Nog meer dames die er in juli voor willen gaan??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tamjedebamje, 30 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Ik weet ook niet precies of ik goed zit. Ga uit van de vorige keer dat ik met de pil was gestopt :)
    En idd...iedere dag is het meer genieten!

2. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    NOD - LIJST

jesje1982: 2e kindje, 1e ronde, nod= 25 juli?

Moederworden: 1e kindje, 1e ronde, nod= 5 augustus

Fleurop: 2e kindje, 1e ronde, nod= 8 augustus

3. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    je moet rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie!
    heb je een iphone? ik gebruik P Tracker ;)

4. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Ik weet vanaf waar je moet rekenen. maar omdat ik net gestopt ben met de pil weet ik natuurlijk nooit zeker hoe lang mijn cyclus is. :) Het is dus even gokken dat ie 30 dagen duurt.

5. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Jeetje wat is het ineens druk! Leuk! Zal vaker proberen mee te schrijven!
    Ik ben in 2009 geopereerd aan een hernia maar dat is nooit echt goed gekomen zeg maar, nog steeds veel pijn en weinig energie soms. Dus best wel pittig zeg maar!
    Vind het een beetje lastig te berekenen maar ga nu even uit van 31 dagen, mn cyclus is een beetje in de hobbel volgens mij haha.. Heb gister een ovulatietestje gedaan (had ik nog liggen) maar nog niks dus denk tegen/in het weekend mijn eisprong.
    Ben er erg mee bezig haha hoop maar dat het gaat lukken!

6. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    NOD- lijst

Jesje1982: 2e kindje, 1e ronde, nod= 25 juli?"

Aggy: 2e kindje, 1e ronde, nod= 28 juli?

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik kan niet uitgaan van een cyclus van voor mijn eerste zwangerschap, was namelijk de 3de ronde al zwanger en daarvoor had ik een cyclus van 39 en 26 dagen en toen slikte ik dus de pil en nu had ik een spiraal. heb hem ook maar even op 30 dagen gezet;) ik heb een paar dagen ovutesten gedaan, gisteren was hij het donkerste, maar nog niet posi, vandaag was hij bijna wit, dus denk dat mijn eisprong vandaag of morgen gaat komen, denk dat ik gisterenavond misschien wel een posi test had gehad. alleen hebben we een paar dagen niet geklust, ik was niet lekkeren mijn vriend is door zijn rug gegaan zondag,dus hier zal het sowieso deze maand niet raak zijn hihi

en hebben jullie veel last van "ontpillen"? hier wel wat pijnlijke borsten, zal wel komen doordat de spiraal eruit is.

8. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Beetje jammer hesje maar op naar de volgende maand dan, gaat het al beter met je man? Maar flink masseren haha

9. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    ik weet het eigenlijk ook niet zeker, weet niet wat mijn lichaam gaat doen zonder de Nuva ring.
    we zien het wel... even goed bijhouden maar :)

10. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

NOD- lijst

Bloemetje83: 2e kindje, 1e ronde, nod = 30 juli

11. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    NOD- lijst

Jaydee: 1e kindje, 1e ronde, nod = +/- 20 juli

Bloemetje83: 2e kindje, 1e ronde, nod = 30 juli

12. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Zoals ik nu heb berekend zou mijn NOD 20 juli moeten zijn, maar ik pin me nergens op vast want de afgelopen 3 cyclussen klopten ook voor geen kant ;) Het verschilt van 28 tot 42 dagen *zucht*

13. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Ah we zien het allemaal wel joh, eerst genieten van deze tijd en hopelijk mogen we allemaal snel een positieve test vast hebben, spannend hoor ik zeg laat maar komen!!!

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja ach ja, ik was er al vanuit gegaan dat het de eerste ronde niet raak zou zijn hoor, dus echt een teleurstelling is het niet;)

15. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Gelukkig maar !

Wat brengt jullie dag vandaag?

Indoe rustig aan, beetje huisje schoonmaken zon dagje jullie kennen het ;)

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Hier ook een rustig dagje, heb net gestofzuigd, nu boodschappen doen en misschien straks boven nog wat opruimen. Ben blij als deze maand voorbij is en we er echt voor kunnen gaan!

17. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Oeh, ik moet het langst wachten op testen. haha. ;)
    Ik ben nu ongesteld en af en toe denk ik 'zal dit voorlopig de laatste x zijn'. Ben er echt zo bewust mee bezig iedere keer, veel meer dan de vorige keer.
    heb het gisteren ook een collega verteld waar ik het goed mee kan vinden. Toch fijn om het even aan iemand kwijt te kunnen.

Vandaag moet ik werken (nu dus even illigaal in mijn pauze op zp). Dan lekker 2 dagen vrij. Zin in.

18. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ben bang dat het hier ook niks wordt. Lig ziek in bed! Griep ofzo, alles doet me zeer, zweten en last van mn keel. En juist nu worden de testjes donkerder... Hoop dat ik me morgen wat beter voel, kunnen we dan misschien nog aan de klus ;).
    Ik was niet aan de pil oid. Geen last van dus.

19. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik ben net weer een beetje beter aan het worden en had hetzelfde als jij hoor, dus is denk gewoon griep, beterschap! en hopelijk op tijd weer beter;)

ik wil er wel bewust mee bezig zijn, maar door die spiraal ben ik een beetje de kluts kwijt haha. toen ik stopte met de pil, vond ik het allemaal veel makkelijker met uitrekenen enzo haha

20. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

Ik moest vandaag ook werken. Morgen lekker vrij, hopen dat het weer wat beter is, want ik word gek van deze zomer.

Het heerst best wel he? Mijn man en dochter zijn ook al flink verkouden geweest. Nou ja, we zijn al twee jaar zo'n beetje constant verkouden...
    Een maand geleden heb ik een soort van buikgriep gehad: ineens krampen en dan naar de wc gaan. Daarna was het weer over. Maar heb nog wel een paar weken last van mijn buik gehad, alsof hij heel geirriteerd was.

Afgelopen zondag belde mijn schoonzus dat ze bevallen was van een jongetje. Aan mijn man z'n kant hebben we alleen nog maar meiden (vier in totaal) en nu dus een jongetje. Van het weekend gaan we even op kraamvisite, dus ik moet nog even een cadeautje kopen. Weer heerlijk tussen die kleine kleertjes neuzen... Het begint weer zó te kriebelen!

Gisteren en eergisteren had ik wat licht roze afscheiding (sorry). Heb dat echt nog nooit gehad, dus geen idee wat dat nou weer was. Een ovulatie moet nog komen...

Deel Deze Pagina