagd was.

Ik heb wel een prima weekend gehad. Zaterdag weer half dagje gewerkt na 4 wk vrij te hebben gehad. zondag lekker met de familie kastanjes gezocht in het bos.

En woensdag hebben we geslachtsbepaling. Ben zo benieuwd of we een jongen of meisje krijgen :)

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ti: spannend meid, ik moet daar nog even op wachten

ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en alles was goed:D hartje klopte mooi, dus ik ben helemaal blij!

14. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Oh wat fijn Jesje! Lekker van nagenieten nu :)

15. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Jesje wat fijn dat alles goed was! :)
    Hoe voel je, je verder?

Ti bedankt voor je felicitatie, snap dat je nieuwsgierig bent naar het geslacht, nog even geduld ;)
    Laat je het ons weten?

Ik heb vandaag mijn nieuwe keuken ingericht, heerlijk alles zit weer op zijn plek.
    Nu lekker voetjes omhoog

Fijne avond loefs

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @moederworden: ik voel me goed hoor, als ik maar wel op tijd wat eet, anders wordt ik misselijk. ik had vorige week flink griep, was hele dagen strontmisselijk, ik dacht eerst dat het van de zwangerschap was, maar bleek later dat ik er ook koorts bij had, dus was gelukkig griep, was al bang dat ik dat een tijdje zou gaan houden. ben verder wel heel moe maar dat was ik bij noa ook.

jij lekker een nieuwe keuken, fijn hoor!

17. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Oh fijn een nieuwe keuken. Lekker is dat he, als alles zo ingericht is. Ja, ik zal het jullie laten weten als hij/zij het wil laten zien woensdag hihi

18. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

Jesje: wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen!
    Ik mag volgende week dinsdag bij de verloskundige komen voor een eerste intake. Dan bekijken we wanneer we een echo gaan maken.

19. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    @bloemetje: bij mijn intake werd ook meteen echo gedaan dus misschien krijgen jullie ook wel een echo

20. AnnaC78

AnnaC78 Actief lid

12 jul 2012
    192
    0
    16
    Vrouw
    Overijssel
    Bedankt voor de felicitaties, ben uiteraard heel blij en vind het heel spannend allemaal.

@bloemetje, volgens mij krijg je bij de intake ook een echo. Ik heb morgenavond de echo en de 29e de intake, want mocht er morgen nog niets te zien zijn, dan kan het de 29e, dat is mij verteld. Donderdagavond komt MvM langs.

@Ti, wat leuk, veel plezier en @Jesje, fijn om te horen.

@moederworden, mooi dat het een gezellige verjaardag was, het weer was zondag ook best lekker

Deel Deze Pagina