Nog meer dames die er in juli voor willen gaan??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tamjedebamje, 30 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaC78

AnnaC78 Actief lid

12 jul 2012
    192
    0
    16
    Vrouw
    Overijssel
    @ allen, ik mag maandag ook weer, dan heb ik mn intake en hopelijk weer een echo, denk het wel :) Verder ben ik een paar dagen thuis gebleven van werk, ik had teveel last van alles. Gisteren met mijn yoga instructrice ademhalingsoefeningen tegen de misselijkheid gedaan, dat hielp wel.

@ Ti, mooie foto's en wat fijn om te horen dat je je beter voelt, hoop dat dat voor mij ook zo is, straks

@moederworden, spannend, zie dat je een dag overtijd bent...

@jesje, beterschap

2. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Mooi dat je ademhalings oefeningen hebt tegen de misselijkheid, en goed van je dat je een paar dagen rust hebt genomen.
    Ik denk dat uk gewoon later ongesteld word, maar het blijft spannend voor de zekerheid toch maar even een inlegkruisje in!
    Vanavond kijk dag bij een Call centrum is perfect voor mij 4 uur per dag 4 dagen! Hopelijk is het wat voor me.
    Dus doe het vandaag verder lekker rustig aan, jullie een lekker dagje?

Fijne dag in ieder geval

3. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    @ Jesje: Ik reageer normaal gesproken wel erg op stress. Krijg dan hoofdpijn enzo maar voel me de laatste tijd juist beter en naar mijn weten dus geen stress...
    Ik hoop niet dat je keelontsteking gaat krijgen, beterschap! Leuk, maandag echo!

@ Anna: Dank je wel. Ja,ik hoop dat jij je ook gauw beter mag voelen. Bij mij is het echt ook pas vanaf ongeveer week 15 beter gegaan.

@ Moederworden: Ik duim dat het inlegkruisje wit blijft ;) Hoe was het bij het call centrum?

Ik ben vandaag met vriend en beste vriendin even naar Ikea geweest. Plank gekocht voor boven de commode want de plank die bij het babykamertje hoort kost 80 euro en dat vind ik toch wel erg veel geld voor een plank...
    Ook meteen even bij de babyspulletjes gekeken. Ik merk wel dat mijn vriendin er veel minder mee heeft, aangezien zij geen kinderen heeft en voorlopig ook nog niet wilt. Niet erg natuurlijk maar soms best jammer dat je bepaalde dingen/gevoel niet kan delen.
    Vanavond gaan we het babykamertje ophalen. Mijn oom gaat mee en blijft daarna eten: spaghetti met roomsaus. Mmmm nu al zin in haha

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Haha fijn dat je nu zo kunt genieten van eten he haha

Hier nog steeds erge keelpijn, hoop dat het snel minder gaat worden

5. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Ti ik snap precies wat je bedoelt dat je het jammer vind dat je het niet met je vriendin kan delen....
    Is ook jammer
    Hoe is je baby kamer fototje? :)
    En was je spaghetti roomsaus lekker?

Callcenter was niks voor mij je moet bellen (dat wist ik natuurlijk) wel maar ondertussen moet je ook nog allerlei dingen ter gelijke tijd kunnen, en nou is dat niet zo mijn beste kant, ook moet je veel kunnen onthouden en na mijn ongeval is dat nogal lastig voor mij geworden.
    Nou ja ik ben weer een ervaring rijker... positief benaderen he ;)

@jes mijn vriend had ook zo'n keelpijn via een vriendin die bij de GGd werkt, die zei haal bruistablet vitamine C en slik daarbij een paracetemol, en nou het helpt! misschien een idee, weet niet of je dat mag ?

6. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    #526 Ti87, 25 okt 2012
    Laatst bewerkt: 25 okt 2012
    @ Jesje en moederworden: Spaghetti was lekker hoor hihi. Ja, heerlijk dat ik nu weer zin heb in eten. Al moet ik oppassen dat ik niet teveel eet. Naar mijn gevoel eet ik niet voor twee ofzo maar blijf toch aankomen... En aangezien ik ook al overgewicht had voor de zwangerschap voel ik me er toch niet zo prettig bij.

Jammer dat callcenter niets voor je was maar dan weet je dat ook wel weer. Nu op zoek naar iets anders?

Hier foto van het babykamertje, deze is gewoon van een site. We hebben dus de kledingkast, ledikantje, commode, aankleedkussen en matrasje gekocht. Matrasje ziet er nog helemaal goed uit (net zoals de rest) maar weet niet of we deze wel tweedehands gaan gebruiken. Misschien laten we het wel stomen zodat de bacterien enzo er wel uit zijn

foto (8).jpg

En moederworden: heb je al getest?? :D

7. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hey Ti wat een super mooi kamertje word dat!
    Ik zou zeker het matras laten stomen als het kan en anders een nieuwe, maar dat zal ik doen ;)

Ik ga zeker opzoek naar iets anders, het is alleen verdomd moeilijk, maar ben niet de enige die daar moeite mee heeft, je hoort niet anders!

Ik ga nu ff lekker liggen, en vanavond risotto maken heerlijk!
    Wat eten jullie?

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Mooi kamertje hoor ti! wij hebben bij noa het kamertje van goede vrienden gekocht, maar hadden wel een nieuw matrasje gekocht.

al getest moederworden?

9. AnnaC78

AnnaC78 Actief lid

12 jul 2012
    192
    0
    16
    Vrouw
    Overijssel
    Mooi kamertje :) wat heerlijk om daar al mee bezig te zijn. Ik wil dat in de kerstvakantie doen, dan ben ik in iedergeval ver genoeg :) Voor de eerste maanden hebben we al een wiegje. Daar heb ik zelf nog in gelegen. En mn schoonzusje en broertje hebben het helemaal mooi opgeknapt voor hen kleintje, die er nu al uit is. Gisteravond aan hun verteld, een mooi moment, de kleine begon van al het lawaai spontaan te huilen. Van het weekend komt mn zusje en gaan we het haar vertellen. Met mn ouders wacht ik nog even, tot we meer zekerheid hebben. Ook de kinderen vertellen we het pas over 2 weken. Maandag hebben we een echo en we willen dat afwachten. Als we het de kinderen vertellen dan mogen ze dat uiteraard ook hun moeder vertellen en de vriendengroep overlapt elkaar dus dan weet iedereen het zo en daar wil ik nog graag een maandje mee wachten. Ik vind het toch nog spannend nu.

@ moederworden, zo'n callcentrum lijkt me ook best heftig, succes met het vinden van een leuke baan.

10. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Ik heb getest mast nog geen stap verser hij was heel licht licht positief
    Dus voordat ik er van uit ga wil ik nog een knal test hebben!
    Mijn gevoel zegt van wel maar ben ook heel onzeker omdat de test echt heel licht was, een tuurtest!
    Morgen ochtend nog eens proberen!
    Ik ga nu naar mijn broertje, hoe is jullie dag?
    Lekker dat zonnetje he!? :)

11. AnnaC78

AnnaC78 Actief lid

12 jul 2012
    192
    0
    16
    Vrouw
    Overijssel
    ahhhhhhhhhhhhh spannend, ohhhhhhhhhhh dat zou zooooooooo leuk zijn. Ik ga voor je duimen :)

12. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Dank je wel lief van je! ;)

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @moederworden: spannend meid! foto???

hier weet eigenlijk iedereen het al dat ik zwanger ben hihi, had met 8 weken een kloppend hartje op de echo, dus toen kon ik mijn mond echt niet meer houden! maandag weer een echo, vind het zo spannend en ben zo benieuwd hoe het er nu uitziet! ben ook benieuwd of ze dan kunnen kijken hoever ik precies ben, want ja zo'n standaard berekening is toch altijd een beetje op de gok he. ik vind dat zo spannend omdat ik als ik uitga van die berekening 1 dag voor mijn verjaardag ben uitgerekend, erg spannend dus!

14. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Bedankt meiden! Ja, over het matrasje zijn we nog niet helemaal uit. Een nieuwe hoeft ook helemaal niet veel te kosten dus wat dat betreft kunnen we ook gewoon een nieuwe kopen.

@ moederworden: Wat spannendddddd van je test! Heb je een foto? Ik duim voor je hoor! Ja, tegenwoordig is het toch lastig om een baan te vinden. Mijn contract loopt midden januari en dan ga ik na de bevalling wel weer op zoek. Hopelijk vind ik dan ook wel wat.
    Wij eten lekker pizza vanavond, heb geen zin om iets te maken haha. Mmm ook lekker risotto!

@ Anna: Ja, ik moet mezelf echt tegenhouden om niet teveel te kopen. Dat ik op de baby- en speelgoedafdeling werk maakt het er ook niet makkelijker op ;)
    Wel leuk dat jullie het wiegje hebben waar je zelf nog in hebt gelegen. Dat is wel speciaal.

@ jesje: Bij mij konden ze aan de hand van de lengte wel precies de uitgerekende datum geven. Spannend of het misschien wel op jouw verjaardag is!

15. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hè meiden ik zal een foto toevoegen, maar zoals ik al zei een tuurtestje.
    ;)p

@jesje wat leuk je klinkt echt lekker positief en super blij :)
    Ik kan begrijpen dat je zeker wilt weten hoe lang je al zwanger bent, en super leuk als het dan rond je verjaardag is, super mooi kado ;)

16. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hier is hij dan, met mijn tel genomen!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,5 KB
      Weergaven:
      3
  17. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Ik zie wel heel lichtjes een streepje hoor dus alvast een voorzichtige gefeliciteerd... ;) Gauw hopen op een knaltest!

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Ik zie ook een heel licht streepje hoor! Spannend meid!

19. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

@Moederworden: wat spannend! Het is inderdaad een heel licht streepje, en ze zeggen een streep is een streep. Ik ga voor je duimen dat de volgende een knaller is!

Mijn moeder is nu bij ons in huis. Mijn ouders wonen redelijk ver weg, dus mijn moeder vindt het leuk om zo af en toe een paar daagjes op onze dochter te passen. Lastig dat ik het nu geheim moet houden, alle MvM potten zijn opgeborgen en ook mijn pillen :)
    Morgen gaan we het vertellen of eigenlijk, we laten het Noa vertellen. Die krijgt een t-shirt aan met een foto van haar en de tekstballon: psst, ik weet het nog niet, maar ik word grote zus!
    Ben zo benieuwd hoe ze reageren.

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @bloemetje: oh dat is leuk zeg! ze zullen het vast helemaal geweldig vinden! wij hadden noa ook een shirtje aan gedaan, maar dan met de tekst: pssst mijn mama heeft een baby in haar buik. niet iedereen zag het gelijk haha, dus was best wel grappig als ze het dan ineens zagen.

Deel Deze Pagina