Anna spannend de echo, morgen avond! Lijkt me super leuk en spannend veel plezier. Ti zie dat jij 18-10 geslachts bepaling hebt? Wauw dat word ook speciaal, al voor gevoelens? Ik zit op het wachtbankje tot NOD Ben lekker actief met opruimen thuis, dat ruimt je hoofd ook weer op Fijne dag!
@moederworden, hoop dat het voor jou ook snel raak is en voor de zwangeren onder ons dat alles goed blijft gaan. Opruimen helpt bij mij ook altijd
@ moederworden: ja zijn al hele tijd best zenuwachtig hihi. Vorige echo was zo 5 wk geleden dus ook benieuwd of alles goed is enzo. Ik dacht eerst een jongen, toen heel sterk een meisje maar nu heb ik totaal geen idee haha. Ook vriendlief heeft t opgegeven
spannend ti! ik had bij noa heel sterkt het gevoel dat het een jongen was en was toch echt een meisje hihi, nu heb ik weer het gevoel een jongen haha, maar ik ga niet meer van mijn gevoel uit haha @bloemetje: bij mijn vk hebben ze zelf een echo-apparaat vandaar dat ze een echo maken, hoop voor jou dat je er toch wel 1 krijgt! ik krijg nu 29 okt weer een echo bij de gyn, ben echt benieuwd hoe het er dan weer uitziet! zal vast wel duidelijker zijn, want het apparaat bij mijn vk is erg oud, dus niet zo heel duidelijk.
Bij mijn Vk hebben ze sinds kort (of in ieder geval nadat Noa geboren was) een echoapparaat. Dus het kan wel! Maar ze zei tijdens het telefoongesprek dat ze dan zou kijken wanneer we een afspraak gingen maken voor de echo, omdat er anders nog zo weinig op te zien is... Ik hoop dat ze het wel doet, ik vind het zo spannend. Vandaag enorm last van buikpijn, elke keer naar de wc om te kijken of het nog wel goed was. Geen bloed tot nu toe, dus das goed nieuws. Misschien was het gewoon de drukte op mijn werk. Ik ben toen ik thuis kwam even op de bank gaan liggen en nu gaat het goed. @ Jesje: haha, dat had ik ook! Ik was ervan overtuigd dat Noa een jongen zou zijn. Deze keer denk ik er maar niet meer over na. Een meisje is wel handig, dan kunnen alle kleertjes door Maar een jongetje zou ook wel leuk zijn, van allebei één. We zien het wel. Lekker cliché, maar als het maar gezond is.
die buikpijn zou idd kunnen komen door drukte hoor, je moet echt een beetje op jezelf letten nu! en ik zou het wel heel leuk vinden als dit een jongen zou worden, tuurlijk is het het belangrijkste als het gezond is, maar je mag best een voorkeur hebben vind ik. en als dit een meisje is ben ik net zo blij hoor! en idd lekker makkelijk met kleertjes haha, maar ik vind het ook geen straf om allemaal nieuwe kleertjes te moeten kopen haha
Goeiemorgen Dames! Hoe is het hier vandaag? Met mij goed lekker lang geslapen vanacht dus dan kan je er weer tegen aan, vandaag weer verder met banen zoeken. Dat is minder maar ja wil gewoon zo graag weer aan het werk. Nu redden wij het maar net net per maand, en dat zit me niet lekker! Het weer is weer triest, dus niet zo erg om binnen te moeten zitten Wat gaat jullie dag brengen? Liefs
Mijn eerste gevoel was toch goed.... we krijgen een jongen!! Hij was heel bewegelijk en de echoscopist zei dat ik hem misschien al wel zou kunnen voelen omdat mijn placenta aan de achterkant ligt maar weet niet zeker dat wat ik voel misschien niet gewoon me darmen zijn haha. Zal gauw echo foto's plaatsen!
Ti wat fantastische een jongen, nu kan je lekker gericht namen bedenken en dingen kopen lijkt me geweldig!! Gefeliciteerd it's a boy super leuk geniet er van!!!
Ti, wat heerlijk een jongetje Bloemetje, herkenbaar, ik heb ook veel buikpijn, volgens mij echt stress en te druk op mn werk. Lekker rustig aan doen. Gisteren ben ik bij de VK geweest en we hebben een kloppend hartje gezien, ben zooooooooooo blij dat is vast een goed voorteken Ik heb trouwens nog gevraagd of te druk zijn kwalijk kan zijn voor je baby, de vk zei dat ik alleen mezelf daar mee heb en het goed is om aan mn moeheid toe te geven, doe je dat niet, dan wordt je alleen maar misselijker...
Anna wat heerlijk zo'n kloppend hartje En luister maar naar de verloskundige dames, take it easy! Als het ff kan natuurlijk!
@ Jesje: ja dat is waar: winkelen is zeker geen straf! En dan zeker niet van die mooie kleine frummelkleertjes... @ Ti: gefeliciteerd! Wat leuk! En wat heerlijk om weer een keer te kijken daar binnen in je buik! Ben benieuwd naar de echo. @ Moederworden: Wat balen zeg, in deze tijd zoeken naar werk... Het is niet makkelijk. Misschien heb je ergens wel verteld wat je zoekt, maar dan weet ik het niet meer Sommige sectoren zijn toch makkelijker dan de andere. Succes in ieder geval! Hier lekker vrij vandaag. Was ik wel aan toe. Gisteren was ik echt kapot. Mijn buik is gelukkig tot rust gekomen, ook vandaag nog. Tussen de buien door even naar de markt geweest en nog wat boodschapjes en cadeautjes gehaald. Nu ligt Noa op bed en kan ik even bijkomen. Zometeen maar gewoon in de bank zitten, Flair lezen...
Hoi bloemmetje, ik zoek naar receptioniste/telefoniste of een administratie baantje, het is zeker lastig. Maar uiteindelijk komen we er wel. Lekker dagje heb je dus, nou geniet maar lekker van je tijdschriftje heerlijk kan dat zijn, zeker met dit weer lekker warm binnen op de bank met een kop thee ofzo.
Bedankt dames!! @ Anna: wat fijn dat jullie een mooi kloppend hartje hebben gezien. Mooi is dat he! En gewoon rustig aan doen hoor, lekker uitrusten. Ik merkte ook dat als ik te druk ben of stress ik buikpijn krijg dus doe dan echt wel rustig aan. Hier nog de echo foto's die jullie nog tegoed hadden Vooraanzicht Even zwaaien naar papa en mama
Wat een geweldige foto's ! En een jongen gefeliciteerd, super leuk!!! Hoe is het verder met je? En de anderen?
Dank je wel moederworden! Voor de rest gaat het steeds beter gelukkig. Ik ben niet meer misselijk en minder vermoeid. Enige waar ik soms nog wel last van heb is dat ik rugpijn heb en dat het soms in mijn bil schiet. Ja, klinkt een beetje raar maar hopelijk snap je het haha. En laatste tijd heb ik ook last van mijn nek waarna het doortrekt naar me hoofd met dus hoofdpijn als gevolg... Maarrrrr mag niet teveel klagen want voel me al beter als eerst
@ti: wauw wat een prachtige foto"s!!! en ja duidelijk een jongen hahaha en die nekpijn met hoofdpijn kan van stress komen, weet niet of je wat stress hebt, maar daar kan het van zijn, heeft mijn zus heel vaak namelijk. hier weer de griep bah wordt er gek van! was er net een weekje vanaf hopelijk is het snel over, maar volgens mij ga ik keelontsteking krijgen...verder gaat alles zijn gangetje hier, maandag weer een echo
He Jesje wat vervelend dat je de griep weer hebt! misschien moet je dit keer geheel goed uitzieken. Maandag een echo super leuk! Veel plezier alvast!