Nog meer dames die er in juli voor willen gaan??

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by tamjedebamje, May 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

Jul 2, 2010
    1,684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Aggy: voel je je al weer wat beter? Begrijp dat je dus ovulatietestjes doet?

Bloemetje: wat leuk een jongetje erbij in de familie. Jongetjes zijn leuk :p;) Kan me voorstellen dat het weer lekker kriebelt als je kleetjes mag kopen. Ik ga vanmiddag op bezoek bij een klein meisje van 5 weken.
    Heb je nog steeds wat rozige afscheiding? Wat gek. je hoort wel eens dat sommige vrouwen wat bloed verliezen tijdens de innesteling. Maar dat zou bij jou nog niet kunnen he? Het kan natuurlijk ook gewoon een soort wondje zijn, en dat je er nu extra op let. Heb je het nu nog steeds?

Mijn zoon ging vanmorgen voor het eerst zichzelf aan de tafel omhoog trekken en staan. Zo leuk!!! Al die ontwikkeling blijven zo leuk, en iedere keer ben je weer trots.:D

Vandaag ben ik lekker vrij!!! En mijn vriendin is momenteel 41 weken zwanger en vanmorgen kreeg ik een sms dat gisteren haar vliezen gebroken zijn en ze nu naar het ziekenhuis is omdat de weeen niet op gang komen. Zo spannend!!!!! Hoop dat ik straks goed bericht krijg en er weer een klein mensje op de wereld is. Het is extra bijzonder, want het is de eerste vriendin die een kleintje krijgt. :)

2. Leona

Leona Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,195
    0
    0

Ik heb mezelf er even bijgezet!

3. aggy

aggy Bekend lid

Jan 15, 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Voel me wel weer wat beter vandaag. Maar nog niet 100%.
    Heb eigenlijk personeelsuitje vanmiddag maar mezelf even in bescherming genomen en ga maar niet. Misschien dat ik vanavond bij het eten nog even aanschuif. Even wat ibu erin en gaan...haha

Fleurop; ik had nog 4 testjes liggen van 2 jaar terug. Houdbaarheidsdatum 24 juli dus kan nog net :D dus dacht gebruik ze dan nu ook. Zal zo nog weer even eentje doen. Heb het idee dat ik de plank een beetje mis sla qua test en wat mn gevoel zegt. Hoop dat als we vanavond klussen we nog op tijd zijn!

4. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

Jul 2, 2010
    1,684
    0
    0
    Overijssel
    NOD- lijst

Leona:3e kindje, 1e ronde, nod=11 juli

Jaydee: 1e kindje, 1e ronde, nod = +/- 20 juli

Jesje1982: 2e kindje, 1e ronde, nod= 25 juli?"

Aggy: 2e kindje, 1e ronde, nod= 28 juli?

Bloemetje83: 2e kindje, 1e ronde, nod = 30 juli

Moederworden: 1e kindje, 1e ronde, nod= 5 augustus

Fleurop: 2e kindje, 1e ronde, nod= 8 augustus

5. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

Jul 2, 2010
    1,684
    0
    0
    Overijssel
    Even weer aangepast ;)

Leona; moet juli geen augustus zijn op de lijst? Of ben je nu al overtijd?

6. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

Fleurop: Nee, ik heb nu geen roze afscheiding meer, maar wel last van mijn onderbuik (en onderrug). Dat van die innesteling heb ik ook wel eens gehoord ja, maar dat kan nog niet, de ovulatie moet nog komen. Ik ben behoorlijk regelmatig, dus dat verwacht ik nu ook weer.
    Ik let er inderdaad wel meer op nu, ik hoop dat mijn buik snel over gaat. Het doet niet echt zeer, meer zeurend, maar ik ben nogal een hypochonder :) Begin al gauw aan de gekste dingen te denken.

Aggy: haha, ja, wij hebben ook nog ovulatietesten liggen van de vorige keer. Mijn man is nog niet voor 100 % overtuigd, dus ik wacht nog maar even voordat ik die dingen uit de kast haal ;)

7. Leona

Leona Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,195
    0
    0
    Fleurop: Ik WAS overtijd, sinds vanmorgen de duiveltjes gespot dus moet even gaan tellen wanneer mijn volgende NOD is

8. Moederworden

Moederworden Bekend lid

Apr 16, 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Jammer leona, op naar de volgende x! Liefs ;)

9. Leona

Leona Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,195
    0
    0
    Kom er net achter dat ik ook best wel fout heb zitten tellen haha.

Volgende NOD: 10augustus!

So be it, zoals ik al eerder heb gezegd: het lijkt me stug dat het bij mij ronde 1 raak zou zijn.

10. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

Jul 2, 2010
    1,684
    0
    0
    Overijssel
    NOD- lijst

Jaydee: 1e kindje, 1e ronde, nod = +/- 20 juli

Jesje1982: 2e kindje, 1e ronde, nod= 25 juli

Aggy: 2e kindje, 1e ronde, nod= 28 juli

Bloemetje83: 2e kindje, 1e ronde, nod = 30 juli

Moederworden: 1e kindje, 1e ronde, nod= 5 augustus

Fleurop: 2e kindje, 1e ronde, nod= 8 augustus

Leona: 3e kindje, 2e ronde, nod= 10 augustus

11. Moederworden

Moederworden Bekend lid

Apr 16, 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Ja precies, dat verwacht ik ook niet hoor!
    We zien het wel, deze tijd is al spannend genoeg en lekker dat je er even aan kan wennen vind ik.
    " dat we er nu echt voor gaan"

12. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

Jul 2, 2010
    1,684
    0
    0
    Overijssel
    Nieuwe ronde nieuwe kansen ;)

13. Leona

Leona Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,195
    0
    0
    Ik roep hier ook nog steeds: lukt het niet? Pech gehad, we hebben 2 mooie gezonde kindjes. En dat is zeker zo belangrijk.

Ik heb er met de eerste ontzettend op gelet, getempt, tellen, ovulatie testen. Pas toen ik het bijltje erbij neergooide en zoiets van had: DAN NIET! Lukte het.
    Bij de tweede heb ik er ook zo min mogelijk op gelet en was het binnen 3mnd raak.
    Bij die derde... tja ach lukt het hebben we mazzel...

14. Moederworden

Moederworden Bekend lid

Apr 16, 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Je bent er dus heel relaxt over, lijkt me een fijn gevoel!

15. Leona

Leona Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,195
    0
    0
    Inmiddels wel, maar bij de eerste écht niet.

Ik weet nog goed dat iemand die me heel dierbaar is, toen direct zwanger was. We bleken tegelijk gestopt te zijn met de pil, en toen was ik écht zwaar jaloers. Want ik had net een miskraam gehad
    Toen ze me een paar maanden later belde dat ze was bevallen ben ik heel blij geweest voor haar en daarna heb ik heel hard gehuild.
    Onder tussen was iemand anders die mij dierbaar is zwanger en toen zij een paar maanden laten beviel was ik ook voor haar heel blij, en daarna ben ik flink gaan huilen.
    Ik wilde ook!!!!
    Ik werd kwaad op mijn lichaam, het enigste wat dát kon was voor miskramen zorgen. En opeens had ik zoiets van: Dan niet!

Niet veel later was ik zwanger... ;) En het resultaat loopt hier in de rondte

Bij de tweede was ik een stuk makkelijker: Ik was al dankbaar met de eerste, ik had wat minder leuke berichten gekregen van de gyn. Dus als het bij een zou blijven zou ik ook tevreden zijn.
    Nummer twee ligt lekker te tukken in bed

16. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

Jul 2, 2010
    1,684
    0
    0
    Overijssel
    Leona; bijzonder he, dat hoor je toch zo vaak.
    Ik had het geluk meteen zwanger te zijn. Wij stonden er heel relaxt in. Ik ging er vanuit dat het nog wel even zou duren. Eigenlijk zou het ook niet ideaal zijn om meteen zwanger te zijn, omdat we net een nieuwbouwhuis hadden gekocht (die 9 maand later klaar zou zijn). Maar toen had ik tot mijn verbazing meteen een positieve test in handen en is alles goed gegaan.

Ik ben er nu wat meer mee bezig, maar ga nog niet aan de slag met ovutesten e.d. Ik probeer het wat meer los te laten :)

17. aggy

aggy Bekend lid

Jan 15, 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Maar o wat is dat moeilijk loslaten!
    Zit er nu midden in! Whaaaa. Met de eerste was ik er helemaal niet zo mee bezig, of in ieder geval anders. Toen had ik ook een miskraam gehad en we hadden zoiets we zien wel, wel in een keer raak.
    Nu leef ik er al een tijdje naar toe, beetje planmatig, want het voorjaar is ook wel een mooie tijd voor een bevalling...ja hoe erg;)
    Ben erg benieuwd of het nu weer in een keer lukt!

Leona, jammer dat het niet gelukt is. Op naar de volgende ronde! Fijn dat je er lekker relaxed over kunt zijn.

Zijn er meer mensen druk aan het klussen nu?:D

18. Moederworden

Moederworden Bekend lid

Apr 16, 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Ik gelukkig (nog) niet! Wij zien het wel gewoon klussen op de dagen dat ik vruchtbaar ben maar als we geen zin hebben dan niet hoor, wil het wel leuk houden ga ook niet aan ovulatie testen beginnen, heb alleen een app. Waarop ik kan zien wat mijn cyclus doet, dit word onze eerste en vind deze tijd al spannend genoeg maar ga er zo veel mogenlijk van proberen te genieten samen!
    Niet dat je dat niet doet als je Ov. Testen gebruikt hoor ;)
    Gr

19. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

Jul 2, 2010
    1,684
    0
    0
    Overijssel
    Ja heel erg, maar ook mij lijkt een voorjaarkindje wel erg leuk. Mijn vriend en ik zijn in de winter jarig en sam september. Dus opzich een mooie bijkomstigheid als het in een aantal rondes lukt. :)

20. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

Leona: Dat herken ik heel erg! Toen we zwanger wilden worden van de eerste was ik het na twee maanden beu, mijn cyclus bleek ineens heel raar te doen (was er ws te veel me bezig..), dus toen ben ik ook aan de ovulatietesten gegaan. Vond dat al superleuk en het was nog niet eens een zwangerschapstest ;).
    Toen we net 'bezig' waren belde mijn schoonzus dat ze (na één keer) zwanger was. Ik heb ook ontzettend gebaald, terwijl ik het haar natuurlijk gewoon gun. Na twee maanden waren ook wij zwanger, maar dat is helaas een miskraam geworden. met 9 weken kregen we een echo en toen bleek het vruchtje al twee weken niet meer te leven. Vijf dagen later zouden we op vakantie gaan naar Amerika. Terwijl mijn man riep we gaan niet op vakantie, zei ik juist we gaan wel! Twee dagen later lag ik in het ziekenhuis voor een curettage en nog eens drie dagen later zaten we in het vliegtuig. Een hele rare tijd, maar wel fijn om daarna drie weken samen door te kunnen brengen in een ontspannen sfeer. Ik ben daar echt heel blij mee geweest.
    Maar goed, daarna heb ik één menstruatie gehad en de volgende was ik zwanger. Dus dat ging heel snel ineens.

Nu is het wat relaxter, ik weet dat het kan en we zijn al heel blij met ons kleine meisje (ook wel kleine draak genoemd :)).

Aggy: haha, ja dat denk ik ook: voorjaar is een mooie tijd. Onze dochter is in maart geboren, dus als de volgende één maandje later komt... Maar we gaan niet plannen! Het komt zoals het komt. Lijkt me trouwens ook leuk om een keer in de zomer zwanger te zijn (als het niet te belachelijk heet is). Nu was het vooral winter en vroegen mensen (met mijn winterjas aan) verbaasd: hoe ver ben je dan. Euhhh, 30 weken...

Share This Page