Ik heb een erg fijn weekend gehad. Lekker filmpjes kijken op de bank gisteren en zaterdag ijsje eten in de stad! Grappig Moederworden: we moeten beiden vandaag ongesteld worden. Dus ongeveer gelijk testen straks
Haha dat is zeker leuk! Spannend hè? Heb jij ook zon app om je vruchtbare dagen te kijken? Ik vind het zooooo spannend!!!!
Ik heb het toevallig gisteren op mijn telefoon gezet! Super handig. Jammer dat een cyclus zolang duurt haha
Komt goed de dagen gaan zo snel voorbij! Gebruik jij nog wat anders of laat je het verder aan de natuur over? Ik wel maar om de dag me mannetje weer versieren )
Ik wil nog geen ovulatietesten o.i.d. gebruiken. Dat kan altijd nog. Idd, om de dag met elkaar het bed in duiken moet wel lukken haha. Maar als dat een x niet lukt of geen zin dan is het ook niet erg. We zien het wel!
Ik werk in de zorg (psychiatrie). Heb een late dienst (van 15:00u tot 23:00u). Dus nu nog even lekker thuis Wat voor werk doe jij?
O lijkt me een leuk beroep! Wel zwaar af en toe zeker? Ik ben nagelstyliste en heb aan huis mijn nagelstudio, maar heb momenteel een lichamelijke burn out, 10 jaar doorgegaan op mijn positieve instelling,maar nu zegt mijn lichaam ho! Ik heb een whiplash en 10 wervels in mijn rug die verschuiven, nu met uitstraling naar mijn R. Arm en been, zit aan de medicijnen en ben dus thuis, wachtend op het UWV wanneer ik opnieuw gekeurd kan worden, het is allemaal wat maar gelukkig blijf ik positief!!
Hmm, moest mijn instellingen even aanpassen. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook op dit forum gekletst, maar kreeg dan standaard een mailtje bij een reactie. Nu dus niet, vandaar de late reactie @ fleurop: Ik ben niet aan de pil. Ik heb mijn dochtertje 9 1/2 maand borstvoeding gegeven en werd toen niet ongesteld. Voor de zekerheid hebben we het wel altijd met condoom gedaan. Toen ze negen maanden was ben ik toch maar aan de minipil gegaan maar zodra ik stopte met de borstvoeding werd ik om de twee weken 'ongesteld'. Gek werd ik ervan, dus daar ben ik maar weer mee gestopt. Ik heb altijd last gehad van de Microgynon 30, dus heb besloten geen pillen meer te slikken. Aggy: ik herken dat ze gaan vissen naar of je weer zwanger bent/wilt worden. Met een dochter van ruim 2 is dat ook niet onlogisch, maar ik zeg niks! Ze merken het vanzelf wel. Gisteren gesprekje met mijn man gehad, zegt ie ineens: ik wil wel een tweede, maar nog niet zeker of ik het nú wil. Hmmm... Nu we de beslissing (dachten) te hebben genomen wil ik er ook meteen voor gaan. Komend weekend is mijn ovulatie, dus ik ben benieuwd of hij dan z'n beslissing heeft genomen.
Hoi meiden zou ik ook hier mee mogen kletsen? Ik heb afgelopen donddag mijn spiraal laten verwijderen. Ik ben 30 jaar en mijn vriend is 29 en we hebben een dochtertje van 15 maanden. Ik heb met de spiraal 25 juni mijn laatste ongi gehad, dus denk dat ik eind deze maand ongi moet worden. Spannend allemaal hoor! Misschien is het leuk om een nod-lijst te maken?
Even stil geweest maar probeer nu weer wat meer te posten. Heb lekker vakantie! Vind het nu toch wel erg spannend... Koudwatervrees denk ik. Meer meiden last van?
Hoi bloemetje en jaydee, Welkom gezellig dat jullie mee kletsen! Jullie gaan dus voor een tweede! Weer net zo'n spannend gevoel als bij de eerste? Bloemetje, hopelijk voor jou wilt hij er toch ook voor gaan nu. Duimen maar. Maar dat komt vast wel goed toch!? Hoe was het om voor het eerst moeder te woRden? Ben zo benieuwd
@bloemetje: ja nu zie ik het ja, dezelfde naam En hoe het voelt om voor het eerst mama te worden: het is gewoon het mooiste wat er is! De eerste paar dagen toen noa geboren was, had ik echt zoiets van: dat is gewoon MIJN kind! Heel onwerkelijk! En bij een tweede kindje vind ik het allemaal net zo spannend als bij een eerste hoor hihi
Voor mij voelt het ook echt weer net zo spannend als bij de eerste. Ik vind het zelfs nog leuker lijkt het. Loop echt met kriebeltjes in mijn buik als ik eraan denk. Mijn eerste zwangerschap heb ik echt heel onwerkelijk gevonden en verliep heel soepel. Ik zat niet op een roze wolk omdat ik het me gewoon nauwelijks voor kon stellen. Nu ik echt weet hoe bijzonder het is kan ik niet wachten om weer zwanger te zijn Moeder zijn in de eerste 2 maanden vond ik tegenvallen. Vond het pittig, geestelijk. Je krijgt nog zo weinig terug en je moet elkaar echt leren kennen. Slapeloze nachten, je weet dat ze komen, maar ze zijn echt slopend. Maar vanaf 2 maand werd het iedere week leuker. Het is nu echt zooo ontzettend leuk. De liefde voor je eigen kind is bijna niet te omschrijven en zo bijzonder. Het is soms bijna te veel. Dat gevoel gun ik echt iedereen. Een eigen kind is gewoon fantastisch. Ik denk dan ook dat ik mijn 2e zwangerschap (als ik die mag meemaken) heel anders zou beleven. Ik hoor sommige zeggen; het zal wel minder bijzonder zijn..., maar ik denk dat ik persoonlijk er veel bewuster mee omga. Nou.... laat die eisprong maar snel komen
Hoi moeder worden: ik vind het weer net zo spannend ja. Ik ken iemand die had één dochter en wilde graag een tweede, maar raakte maar niet zwanger. Dat kan dus ook. Dus ik ben me er heel bewust van dat het niet altijd zomaar lukt. Af en toe plaag ik mijn man een beetje als ons dochtertje heel grappig is of heel lief: daar wil je er toch nog wel één van? En dan zegt ie ja. Dus ik ben benieuwd. Het komt wel goed denk ik. Ik weet alleen nog niet helemaal zeker of hij er al zeker van is voor deze ronde, maar goed, eentje wachten kan wel. ondertussen klets ik gezellig hier mee! Ik ben het helemaal eens met Jesje: het was zó bijzonder om dat kleine hummeltje op je buik te hebben liggen. Het is echt een wonder.
Misschien leuk om een lijstje te maken waarin we zetten hoeveelste ronde je bezig bent en hoeveelste kindje je voor gaat. En daarbij natuurlijk je NOD (niet-ongesteld-dag, de dag waarop je kan testen, overtijd bent). Het makkelijkste is dat iedereen onderstaande kopieert met je eigen gegevens erin. Ik zorg dan wel dat het af en toe wat meer naar voren komt. Het handigste is dat diegene die het eerst zijn NOD heeft bovenaan staat en de laatste onderaan. ------------------------------- NOD - LIJST Fleurop: 2e kindje, 1e ronde, nod= 8 augustus
NOD - LIJST jesje1982: 2de kindje, 1e ronde, nod = 25 juli? Fleurop: 2e kindje, 1e ronde, nod= 8 augustus
oh ik zie dat de kleurtjes niet mee zijn gekopieerd... ik heb er bij mij een vraagteken achter gezet, omdat ik echt niet weet of ik goed zit met die datum haha en ja de eerste 2 maanden zijn zwaar met krampjes en gebroken nachten, maar daarna gaan ze wat meer doorslapen en gaan ze meer op je reageren en iedere dag ga je er meer van genieten!
NOD - LIJST jesje1982: 2de kindje, 1e ronde, nod = 25 juli? Fleurop: 2e kindje, 1e ronde, nod= 8 augustus